تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816906794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1655 خانوار شهرياري از تسهيلات اشتغالزايي بهره مند شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 1655 خانوار شهرياري از تسهيلات اشتغالزايي بهره مند شدند
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس كميته امداد امام خميني(ره) غرب استان تهران گفت: طي سه سال گذشته اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال به يك هزار و 655 خانوار شهرياري اختصاص يافت كه بخش عمده اي از آن منجر به اشتغال پايدار شده است.

حسينعلي عروجي در گفتگو با خبرنگار مهر در شهريار اظهار داشت: پرداخت وامهاي خودكفايي، تهيه و واگذاري مواد اوليه و وسيله كار، رسيدگي و نظارت بر فعاليتهاي خودكفايي خانواده ها و ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي، كاريابي براي مددجويان و ايجاد زمينه هاي لازم براي جذب مددجويان آموزش ديده در بازار كار، ايجاد زمينه استفاده مددجويان از تسهيلات بنگاههاي اقتصادي كوچك زودبازده و تهيه مقدمات لازم براي خودكفايي گروهي از طريق كارگاه هاي توليدي و تامين فضاي خودكفايي طي سه سال گذشته از جمله اقدامات انجام گرفته توسط كميته امداد غرب استان تهران بوده است.

وي افزود: طي سه سال گذشته به بيش از 24 هزار نفر در قالب 10 هزار و 415 خانوار، اعتباري برابر 135 ميليارد ريال به عنوان مستمري و كمك هزينه معيشت پرداخت شده است.

اين مسئول خاطرنشان كرد: به منظور تامين امكانات بيمه خدمات درماني اقشار نيازمند، صيانت از سلامت و حقوق بيمه شدگان و فراهم آوردن زمينه ارائه مشاوره هاي تخصصي به آنها توسط پزشك خانواده در مجموع 65 مركز درماني شامل بيمارستان، كلينيك، پلي كلينيك، آزمايشگاه، داروخانه و پزشكان عمومي و تخصصي طرف قرارداد با كميته امداد غرب استان تهران هستند و در طول اين مدت نيز 15 ميليارد و 700 ميليون ريال بابت هزينه هاي درماني مددجويان تحت حمايت به اين مركز پرداخت شده است.

عروجي بيان داشت: فراهم آوردن تسهيلات لازم براي ادامه تحصيل دانش آموزان، دانشجويان و طلاب تحت حمايت و رسيدگي به مسائل آموزشي و تربيتي آنها، برگزاري اردوهاي زيارتي مشهد مقدس ويِژه سالمندان و اردوهاي تربيتي و آموزشي ويژه دانش آموزان و دانشجويان تحت حمايت و برگزاري كلاسهاي آموزشي، آموزش مكاتبه اي و انجام كارهاي هنري در كانونهاي متعدد از خدمات فرهنگي آموزشي كميته امداد امام (ره) است.

وي عنوان كرد: كميته امداد غرب استان تهران تنها سازماني است كه با دارا بودن دو اردوگاه كشوري همه ساله پذيراي هزاران دانش آموز تحت حمايت از سراسر كشور و دفاتر مستقر در خارج از كشور است.

رئيس كميته امداد غرب استان تهران متذكر شد: طي سه سال گذشته به بيش از چهار هزار و 242 دانش آموز، دانشجو و طلبه خدمات فرهنگي و آموزشي با اعتباري برابر هفت ميليارد و 100 ميليون ريال ارائه شده است.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن