تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815973019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عقب ماندگي 20 ساله دولتهاي قبلي در اين دولت جبران شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: عقب ماندگي 20 ساله دولتهاي قبلي در اين دولت جبران شد
مدير عامل سايپا با انتقاد از حمله مخالفان به سياستهاي اقتصادي دولت نهم گفت: دولتهاي قبلي چه كاري براي صنايع ايران كرده اند كه اين دولت از آن غافل مانده است.بنابراين مي توان گفت دولت نهم كاري را كه در دولتهاي قبلي 20 سال به طول انجاميده بود را 3 ساله به ثمر رساند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي برنا "يحيي آل اسحاق"، رييس اتاق بازرگاني وصنايع و معادن اتاق تهران عصر روز گذشته در چهار دهمين نشست هيات نمايندگان اتاق تهران با اشاره به خريد بلوك 30درصدي فولاد خوزستان توسط بخش خصوصي اظهار داشت : بخش خصوصي توانايي لازم براي بر عهده گيري اقتصاد را دارد اما بايد مورد توجه و حمايت قرار گيرد.

آل اسحاق خواستار ارايه گزارش مفصلي از نحوه واگذاري وشكل قيمت گذاري اين سهام شد وگفت :اين اقدام موجب مي شود كه ما ما بتوانيم موضع شفاف تري داشته باشيم .

يحيي آل اسحاق درادامه با اشاره به برنامه هاي دولت در قالب طرح تحول اقتصادي گفت: در اين زمينه نامه اي به رئيس جمهور ارسال كرديم و از ايشان خواستيم تانسخه اي از اين بسته سياستي را دراختيار اتاق تهران قرار دهند تا ما نيز ان را مورد بررسي قرار دهيم كه خوشبختانه رئيس جمهور نيز به درخواست ما پاسخ مثبت داد و طي نامه اي از معاون خواسته است تا در اين زمينه با نمايندگان بخش خصوصي همكاري داشته باشند .

وي با بيان اينكه آمادگي داريم تا از مسئولان دعوت كنيم تا در جلسات كارشناسي اتاق مشاركت داشته باشند اظهار داشت :‌ طرح تحول اقتصادي قسمتي از برنامه پنجم توسعه كشور است .

رييس اتاق بازرگاني تهران با تاييد سياست هاي دولت درزمينه آزادسازي قيمت سيمان گفت: وزارت بازرگاني قبلا اعلام كرده بود زماني كه نياز كشوربه سيمان مرتفع شود با حذف ان از سبد حمايتي موافقت خواهد كرد كه سرانجام اين امر محقق شد .

وي افزود: در شرايطي قرار داريم كه امكان تنظيم بازار وجود دارد واگر دوره كوتاه افزايش قيمت هارا سپري كنيم مي توانيم اميد به بهبود وضعيت توليد وسرمايه گذاري درصنعت سيمان داشته باشيم.

رئيس اتاق تهران با با اشاره به طرح تحول اقتصادي اعلام كرد : با توجه به يارانه‌هاي 90 هزار ميليارد توماني انرژي و عدم تعادلي كه در برخورداري از يارانه‌ها وجود داشت به نظر مي‌رسد كه هيچ صاحبنظري با اين طرح نمي‌تواند مخالفت كند چرا كه در اقتصاد ساماندهي يارانه ها اهميت فرواني دارد.
"مهرداد بذرپاش" مدير عامل سايپا ،نيز با انتقاد از حمله مخالفان به سياستهاي اقتصادي دولت نهم گفت: افرادي كه عنوان مي كنند دولت نهم نسبت به برنامه چهارم بي تفاوت بوده و از آن تبعيت نمي كنند موارد را به تفكيك به دولت ارائه دهند.
وي با بيان اينكه دولت نهم نرخ بيكاري 18 درصدي دولت خاتمي را به 2/11 درصد رسانده است.اظهار داشت : برخي ادعا دارند دولت نهم از صنايع مغفول مانده است كه بايد به آنها گفت كه دولتهاي قبلي چه كاري براي صنايع ايران كرده اند كه اين دولت از آن غافل مانده است.بنابراين مي توان گفت دولت نهم كاري را كه در دولتهاي قبلي 20 سال به طول انجاميده بود را 3 ساله به ثمر رساند.

در ادامه "رئيس زاده" عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني تهران نيز با اشاره به عملكرد مثبت دولت در آزادسازي سيمان خاطر نشان كرد : با آزاد شدن سيمان توزيع با نظارت بيشتر كارخانجات انجام مي‌شود و ساير معضلاتي كه در بازار توزيع سيمان وجود داشت مرتفع مي شود.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن