تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: هرگونه مذاكره‌اي بايد عادلانه و منطقي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: لاريجاني: هرگونه مذاكره‌اي بايد عادلانه و منطقي باشد
محمد الاسين وراقي سفير الجزيره در تهران بعدازظهر شنبه با علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش ايرنا در اين ديدار ابتدا سفير الجزيره در تهران ضمن تقديم پيام‌هاي روساي مجالس خلق و الامه الجزيره به رياست مجلس شوراي اسلامي، انتخاب وي را به اين سمت تبريك گفت و اظهار داشت: ما ضمن تبريك انتخاب شما به رياست مجلس شوراي اسلامي، با توجه به شناختي كه از تجارب و نقش موثر شما در مسايل بين‌المللي را داريم، اين انتخاب را براي گسترش مناسبات دو كشور بسيار مفيد ارزيابي مي‌كنيم.

دكتر لاريجاني نيز ضمن ابراز خرسندي از روابط نزديك و رو به جلوي دو كشور، اظهار داشت: تهران و الجزيره در زمينه‌هاي مختلف به ويژه در زمينه همكاري‌هاي سياسي منافع مشترك زيادي دارند كه با توجه به نزديكي افق ديد رهبران دو كشور از اين فرصت مي‌توان استفاده‌هاي نيكويي كرد.

وي در ادامه با اشاره به امكانات و توانمنديهاي جمهوري اسلامي ايران در بخشهاي مختلف اقتصادي بر آمادگي تهران براي مشاركت در پروژه‌هاي مشترك در الجزاير تاكيد كرد و گفت: مجموعه بخش خصوصي ايران توانايي و تجارب زيادي در زمينه خدمات مهندسي و صنعت دارند و آماده همكاري با شركتهاي الجزايري مي‌باشند.

رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه ضمن ابراز رضايت از مواضع دولت الجزاير نسبت به فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران به تحولات اخير در اين خصوص اشاره و تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران از اصل مذاكره استقبال مي‌كند كه البته هر گونه مذاكراه‌اي بايد در يك چارچوب عادلانه و مسيري منطقي انجام شود.

لاريجاني در پايان آمادگي مجلس شوراي اسلامي را براي گسترش مناسبات پارلماني با مجالس الجزاير اعلام كرد.

در ادامه سفير الجزاير در تهران هم ضمن ابراز خرسندي از روند رو به گسترش روابط سياسي ميان دو كشور خواستار توسعه مناسبات اقتصادي گرديد و گفت:
با توجه به اينكه دولت الجزاير برنامه رشد و توسعه گسترده‌اي را به اجرا گذاشته است بسيار مايليم شركت‌هاي ايراني هم در اين برنامه حضور فعال داشته باشند.

وي در همين خصوص به نشست آتي كميسيون مشترك اقتصادي ايران و الجزاير در اين كشور اشاره و اظهار اميدواري كرد كه اين نشست از نتايج پرباري برخوردار گردد.

وراقي در پايان نقش مناسبات پارلماني را در توسعه روابط همه جانبه بسيار مهم دانست و اظهار داشت: معتقدم مناسبات پارلماني ميان دو كشور در دوره رياست آقاي لاريجاني تقويت خواهد شد و در اين راستا اخيرا پارلمان الجزاير گروه دوستي پارلماني با ايران را تشكيل داده است.

وي همچنين از آقاي لاريجاني براي ديدار از الجزاير دعوت كرد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن