تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816523451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حساب بانك سپه نزد بانك مركزي منفي است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: حساب بانك سپه نزد بانك مركزي منفي است
مديرعامل سابق بانك سپه تنها مشكل اين بانك را حساب منفي اين بانك نزد بانك مركزي اعلام كرد و افزود: بررسي علت اين مسئله نيز تجزيه و تحليل خاص خود را مي طلبد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي برنا، "حسين صمصامي" در مراسم توديع و معارفه مديرعامل بانك سپه با اشاره به تلاش هاي درخشنده- مديرعامل سابق بانك سپه- در دوران فعاليت خود و اصرار براي بازنشستگي گفت: آقاي درخشنده توانست بانك سپه را در دوران تحريم هاي سنگين عليه اين بانك به خوبي اداره كرده و تجربه خود را در اختيار مديراني كه با مشكلات مشابه وي روبرو شده بودند قرار دهد و تبعات تحريم را كمتر كند.

صمصامي دكتراي اقتصادي مالي، عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي، رياست مركز تحقيقات بانك تجارت وعضو هيات مديره پست بانك را از جمله سوابق تحصيلي و اجرايي قنبري،مديرعامل جديد بانك سپه اعلام كرد و افزود: با توجه به توان علمي بالا و تجربه خوب آقاي قنبري از وي انتظار داريم اين بانك را با توجه به نوآوري ها به بهترين نحو ممكن اداره كند.

سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي اظهاراميدواري كرد كه بانك سپه در آينده با مديريت جديد خود بحث قرض الحسنه را مدنظر قرار داده و يكي از بانكهاي پيش گام در اين عرصه شود.

چيزي در خفا ندارم

"احمد درخشنده"- مديرعامل سابق بانك سپه- نيز در مراسم توديع خود گفت: خوشحالم كه وظايف خود را در حد توانم انجام دادم.

درخشنده با بيان اينكه مسووليت اداره بانك سپه در بدترين شرايط زماني- اعمال تحريم عليه بانك سپه- به وي واگذارشد افزود: افتخار مي كنم كه توانستم اين بانك را بهتر از زماني كه از مديران عامل ديگر تحويل گرفتم به مدير بعدي واگذار كنم.

وي با خودداري از ارايه گزارش عملكرد خود در بانك سپه تنها به اين نكته بسنده كرد كه اين بانك طي سال 84 تا 85 شاهد رشد خوبي در بخش ارائه خدمات بانكي و تجهيز دارايي هاي بانك بود.

مديرعامل سابق بانك سپه ادامه داد: در سال 85 قرعه فال به نام بانك سپه درآمد و در دي ماه 85 مشمول تحريم خزانه داري آمريكا و 86 مشمول تحريم سازمان ملل شديم.

وي با بيان اينكه دوره سختي براي همكاران ما در بانك سپه به وجود آمده بود گفت: حمايت و تلاش كاركنان بانك سپه باعث شد تا افراد خارج از بانك متوجه اثرات تحريم بر روي بانك نشوند.

درخشنده افزود: در طول دوران تحريم تلاش كرديم بحرانهاي ناشي از اين عمل را شناسايي كرده و از وقوع آنها جلوگيري كنيم.

وي گفت: امروز بعد از يك سال بحران در بانك سپه به نقطه با ثبات رسيده و رو به بهبود است.

درخشنده تنها مشكل بانك سپه در شرايط فعلي را حساب منفي اين بانك نزد بانك مركزي اعلام كرد و افزود: بررسي علت اين مسئله نيز تجزيه و تحليل خاص خود را مي طلبد.

وي كه از رفتن خود از بانك سپه خوشحال بود ادامه داد: زماني كه از آقاي صمصامي شنيدم بار مسووليت را از دوش من برداشته شد، بسيار خوشحال شدم.

مديرعامل بانك سپه گفت: خوشحالم زماني از بانك سپه مي روم كه همچنان توان اداره كردن بانك را داشته و از كارايي برخوردار بودم.

وي با ابراز تشكر از سرپرست وزارت اقتصاد به دليل پذيرفتن بازنشستگي خود و انتصاب آقاي قنبري افزود: امروز بسيار راحت هستم و حرفم را صادقانه مي زنم؛ چيزي در خفا ندارم و انتخاب مدير عامل جديد را مناسب دانسته و براي وي آرزوي موفقيت مي كنم.

حل مشكلات بانك سپه در كوتاهترين زمان

"حسنعلي قنبري"- مديرعامل جديد بانك سپه- نيز در اين مراسم از اعلام برنامه هاي خود براي اداره بانك سپه به دليل كمبود وقت خودداري كرد و گفت: اين بانك براي همه ما يك بانك نام آشنا و بزرگ است.

وي بانك سپه را از بانكهاي استخوان دار و قديمي كشور دانست و افزود: براي من باعث افتخار است كه در چنين مجموعه اي پر از اعتماد و تخصص كار مي كنم.

قنبري گفت: اين نعمت را شكر مي كنيم كه براي من فرصتي را پيش آورد كه بتوانم خدمت گذار كشور در چنين جايگاه رفيعي باشم.

وي با اظهار تشكر از مديرعامل سابق بانك سپه به دليل بلند نظري و مديريت با نجابت وي گفت: تمام توان خود را براي اداره بهتر اين بانك بكار مي گيريم.

قنبري با اشاره به مشكلات ناشي از تحريم بانك سپه افزود: اميدوارم مشكلات به وجود آمده دركوتاه ترين زمان ممكن حل شود تا بانك سپه باز هم پيشرو بودن خود را به رخ سيستم بانكي بكشد.

وي گفت: بانك سپه با 20 هزار پرسنل يكي از بانكهاي بزرگ تجاري است كه نقش قابل توجهي در تجهيز منابع و تخصيص آن ها در امر توسعه و اشتغال داشته است.
 سه شنبه 11 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 518]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن