تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كانون پرورشي فكري كودكان و نوجوانان استان فارس: برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستان از اقدامات جنبي اين نهاد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كانون پرورشي فكري كودكان و نوجوانان استان فارس: برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستان از اقدامات جنبي اين نهاد است
خبرگزاري فارس: رئيس كانون پرورشي فكري كودكان و نوجوانان استان فارس گفت: وظيفه اصلي كانون، برنامه‌ريزي براي كودكان و نوجواناني است كه عضو رسمي اين نهاد هستند و برنامه اوقات فراغت تابستاني موقتي و جزو برنامه‌هاي جنبي اين كانون محسوب مي‌شود.
مجتبي حق‌پرست امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شيراز افزود: براي برنامه‌هاي جنبي از جمله اوقات فراغت، بودجه‌اي اختصاص داده نشده بنابراين شهريه اين بخش از فعاليت‌هاي كانون توسط خانواده‌ها پرداخت مي‌شود.
حق‌پرست اضافه كرد: كل برنامه‌هاي كانون بر اساس اوقات فراغت كودكان و نوجوانان در طول ايام سال پايه‌ريزي شده و بودجه كشوري نيز براي تدوين و اجراي برنامه‌هايي در اين زمينه تأمين و پرداخت مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه هر ساله حدود 100 هزار نفر از طريق مراكز كانون پرورشي فكري كودكان و نوجوانان اوقات فراغت خود را مي‌گذرانند، گفت: براي اوقات فراغت تابستاني كودكان و نوجوانان استان از محل اعتبارات استاني نيز بودجه خاصي به اين كانون اختصاص داده نمي‌شود اما در قبال برنامه‌ها و وظايف خود موظف به ارائه آمار هستيم.
حق‌پرست در خصوص علت عدم حضور كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در نمايشگاه اوقات فراغت كه تحت عنوان فرصت در شيراز برگزار شد، گفت: در اين مورد دعوتي از ما نشده بود و از برگزاري چنين نمايشگاهي نيز بي‌اطلاع بوديم.
رئيس كانون پرورشي فكري كودكان و نوجوانان استان فارس افزود: يكي از فعاليت‌هاي متوليان اوقات فراغت ايجاد مراكز فرهنگي و هنري است، اما هنگام بررسي پيرامون محل احداث اين اماكن توجه كافي لحاظ نمي‌شود.
حق‌پرست ادامه داد: به همين دليل در برخي موارد شاهد تعدد اماكن فرهنگي ايجاد شده از سوي دستگاه‌هاي متولي در نقاط خاصي از شهر شيراز يا استان فارس هستيم، در حالي‌كه در ديگر نقاط شهر اثري از اين اماكن نيست.
اين مقام مسئول در بيان نمونه‌اي از اين بي‌توجهي، ايجاد فرهنگسرا در خيابان سيبويه و در فاصله ده‌متري با يكي از مراكز كانون پرورش فكري در اين منطقه توسط يكي از دستگاه‌هاي اجرايي را مثال زد و گفت: در بلوار مدرس شيراز با وجود نياز فراواني كه احساس مي‌شود هيچ مركز فرهنگي و فرهنگ‌سرايي وجود ندارد.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن