تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815303011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاكستان بر حق ايران در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پاكستان بر حق ايران در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي تاكيد كرد
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه پاكستان بر حق ايران در استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي تاكيد كرد و خواستار حل‌وفصل موضوع برنامه هسته‌اي ايران از طريق مذاكرات شد.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري المنار، "شاه محمود قريشي" در اظهاراتي تاكيد كرد:ايراني‌ها با مسئوليت‌شناسي فراواني [در اين‌باره] رفتار مي‌كنند.
وي همچنين با اشاره به اينكه ايران در چارچوب قوانين بين‌المللي و معاهده منع گسترش سلاحهاي هسته‌اي فعاليت مي‌كند افزود: گسترش استفاده از انرژي هسته‌اي در برنامه‌هاي صلح‌آميز، حق ايران است و تا زماني كه ايران به معاهدات بين المللي پايبند است نمي‌توان اين حق آنان را ناديده گرفت.
وزير امور خارجه پاكستان همچنين ايران را داراي نظامي دمكراتيك و مردمي دانست و گفت كه اين كشور با پاكستان فرهنگ دمكراتيك مشترك گسترده‌اي دارد.
از سوي ديگر "خاوير سولانا" رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا از تمايل خود براي ديدار با سرپرست گروه مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران خبر داد.
سخنگوي سولانا با بيان اين مطلب گفت: رئيس سياست خارجي اتحاديه اروپا شنبه نخستين تماس‌ها و رايزني‌هاي تلفني خود را در خصوص جوابيه ايران به بسته پيشنهادي گروه 1+5 انجام داده است.
انتهاي پيام/.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن