تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هياهوي رژيم صهيونيستي براي تهديد ايران ناشي از ناتواني اين رژيم است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هياهوي رژيم صهيونيستي براي تهديد ايران ناشي از ناتواني اين رژيم است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/04/14
كارشناس مسائل لبنان گفت : هياهوي رژيم صهيونيستي در تهديد نظامي جمهوري اسلامي ايران ناشي از ناتواني اين رژيم است.
به گزارش خبرنگار ما ، دهقاني در برنامه گفتگوي ويژه خبري افزود : اگر رژيم اشغالگر قدس توان انجام كاري را داشت دريغ نمي كرد و هياهوي اين رژيم ناشي از ناتواني آن است و فقط برخي كشورهاي اروپايي و عربي را ممكن است بترساند.
وي گفت : رژيم صهيونيستي در شصتمين سال اشغال فلسطين در درون با بحران هويت و در برون با بحران مشروعيت مواجه است اما اين بحران مانع از توطئه گري اين رژيم اشغالگر در منطقه و در عرصه بين المللي نيست.
اين كارشناس مسائل لبنان با بيان اين كه در پرونده فعاليت هاي صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي ايران ميان اروپا با آمريكا شكاف ايجاد شده است افزود : اروپايي ها از اين كه پرونده فعاليتهاي صلح آميز هسته اي ما به طور كامل در اختيار آمريكا باشد نگران هستند زيرا آمريكا در پي آن است كه خود ، همه كاره اين پرونده باشد.
دهقاني با اشاره به نگراني اروپايي ها از بروز جنگ ديگري در منطقه گفت : رژيم صهيونيستي با برگزاري مانور نظامي دريونان درصدد ايجاد نگراني اروپا از وضع منطقه برآمد به همين علت ، اروپايي ها ناچار شدند براي جلوگيري از جنگ احتمالي برخي تحريم ها را عليه ما اعمال كنند.
وي افزود : عملكرد رژيم اشغالگر قدس در اين باره همانند گذشته استفاده از نوعي غافلگيري است.
اين كارشناس مسائل لبنان با اشاره به رويكرد رژيم صهيونيستي در مذاكره با حزب الله لبنان و حماس ابراز داشت: در فلسطين و لبنان كساني كه به حمايت آمريكا اميداور بودند ضرر كردندهمچنان كه درطول تاريخ پيدايش رژيم اشغالگرصهيونيستي هرگزبه نتيجه نرسيده اند و روند كنوني نشان مي دهد كساني كه بر اصول و مباني تاكيد كرده اند به نتيجه رسيده اند.
دهقاني درباره علت بقاي المرت با وجود شكستهاي رژيم صهيونيستي گفت : المرت بيش از حد در دولت كنوني اين رژيم باقي مانده است زيرا برخي افراد به عنوان موسسان اين رژيم با خطاي كمتر از المرت ، بركنار شدند اما آنچه باعث بقاي دولت او شده است خواسته بوش است و المرت به عنوان يكي از اجزاي دستگاه دولت آمريكا تا وقتي بوش حضور دارد بايد بماند.
اين كارشناس مسائل لبنان افزود : در جامعه صهيونيستها كه جامعه اي بسيار پراكنده است و افراد از همه جاي دنيا به فلسطين اشغالي آورده شده اند متوسط عمر دولتها بسيار پايين بوده است.
وي گفت: المرت شخصيتي است كه هيچ كاريزمايي ندارد و از پشتيباني مردمي برخوردار نيست و به طور تصادفي پس از بيماري شارون به قدرت رسيد و حزب تازه تأسيس كاديما وارث شارون شد.
وي گفت: بر اساس گزارش وينوگراد كه به طور قطعي شكست رژيم صهيونيستي را پذيرفت
هر كسي كه نخست وزير رژيم صهيونيستي بود بايد بركنار مي شد اما المرت به اين علت بركنار نشد كه رژيم صهيونيستي جنگ 33 روزه را به نيابت از ايالت متحده آمريكا آغاز كرد و پايان داد.
دهقاني درباره اقدام انگليس در تروريست دانستن حزب الله لبنان ابراز داشت : اين اقدام دولت انگليس به عنوان موسس رژيم اشغالگر صهيونيستي يك گام بيش از اقدام اروپايي ها در تامين منافع اسرائيل و همسو با حركت آمريكاست.
وي گفت: البته هوش سياسي انگليسي ها همواره از آمريكايي ها بالاتر بوده است و نمونه ان اين است كه دربحران عراق در جنوب اين كشور مستقر شده اند كه خطر كمتري دارد درعين حال نفت خيزتر است.
كد : 0001/10107
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن