تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812652264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به بهانه بازگشت قطبي به پرسپوليس پرواز امپراتور سرخ به سوي قله افتخار


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: به بهانه بازگشت قطبي به پرسپوليس پرواز امپراتور سرخ به سوي قله افتخار


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سرانجام بعد از چند هفته بلاتكليفي باشگاه پرسپوليس يكبار ديگر افشين قطبي را به عنوان سرمربي اين تيم معرفي كرد.

بدون شك انتخاب افشين قطبي و بهتر است بگوييم بازگشت مجدد او به پرسپوليس پايان خوشي بر تغيير و تحولات گسترده اين باشگاه و بهترين هديه هيات مديره جديد براي طرفداران اين تيم بود.
چندي پيش بود كه زمزمه هاي رفتن قطبي قبل از قهرماني پرسپوليس به گوش مي رسيد و اين قضيه پس از قهرماني رنگ واقعيت به خود گرفت تا فصل سبز پرسپوليس به خزان تبديل شود و تلاش هاي كاشاني و هيات مديره قبلي براي مجاب كردن قطبي به ماندن در تيم، ره به جايي نبرد. او كه پس از بالا بردن جام قهرماني به بهانه هاي مختلف خستگي، مشكلات خانوادگي، ناسازگاري با كادر فني و عده اي از بازيكنان و عدم امكانات مناسب عزم خود را براي رفتن جزم كرد، فقط گفت: "شايد روزي به ايران برگشتم".
خوشبين ترين هوادار دو آتشه پرسپوليس نيز حتي فكر آن را نمي كرد كه اين جدايي به دو ماه هم نكشد. هواداراني كه بيش از آنكه از قهرماني تيمشان خوشحال شوند از رفتن قطبي فرمانده فاتح قلبهايشان ناراحت بودند.

*يوسف گم گشته بازآيد به كنعان غم مخور كلبه احزان شود روزي گلستان غم مخور*

بايد اقرار كنيم بازگشت افشين قطبي به پرسپوليس پيام آور شادي نزد دل هاي هواداران است و لبخند رضايت را بر چهره هاي گرفته و مغموم آنان خواهد نشاند.
قطبي تنها فردي بود كه مورد تاييد هواداران پرسپوليس قرار گرفت چرا كه در اولين سال حضورش در راس كادر فني اين تيم يك جام زرين ليگ برتر را بعد از سال ها به ارمغان آورد كاري كه بسياري از مربيان بزرگ نتوانستند آن را عملي كنند از اين رو آنها بارها خواهش و تقاضاي خود را مبني بر بازگرداندن قطبي به پرسپوليس با طرق مختلف به گوش مسوولان اين تيم رساندند.
اين انگيزه ها هيات مديره را بر آن داشت تا به هر قيمتي كه شده امپراتور را دوباره به تيم بازگردانند، كاري كه از همان ابتدا بايد به صورت جدي پيگيري مي شد تا پرسپوليس با توجه به فصل سختي كه پيش رو دارد بيش از اين از نداشتن سرمربي متضرر نشود.
اما متقاعد كردن قطبي براي هدايت مجموعه قرمز كار بسيار دشواري بود اگر چه او با كسب قهرماني فصلي رويايي را براي خودش و طرفداران رقم زد اما در اين راه متحمل سختي ها و مرارت هاي زيادي شد و از ناملايمات روزگار و اطرافيان خيلي رنج كشيد.
هيات مديره پرسپوليس كه تا حدودي با شرايط ويژه افشين براي هدايت اين تيم آشنا بودند با جديت تمام در برآورده كردن آنها و آماده كردن بستري مناسب براي بازگشت مجدد او به ايران از هيچ كوششي دريغ نكردند تا بالاخره توانستد دل او را به دست آورده و با هزار سلام و صلوات به ايران بازگردانند:

*هر كه دور افتاد از اصل خويش باز جويد روزگار وصل خويش*

افشين قطبي كه در خارج از ايران گشت و گذاري به دور از هياهو را پشت سر گذاشت با وجود داشتن چند پيشنهاد از تيم هاي ديگر كعبه آمال و آرزوهاي خود را يكبار ديگر و در استاديوم آزادي در ميان خيل عظيم هزاران هوادار عاشق جستجو كرد. جايي كه به قول خودش بهترين هواداران دنيا را دارد، جايي كه حضورش در روي نيمكت آن مي تواند تداعي كننده خاطرات شيريني باشد كه شايد در هيچ نقطه اي از دنيا تكرارش براي او ميسر نشود.
كجا بهتر از آنجايي كه يك شبه امپراطور شوي و ره چندين ساله را يكساله بپيمايي!!به هر حال يكبار ديگر زمينه شهرت و افتخار براي امپراطور پرآوازه سرخ فراهم شده است.
به خصوص آنكه شهرت طلبي او جام قهرمانان باشگاه هاي آسيا را نشان رفته است و با كسب اين جام كه جاي خالي آن در ويترين افتخارات پرسپوليس به شدت احساس مي شود مي تواند خود را نزد هواداران و در تاريخ باشگاه جاودانه تر كند./01/158
حميدرضا ملكي
باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"

اخبار مرتبط
• افشين قطبي بامداد امروز (شنبه) به تهران بازگشت
• قرارداد 2 ساله قطبي با قرمز پوشان پايتخت
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن