تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812900307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طارق الهاشمي..اگر توافقنامه به نفع مردم عراق نباشد ان را امضا نميكنيم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: طارق الهاشمي..اگر توافقنامه به نفع مردم عراق نباشد ان را امضا نميكنيم
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/04/15
00:05:05.13معاون رئيس جمهور عراق تاكيد كرد اگر توافقنامه امنيتي به نفع مردم عراق نباشد مردم عراق حاضر نيستند آنرا امضا كنند.
طارق الهاشمي در مصاحبه اختصاصي با شبكه تلويزيوني العربيه در برنامه به صراحت درباره موضع حزب اسلامي و جبهه توافق در خصوص توافقنامه امنيتي بين آمريكا و عراق ، گفت در اين توافق نامه در درجه اول بايد منافع عراق در نظر گرفته شود.
وي افزود عراق از زمان اعمال محاصره در سال هزار و نهصد و نود و يك رنج هايي را متحمل شده است و امروز در فن آوري ، پيشرفت و شكوفايي بين ما و ديگر كشورها شكاف وجود دارد و اين رنج ها زماني به پايان خواهد رسيد كه كشورهاي بزرگ به عراق براي جبران خسارتها در زمينه هاي اقتصادي ، فن آوري ، علمي ، فرهنگي و ديگر زمينه ها كمك كنند. معاون رئيس جمهور عراق اظهار داشت اين توافقنامه در حقيقت پيش نويس اوليه از اول تا آخر صد در صد با ضروريات حاكميت تعارض داشت به همين علت رد شد بدين ترتيب طرف آمريكايي مجبور شد اين پيش نويس را لغو و پيش نويس ديگري را جايگزين آن كند.
طارق الهاشمي افزود مشكل در پيش نويس دوم اين است كه مي خواهد اوضاع را در عراق همانطور كه هست و بدون تغيير نگه دارد و اين مسئله نيز رد و به طرف آمريكايي گفته شد كه اين موضوع غير قابل قبول است.
طارق الهاشمي با بيان اينكه حضور دايمي پايگاه هاي امريكايي در عراق را نمي پذيرد افزود
فقط عراقي ها نيستند كه اين مسئله را رد مي كنند بلكه طرف آمريكايي نيز گفته است كه قصد ندارد پايگاههاي ثابت و دائمي در عراق داشته باشد.
00:37:27.00
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن