تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

fast food باشگاه جواني برنا براي يك آخر هفته گرم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: fast food باشگاه جواني برنا براي يك آخر هفته گرم
لس آنجلس شهر ديوهاست و كاش من هم زن بودم(دلتنگي‌هاي آقاي رقصنده...)، كودك مظهر خلاقيت است( كار در زمينه كودكان مستلزم خالي شدن از تجربه‌هاست)، افتتاحيه‌اي كه بيشتر به كنسرت آزاد موسيقي شبيه بود (جاز، كف، نور، جيغ... حركت)، خانم‌هاي شاغل در ايستگاه‌هاي بي‌آرتي فحش مي‌خورند ( دردسر سازي سامانه اتوبوس‌هاي تندرو براي بانوان)، از فرهنگسراي تفكرتا كانون اصلاح و تربيت....( بيشتر از ساعت به فرزندمان نگاه كنيم)، تنها يك زلزله خفيف كافي است...( پاسخگوي خانواده كارگر45 ساله كيست)، شبكه العالم در كما...( نياز به انتفاضه در عرصه رسانه محسوس است) و... در فست‌فود اين هفته باشگاه جواني براي شما.


"ممنوعيت" بستر اصلي تولد و رشد "ديوار نويسي" است

اقبال به ديوار نويسي ممكن است به علت معضل بي‌هويتي در بين جوانان باشد؛ همچنين رشد شهرنشيني براي طبقات متوسط، حاشيه‌نشيني، رشد روند مهاجرت به شهرهاي بزرگ و گسترش شهرك‌هاي آپارتماني بدون هويت بومي و محلي همگي بر شكل‌گيري و تقويت گروه‌هاي اجتماعي لمپن تاثيرات فزاينده‌اي را بر اين روند تبليغي(!) گذاشته‌است... هنر گرافيتي، هنر معترض، هنر ممنوعه يا هنر خرچنگ –قورباغه محصول شرايط فقر، فساد اخلاقي و اداري، تبعيض قومي – نژادي و ... است. دكتراي هنرهاي تجسمي از فرانسه معتقد است: از كلمات ركيك تا كلمات ادبي جزء گرافيتي محسوب مي‌شود، همه شعارها، تصاوير و نوشته‌هاي روي ميز و صندلي و در و ديوار كلاس‌هاي دانشكده تا ديوارهاي راه‌آهن، صندلي‌هاي اتوبوس و... گرافيتي هستند. در واقع هر جايي كه ممنوع اعلام شده باشد بستر مناسبي براي ايجاد آثار گرافيتي محسوب مي‌شود.

------------

اينجا سردشت؛ سرزمين صبر و غيرت

شايد براي امسال ما كه بزرگترين دغدغه زندگي شهرمان در انواع آلودگي ها خلاصه شده است و اگر يك ذره نمايشگر هاي ميزان آلودگي هوا بالاتر از حد ميزان باشد دلشوره تمام وجودمان را در برمي گيرد فهم دنياي اين آدم ها چندان ساده نباشد... اينجا سردشت است سرزمين فرديادهاي خاموش. مردمان اين ديار تكيه بر كوه داده و چشم به آسمان دوخته اند تا شايد معجزه اي براي آنها فرستاده شود. معجزه رها شدن از اين دنياي خاكي معجزه اي كه بشود به وسيله آن فقط يك بار بدون اكسِژن مصنوعي و با ريه‌هاي خودشان نفس كشيد.

------------

تفريحات سياه جوانان پايتخت از شمال تا جنوب شهر

از جمله تفريحات منفي جوانان در شمال شهر، استفاده از مواد مخدر فانتزي است، در كوچه پس كوچه هاي اين مناطق و يا در پارك ها ديگر اثري از فروش مواد مخدري چون هروئين، ترياك و حشيش ديده نمي شود... "پدرام. م" در اين باره مي گويد: حشيش، ترياك و هروئين آخر بي كلاسي است و اينجا اگر كسي دنبال هيجان باشد آخرين مدل قرص هاي شادي آور بي خطر(!) به او عرضه مي شود.در بيشتر كشورهاي جهان، جوانان در برهه اي خاص به تمايلات طغيانگرانه اي رو مي آورند كه گاه جنبه جرم به خود مي گيرد.

------------

در صدا و سيماي ما حق با "مدير" است

يك كارشناس رسانه معتقد است: توليد برنامه هاي تلويزيوني كه در طول پخش، درگير تغييرات بسيار زياد و يا جلوگيري از پخش مي شوند، نشانگر آن است كه تلويزيون چشم‌انداز بلندمدتي براي توليدات خود ندارد و به عبارتي نمي تواند موج‌سازي كند و برعكس، تابع شرايط روز است؛ شرايطي كه بعضا در كوتاه مدت تغيير مي‌يابد و از آن‌جا كه بين زمان توليد و زمان پخش وقفه‌اي مي‌افتد، با قطع آن موج، امكان پخش آن برنامه هم وجود ندارد در نتيجه آن برنامه امكان پيدا نمي كند...اساسا مديريت هاي محافظه كار نمي توانند تكليف خود را بين پسند مخاطب و فشارهاي بيروني متعادل كنند؛ در نتيجه همواره دچار افراط و تفريط مي شوند.

------------

نياز به انتفاضه در عرصه رسانه محسوس است

در بحث چشم‌انداز آينده همه چيز بستگي به بازنگري در سطوح كلان سياستگذاري و برنامه‌ريزي رسانه در كشور دارد من اسمش را انتفاضه مي‌گذارم. اگر اين انتفاضه اتفاق بيفتد مجموعه داخل شبكه پتانسيل لازم را براي رساندن شبكه به سرحد رقابت و پيش افتادن از ديگر شبكه‌هاي اين ميدان‌داراست... براي ما به عنوان يك حكومت در ايران كه تمام مقدمات يك ابر قدرت را داريم؛ نفت و ثروت، مساحت، جمعيت، تكنولوژي هسته‌اي، سلاح و داشتن همة اينها در يك حكومت مستقل باعث شده تا نگاهي را كه حزب‌الله به المنار دارد در جمهوري‌اسلامي نسبت به العالم پيدا نشود.

------------

آخرين محصولات هنري مخملباف؛ روايت سياهي و فقر و نا اميدي

تصوير پاياني فيلم و تسليم شدن دختر با نمادي از شست و شوي صورت و پاك شدن، نشان مي‌دهد تا چه حد فيلمساز به موفقيت خود و پيشرو بودن فيلمش(!!) اميدوار است و شايد اين كار خود را اولين قدم در تغيير تفكر و فرهنگ مردم افغان مي‌داند...هيچ تصوير واضح و روشن اميدواركننده اي در هيچ يك از فيلم ها ديده نمي شود و اين يقينا نمي تواند اتفاقي باشد، مثل خروج مخملباف از ايران و يا حتي بازگشتن از اعتقادات دهه 60 خودش...حالا شايد بهتر بتوان درك كرد چرا مخملباف و خانواده اش هميشه در جشنواره هاي خارجي دعوت نامه مي گيرند و بعد هم جايزه اي و عكس يادگاري و...نمايش فقر مردم شرق و عقب ماندگي مردمان سرزمين هاي مادري مخملباف هميشه در حراجي سكس و اشرافي گري غرب، خريدار داشته و خواهد داشت...

------------

طرح ارتقاي امنيت اجتماعي را به مجتمع "دشت بهشت" ببريد!

با وجود تابلوهاي فراوان نصب شده در محوطه اين رستوران با مضاميني چون "از پذيرش خانم‌هايي با حجاب غير اسلامي جدا معذرويم" و يا " حجاب اسلامي در اين مكان الزامي است" وضع اسف‌بار موجود در خصوص پوشش برخي خانم‌ها، خانواده‌ها را از حضور در اين مكان دلزده كرده است.

------------

پاسخگوي خانواده كارگر45 ساله كيست

مديرعامل سازمان آتش نشاني ملارد مي‌گويد حوادثي چون ريزش ساختمان در شهر جديد انديشه، زياد اتفاق مي‌افتد اما به چشم نمي‌آيد و تنها يك تكان يا زلزله كافي است تا با تخريب زيادي در اين منطقه‌ها مواجه شويم...حادثه ديروز عصر منجر به مجروح شدن سعيد رجبي( 43 ساله)، امين صالحي( 27 ساله)، فرشاد عرب( 30 ساله) و فوت منصور ميرزايي( 45 ساله) شده است.

------------

از فرهنگسراي تفكرتا كانون اصلاح وتربيت....

صداي همهمه و دردل ‌هاي خانم‌ها گاه آنچنان واضح به گوش مي رسيد كه مي توانستيم بعد از اتمام مراسم ليستي از غذاهايي كه شب قرار است در بعضي از خانه ها پخته شود، ميهمانان احتمالي، افراد مغضوب خانم‌ها و ليستي از جوانان دم بخت آن خانم را تهيه كنيم... نگهداري از خواهر كوچكتر 2 هزار تومان، گرفتن نمره 20 در رياضي هزار تومان و خريد نان هزار تومان. جمع بدهي مادر به من 4 هزار تومان. در قبال اين كار مادر پشت برگه مي نويسد بابت 9 ماه بارداري ام هيچ، بابت شب هايي كه به خاطر بيماريت نخوابيدم هيچ، بابت سختي هايي كه به خاطر تو كشيدم هيچ، جمع "هزينه عشق من به تو...". پسر زير كاغذ مي نويسد قبلا بطور كامل پرداخت شده است...

------------

خانم‌هاي شاغل در ايستگاه‌هاي بي‌آرتي فحش مي‌خورند

با وجود انتقادهاي فراوان در مورد به كارگيري بانوان در ايستگاه‌هاي اتوبوس‌هاي تندرو، به تازگي پديده فحاشي به اين بانوان از سوي برخي شهروندان نيز در اين ايستگاه‌ها ديده شده است.

------------

ردپاي برخي چهره‌هاي ملي مذهبي در شبكه ماهواره اي نوه اشرف پهلوي

شبكه ماهواره‌اي "د" به تازگي فعاليت تخريبي خود را عليه نظام جمهوري اسلامي ايران و شخصيت‌هاي رده بالاي نظام در حالي آغاز كرده كه " نوه اشرف پهلوي" حامي مادي و معنوي اين شبكه و برخي چهره‌هاي ملي مذهبي داخلي هم به عنوان منابع تغذيه فكري اين شبكه به شمار مي‌روند.

------------

افتتاحيه‌اي كه بيشتر به كنسرت آزاد موسيقي شبيه بود

رقص نور،‌ دود و موسيقي آنقدر زياد است كه كم كم يادم مي‌رود به چه مراسمي آمده‌ام...فكر مي‌كنم ديگر تمام شد،‌ اما وقتي بيرون سالن در حال و هواي طوفان زده خودم با جيغ دو دختر نوجوان چند متر از جا مي‌پرم و صداي شيپور از پاركينگ اتوبوس‌ها به گوشم مي‌خورد، تازه متوجه مي‌شوم اين جماعت به اين زودي‌ها خسته نمي‌شوند و هنوز براي تخليه انرژي وقت مي‌خواهند.

------------

لس آنجلس شهر ديوهاست و كاش من هم زن بودم

يك رقصنده ايراني مقيم لس‌آنجلس با تاكيد بر اينكه شايد اگر من هم زن(!) بودم بيشتر براي همكاري دعوت به كار مي‌شدم، گفت: چه كسي گفته است كه لس آنجلس شهر فرشتگان است؟! آنجا شهر ديو ها است و در آنجا تو را تا زماني مي‌خواهند كه مطابق ميلشان و بدون هيچ پولي كار كني...متاسفانه برنامه سازان لس آنجلسي فقط به دنبال سوءاستفاده از افراد هستند، شايد اگر من هم زن(!) بودم بيشتر براي همكاري دعوت به كار مي‌شدم.

------------

آخرالزمان‌ ديني دست‌مايه توليدكنندگان بازي‌هاي رايانه‌اي

بازيگر رايانه اي به عنوان منجي در لباس جاسوس خبره و با ايمان و معتقد و غالبا آمريكايي و انگليسي در نقش پليس جهاني ظاهر شده، به مبارزه با دشمنان بشريت مي پردازد...دشمنان در اين بازي ها، در سه دسته‌ نازي‌ها، كمونيست‌ها و كشورها و دولت‌هاي اسلامي خلاصه مي‌شوند كه هر كدام از اين گروهها، به عنوان گروه هدف به بازيگر بازي معرفي مي شوند كه بايد به مبارزه با آن ها بپردازد.

------------

كار در زمينه كودكان مستلزم خالي شدن از تجربه‌هاست

نمي‌توان تعريف خاصي از كودكان ارائه داد، حس كودكي مي‌تواند از نقطه صفر تا پايان عمر همراه انسان باشد و موجب شود آدمي عرصه ها و امور تازه‌اي را تجربه كند... انسان بايد مانند كودكان صاف و صادق باشد و ذهنش را از تمام ديده ها خالي كند، اگر شما به "ليوان" نگاه مي كنيد و آن را ليوان مي‌ناميد به اين دليل است كه اين براي شما تجربه شده است اما كودك تجربه شما را ندارد. اگر بخواهيد از منظر كودك ليوان را ببينيد، بايد ذهنتان را مانند او از همه ديده ها و تجربه ها خالي كنيد.

------------

در باشگاه جواني برنا ثبت نام كنيد: [email protected]

پيامك ارتباط با برنا: 10000313
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 419]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن