تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806610824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاسبي درحاشيه كنكورآزاد خبرداد: اعلام نتايج كنكور درنيمه دوم شهريور و پذيرش 35 درصدي داوطلبان تعيين شهريه دانشگاه درشهريور حذف كنكور كارداني‌ ازسال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جاسبي درحاشيه كنكورآزاد خبرداد: اعلام نتايج كنكور درنيمه دوم شهريور و پذيرش 35 درصدي داوطلبان تعيين شهريه دانشگاه درشهريور حذف كنكور كارداني‌ ازسال آينده


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

رييس دانشگاه آزاد اسلامي با تاكيد بر امنيت و سلامت كنكور غيرپزشكي دانشگاه، گفت: نتايج اين آزمون نيمه دوم شهريور ماه اعلام و طي آن حدود 35 درصد داوطلبان پذيرش مي‌شود.

به گزارش سرويس صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر عبدالله جاسبي در حاشيه بازديد از يك حوزه‌ برگزاري آزمون غيرپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي، با بيان اينكه در مجموع تعداد شركت كنندگان آزمونهاي سراسري پزشكي، غير پزشكي و كارداني پيوسته سال 87 دانشگاه كمتر از يك ميليون نفر است،‌ از كاهش 3 درصدي داوطلبان در آزمونهاي سال جاري خبر داد.

وي با اشاره به رقابت 660 هزار داوطلب در آزمون غير پزشكي دانشگاه گفت: در دو آزمون پزشكي و كارداني پيوسته نيز در مجموع 160 هزار داوطلب شركت كرده‌اند.

دكتر جاسبي با تاكيد بر امنيت و دقت آزمون، ابراز اميدواري كرد كه هيچ مشكلي در برگزاري آزمون رخ ندهد.

وي با تاكيد بر اينكه كليه تمهيدات براي امنيت آزمون به كار گرفته شده است، ‌خاطرنشان كرد: طبيعي است كه هر سال امكانات و تجربه ما در برقراري امنيت آزمون نسبت به سالهاي گذشته افزايش مي يابد، بر اين اساس هرساله تعداد افرادي كه دنبال اخاذي هستند كاهش مي‌يابد.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي، با اشاره به شركت 49 درصدي زنان و 51 درصد مردان در آزمون غير پزشكي، گفت:‌ اين در حاليست كه تعداد شركت زنان در آزمون پزشكي دو برابر مردان است ولي در مجموع در كنكور 87 دانشگاه آزاد اسلامي، زنان 5/53 درصد داوطلبان را تشكيل داده‌اند.

وي با بيان اينكه مسن‌ترين داوطلب آزمون امسال يك آقاي 73 ساله و دو خانم 72 ساله هستند، اظهار كرد: هفت داوطلب 11 ساله نيز، عنوان جوانترين داوطلبان كنكور 87 دانشگاه آزاد اسلامي را به خود اختصاص داده‌اند.

دكتر جاسبي در ادامه از اعلام نتايج آزمون در نيمه دوم شهريور ماه خبر داد وافزود: در مجموع در كليه آزمون سراسري دانشگاه از رشته‌هاي پزشكي، غير پزشكي و كارداني پيوسته 350 هزار نفر معادل حدود 35 درصد پذيرفته مي‌شوند، با اين حال ظرفيت پذيرش نسبت به سال گذشته است تغييري نيافته است.

ميزان شهريه دانشگاه آزاد شهريور ماه مشخص مي‌شود

كنكور كارداني ها براي سال آينده حذف مي ‌شود

كاهش 3 درصدي داوطلبان كنكور دانشگاه آزاد

وي با اشاره به ميزان افزايش داوطلب در آزمون پزشكي و كارداني پيوسته، گفت: با توجه به كاهش داوطلب در آزمون غير پزشكي در مجموع در آزمون امسال با كاهش حدود 3 درصد داوطلبان روبرو بوديم.

دكتر جاسبي با اشاره به سياست دانشگاه آزاد در حذف كنكور گفت: كميته‌اي در اين راستا تشكيل شده كه براساس آن كنكور كارداني ها براي سال آينده حذف و مابقي مقاطع به تدريج تا سال 90 حذف مي ‌شود.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي در خاتمه با اشاره ميزان شهريه دانشگاه آزاد گفت: ميزان شهريه دانشگاه آزاد شهريور ماه مشخص مي‌شود.

گفتني است، دكتر جاسبي در ادامه از محل اسكان والدين داوطلبان بازديد كرد و طي آن از نزديك با انتقادات و پيشنهادات آنها آشنا شد.

برخي والدين از شهريه دانشگاه آزاد انتقاد كردند و برخي ديگر نيز از مسؤولان اين دانشگاه به دليل پيش‌بيني مكاني براي اسكان والدين تشكر كردند و اظهار داشتند كه متاسفانه در كنكور سراسري به دليل عدم پيش‌بيني چنين مكاني، والدين ساعتها زير آفتاب منتظر فرزندان خود مانده بودند.

انتهاي پيام
 جمعه 14 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن