تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814663093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقض مكرر آتش‌بس رژيم صهيونيستي گذرگاه‌هاي غزه را بست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نقض مكرر آتش‌بس رژيم صهيونيستي گذرگاه‌هاي غزه را بست
خبرگزاري فارس: رژيم اشغالگر صهيونيستي در ادامه سياست خود در نقض آتش‌بس امروز گذرگاه‌هاي مرزي خود با نوار غزه را بست و يك زن فلسطيني را در جنوب اين منطقه زخمي كرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "ناصر السراج"، معاون وزارت اقتصاد ملي فلسطين و مسئول قضيه گذرگاه‌ها در نوار غزه اعلام كرد، طرف اسرائيلي به بهانه شليك يك فروند موشك به شهرك "سديروت" در صحراي النقب كه هيچ كس مسئوليت آن را برعهده نگرفته تصميم به بستن گذرگاه‌ها به نوار غزه گرفت.
منابع پزشكي فلسطين و شاهدان عيني نيز اعلام كردند، صبح امروز يك زن 35 ساله به ضرب گلوله نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي در اطراف گذرگاه صوفا در جنوب نوار غزه زخمي شد.
"عايشه جمعه عطايا"، فلسطيني زخمي از اهالي منطقه الفخاري در شرق خانيونس بوده كه در نزديك خانه‌اش مورد حمله صهيونيست‌ها قرار گرفت.
منابع سازمان ملل متحد اعلام كردند، اسرائيل تنها در هفته اول آتش‌بس با گروه‌هاي فلسطيني، هشت بار آتش‌بس را نقض كرده كه با تيراندازي از دريا و خشكي به سوي فلسطينيان صورت گرفته است.
رژيم صهيونيستي آشكارا مفاد توافقنامه با گروه‌هاي فلسطيني را كه از تاريخ پنجشنبه نوزدهم ماه جاري ميلادي اجرا شده زير پا گذاشته و به تيراندازي و حمله به فلسطينيان غزه ادامه مي‌دهد.
از سوي ديگر رژيم صهيونيستي هفته گذشته برخي گذرگاه‌هاي غزه را نيز با پنج روز تاخير از موعد تعيين شده در توافقنامه آتش‌بس، براي چند روز باز كرده و امروز بار ديگر همه آنها را بست.
مقامات فلسطيني اعلام كردند با بسته شدن گذرگاه‌هاي منتهي به غزه در مرز فلسطين اشغالي از صبح امروز گذرگاه رفح در مرز با مصر براي مدت سه روز به صورت جزئي باز است.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن