تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813180165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگروه گردشگري استان فارس تصويب كرد: ايجاد اماكن اقامتي دائمي در روستاهاي هدف گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارگروه گردشگري استان فارس تصويب كرد: ايجاد اماكن اقامتي دائمي در روستاهاي هدف گردشگري
خبرگزاري فارس: كارگروه گردشگري استان فارس با ايجاد اماكن اقامتي دائمي در روستاهاي هدف گردشگري استان موافقت و اين طرح را تصويب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان فارس، براساس اين طرح اماكن اقامتي خصوصي و منازل استيجاري در روستاهاي هدف گردشگري ساماندهي و مدت زمان اقامت گردشگران در اين مناطق افزايش خواهد يافت.
بر اساس اين گزارش تصويب چهار طرح پيشنهادي شركت توسعه گردشگري جهت احداث چهار مجتمع خدمات رفاهي بين‌راهي با توجه به اخذ موافقت اصولي در محورهاي آباده ـ ايزد خواست و صفاشهر ـ آباده از ديگر مصوبات اين كارگروه بود.
گزارش مزبور همچنين از تصويب طرح اجراي كمپينگ چادر – كانكس با همكاري شهرداري، فرمانداري و فرماندهي انتظامي شيراز در باغ جنت شيراز و به منظور اسكان موقت مسافران در ايام تابستان در اين جلسه خبر داده است.
براساس اين گزارش، در اين جلسه مديريت مناطق تفرجگاهي در آبشار مارگون، بهشت گمشده‌، درياچه پريشان، درياچه مهارلو و ساير مناطق زيست محيطي توسط اداره كل محيط زيست استان فارس بصورت پيمانكاري محلي انجام خواهد شد.
براساس گزارش مزبور بررسي امكان ورود سرمايه‌گذار بخش خصوصي در مناطق تفرجگاهي تحت حفاظت با همكاري سازمان‌هاي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري و حفاظت محيط زيست استان فارس از ديگر مباحث مطروحه در اين جلسه بود كه مقرر شد طرح‌هاي پيشنهادي پس از بررسي در كارگروه گردشگري، جهت صدور مجوز اجرا به كميته طبيعت‌گردي كشور ارسال شود.
گزارش مزبور حاكي است اخذ استعلام توسط تمام دستگاه‌هاي اجرايي از سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان فارس جهت اجراي هرگونه ساخت و ساز يا تغيير كاربري در آثار و حريم‌ها و عرصه‌هاي تاريخي استان از ديگر مباحث مطرح و تصويب شده در اولين جلسه كارگروه گردشگري استان فارس در سال‌جاري بوده است.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن