تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812917635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست وزارت كشور در پاسخ به موجارتقا امنيت،مشاركت سياسي و خدمات رساني از مهمترين وظايف وزارت كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: سرپرست وزارت كشور در پاسخ به موجارتقا امنيت،مشاركت سياسي و خدمات رساني از مهمترين وظايف وزارت كشور است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي سرپرست وزارت كشور تاكيد كرد: حفظ امنيت ، افزايش مشاركت سياسي و خدمت رساني مفيد و موثر به مردم از مهمترين فعاليت هايي است در وزارت كشور مورد توجه قرار مي گيرد.
به گزارش خبرنگار موج، سرپرست وزارت كشور در حاشيه همايش استانداران در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب تصريح كرد:اگر وزارت كشور فعاليت هاي مفيدي در راستاي در صحنه بودن مردم و مشاركت آنها در فعاليت هاي مختلف داشته باشد،مي تواند با تاثير گذاري مناسب اطمينان لازم به منظور استفاده از نخبگان در جهت تامين امنيت و صيانت از آرمان هاي آنها را براي مردم به ارمغان بياورد.
وي افزود: وزارت كشور در جهت حمايت و پشتيباني از مردم تمام واحدهاي دولتي را هماهنگ مي كند و در اين راستا استانداران مي توانند هماهنگ كننده و تسهيل كننده فعاليت هاي مذكور باشيم.
تامين منافع مردم از وظايف وزارت كشور است
سرپرست وزارت كشور در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص اقدامات وزارت كشور در حوزه حمل و نقل عمومي و وارد كردن اين شبهه كه اقدامات مذكور سياسي كاري است، گفت: مجموعه وزارت كشور آمادگي دارد هر گونه فداكاري در جهت تامين منافع مردم را انجام دهد و هيچ اعتقادي به اين حرف هاي جسته و گريخته كه به دنبال ايجاد شكاف بين مردم و مسئولين است و تنها كاهش سطح خدمات رساني را به بار مي آورد نخواهد داشت.
وي افزود: تمام مسئولان وزارت كشور به دنبال ارائه حداكثر خدمت به مردم هستند و تامين منافع مردم را از وظايف ، مسئوليت ها و اختيارات خود مي دانند.
وي اظهار داشت: اميد مي رود با تعاملاتي كه در آينده در حوزه هاي مختلف صورت مي پذيرد برخي مشكلات در اين حوزه مرتفع شود.
وي در خصوص جلسه خود با محمد باقر قاليباف شهردار تهران گفت: اين جلسه در هفته جاري برگزار مي شود و اميد مي رود كه دستاوردهاي مناسب آن راه خدمت رساني به مردم را ايجاد كند.

قيمت بنزين آزاد تغيير نمي كند
وي اعلام كرد: قيمت بنزين آزاد به هيچ وجه تغيير نخواهد كرد.
سيد مهدي هاشمي با اشاره به اينكه اعلام قيمت بنزين آزاد در راستاي خارج كردن اين ماده از سبد حمايتي دولت است، يادآور شد: از آنجائي كه بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي بنزين بايد تا سال 1390 از سبد حمايتي دولت خارج شود موضوع آزاد كردن قيمت بنزين در دستور كار دولت قرار گرفت.
وي افزود: اين طرح كاملاً با دستور مجلس مطابقت داشته و در چارچوب سياست هاي ابلاغ شده مهره قانون گذار بوده است.
سرپرست وزارت كشور بيان داشت: برنامه ريزي لازم به منظور افزايش پلكاني قيمت بنزين تا سال 1390 صورت گرفته و مجلس در صورت ناكارآمد بودن اين برنامه آنرا اصلاح خواهد كرد.
ناتواني علت اصلي تغييرات استانداران است
سرپرست وزارت كشور اعلام كرد: توانمندي ،كارآمدي و قدرت اجرايي استانداران از مهمترين علل ماندگاري آنان در سمت مديريت استان است.
وي افزود:وزارت كشور تمام تلاش خود را براي استفاده مديران در بهترين و بالاترين جايگاه مطابق با توانمنديهاي آنها انجام خواهد داد.

52 روز تا اعلام نام وزير كشور به مجلس باقي است‌
سرپرست وزارت كشور تاكيد كرد: امروز 48 مين روز فعاليت من در وزارت كشور است و براي معرفي وزير به مجلس به منظور دريافت راي اعتماد 52 روز ديگر باقي است.
وي افزود: تشخيص اينكه چه كسي بايد بعنوان وزير كشور به مجلس معرفي شود بر عهده رئيس جمهوري است و تائيد آن هم بر عهده مجلس مي باشد.
سرپرست وزارت كشور افزود: بي شك هر چه مصلحت كشور باشد صورت مي گيرد و رئيس جمهوري هم در راستاي مصلحت كشور فعاليت خواهد كرد.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن