تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داستاني در گفتگو با مهر:صبح عالي بخير با مخاطب شوخي نمي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داستاني در گفتگو با مهر:"صبح عالي بخير" با مخاطب شوخي نمي‌كند
هدف از توليد برنامه "صبح عالي بخير" اطلاع‌رساني است و اين برنامه برخلاف ديگر بخش‌هاي برنامه صبحگاهي "صبح بخير ايران" با مخاطب شوخي نمي‌كند.

رضا داستاني كه از سال 78 تا 82 تهيه‌كننده "صبح بخير ايران" بوده و هم اكنون تهيه‌كنندگي برنامه "صبح عالي بخير" را به عهده دارد درباره توليد اين برنامه به خبرنگار مهر گفت: صبح عالي بخير برخلاف ديگر آيتم‌هاي صبح بخير ايران سرگرم‌كننده نيست و اطلاع‌رساني است و تا مخاطب خود را به دست بياورد، زمان مي‌برد.

وي ادامه داد: دليل اينكه در دوره‌اي "صبح بخير ايران" يك برنامه درجه يك صبحگاهي بود اين بود كه رقيب نداشت و براي مخاطبان تازگي داشت. طبيعي است وقتي برنامه رقيب نداشته باشد تركتازي مي‌كند. البته صبح بخير ايران به لحاظ محتوا هم خوب بود. معتقدم تهيه‌كننده‌اي زرنگ است كه برنامه روتين را در اوج تعطيل كند. مثل "مردم ايران سلام" كه در اوج پايان يافت.

داستاني درباره اجراي ضعيف ميلاني در "صبح عالي بخير" گفت: اجراي او اصلاً ضعيف نيست و معتقدم برنامه استخوان‌بندي خوبي دارد و به مرور زمان كه براي بيننده جا بيفتد مي‌تواند تا چند سال خود را حفظ كند. چرا كه جنس برنامه فرق مي‌كند. هميشه آيتم‌ها در برنامه صبح بخير ايران مفرح و سرگرم‌كننده بود، اما اين برنامه با مخاطب شوخي نمي‌كند.

وي اشاره كرد: بايد سعي كنيم سطح سليقه مخاطبان را بالا ببريم و برخلاف نظر شما بينندگان از طريق ارسال پيامك و تماس با روابط عمومي نشان دادند صبح عالي بخير جاي خود را در ميان مخاطبان باز كرده است. در حال حاضر 30 درصد فكرمان را در برنامه پياده كرده‌ايم و پيش‌بيني مي‌كنيم برنامه تا دو ماه آينده پرمخاطب مي‌شود.

اين تهيه‌كننده درباره اينكه چرا تهيه‌كنندگان براي ايجاد تنوع از سفر به شهرستان استفاده مي‌كنند در حالي كه اين سفرها كليشه شده گفت: سفرهاي استاني واحدي فرق مي‌كرد و برنامه او براي مخاطب مفرح و سرگرم‌كننده بود، ولي سفرهاي شهرستان ما اطلاع‌رساني و انعكاس مشكلات مردم است. ما موظفيم مشكلات مردم شهرستان را هم اطلاع‌رساني كنيم.

وي درباره راهكار به اوج رسيدن برنامه‌هاي روتين گفت: نمي‌توان فرمول مشخص در اين باره ارائه كرد. بزرگترين آسيب اين برنامه‌ها روزمرگي است. اگر عوامل برنامه به صورت گردشي فعاليت كنند مسلماً نتايج بهتري خواهد داشت. وقتي يك تيم خوب هر روز صبح برنامه صحبگاهي روي آنتن بفرستند، طبيعي است بعد از مدتي خسته مي‌شوند و برنامه هم افت مي‌كند.

داستاني در پايان گفت: جابجايي عوامل يكي از راهكارهاست تا افكار جديد به برنامه تزريق شود. رمز موفقيت يك برنامه روتين حفظ اهداف است. اگر برنامه‌اي رو به افول است نبايد اصرار بر ماندنش كنيم. وقتي برنامه‌اي استخوان‌بندي محكم داشته باشد مسلماً با تنوع در دكور و آيتم‌ها مي‌توان آن را سال‌ها بدون ريزش مخاطب حفظ كرد.
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن