تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسوائي ستاره فوتبال و احتمال انگشت‌نگاري از گردشگران خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رسوائي ستاره فوتبال و احتمال انگشت‌نگاري از گردشگران خارجي
مهاجم پرتغالي منچستر يونايتد در پي انتشار تصاويري افشا كننده، به شدت مورد نفرت مردم كشورش قرار گرفت... رئيس پليس مهاجرت و اتباع خارجي نيروي انتظامي از راه‌اندازي سيستم انگشت‌نگاري از گردشگران خارجي در فرودگاه‌هاي امام خميني (ره) و كيش طي هفته آينده خبر داد.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - ستاره فوتبال جهان با يك رسوائي اخلاقي روبرو شده است. قرار است از گردشگران خارجي انگشت نگاري به عمل آيد. زنان كارمند 2 روز در ماه به تعطيلي مي روند. پزشكان هم ممكن است شكنجه دهند. زن فيليپيني در بوشهر مسلمان شد. نخست وزير يك كشور غربي از ابهت يك ديكتاتور به وجد آمده است. مشروح اين خبر ها و چند خبر ديگر در پي مي آيد.

گردشگران خارجي انگشت نگاري مي شوند

رئيس پليس مهاجرت و اتباع خارجي نيروي انتظامي از راه‌اندازي سيستم انگشت‌نگاري از گردشگران خارجي در فرودگاه‌هاي امام خميني (ره) و كيش طي هفته آينده خبر داد. وي با اشاره به راه‌اندازي سيستم انگشت‌نگاري ديجيتالي براي گردشگران خارجي اين اقدام را در چارچوب رفتارهاي متقابل با ديگر كشورها دانست.

زنان كارمند 2 روز در ماه تعطيل

مشاور رئيس جمهور در امور بانوان از پيشنهاد تعطيلي دو روز در ماه براي بانوان شاغل در نهادهاي دولتي خبر داد. وي درباره كاهش ساعت كاري بانوان شاغل با بيان اينكه در اين باره چند پيشنهاد مطرح شده است، گفت: پيشنهاد نخست اين بود كه غير از وزارتخانه هايي كه مربوط به آموزش و درمان هستند مرخصي هاي تابستاني بانوان مشمول كاهش ساعات كاري اين قشر قرار گيرد. پيشنهاد دوم كاهش يك ساعت در هفته به انتخاب كارمند زن شاغل در ادارات بود كه اين پيشنهاد به علت مشكلات اياب و ذهاب و ارباب رجوع منتفي است.

پزشكان شكنجه دهنده

مسئول كميته امور اسرا وابسته به مجلس قانونگذاري فلسطين اعلام كرد كه دستگاه قضائي اسرائيل و پزشكان حاضر در زندانهاي رژيم صهيونيستي در شكنجه اسراي فلسطين مشاركت دارند. "عيسي قراقع" در اظهاراتي مطبوعاتي افزود: اسرائيل با اين اقدامات خود قوانين بين المللي مربوط به حقوق بشر را نقض مي كند و مرتكب جنايت جنگي مي شود.
وي گفت: شكنجه هائي كه در مورد اسيران فلسطيني اعمال مي شود به پديده فساد اخلاقي و حقوقي تبديل شده است و در بسياري از موارد شكنجه تنها براي گرفتن اعتراف اعمال نمي شود بلكه تنها انگيزه شكنجه انتقام گيري است.
شواهد نشان مي دهد دستگاه قضائي اسرائيل در بالاترين سطح آن يعني"دادگاه عالي" يك پوشش قانوني به مأموران شاباك براي اعمال شكنجه اعطا مي كند كه كاملا غيرقانوني و در سطح بين الملل ممنوع است.

روسها ثروتمند تر شده اند

گزارش ها حاكي است نرخ رشد تعداد ثروتمندان روسي نسبت به نرخ جهاني دوبرابر است و هم اكنون نيمي از ميليونرهاي اروپايي روسي هستند. يك گروه اقتصادي آمريكايي اعلام كرد: بعد از اتمام بازي هاي يورو 2008، روسيه 11 ميليونر به ميليونرهاي خود خواهد افزود. هم اكنون تعداد اين افراد به 136 هزار نفر مي رسد.
رشد تعداد افراد ثروتمند در اين كشور در سال گذشته 14 درصد رشد داشت كه نسبت به رشد جهاني دو برابر بود. دليل اين افزايش را رشد سرمايه در بازار، افزايش سرمايه گذاري مستقيم خارجي، افزايش تقاضاي مصرفي در اين كشور و رشد بهاي انرژي اعلام شده است.
يكي از مسئولين اين كشور اعلام كرد: تعداد افراد ثروتمند در كشور رو به افزايش است، اما ثروت روسيه در بين تعداد افراد محدودي تقسيم شده است. برآوردها نشان مي دهد، كمتر از يك درصد از مردم اين كشور بيش از 80 درصد از دارايي اين كشور را دارا هستند.

مسلمان شدن زن فيليپيني در بوشهر

خانم "موناليزا مونانو" كه 27 ساله و متولد فيليپين است، اخيرا در حوزه عمليه امام خميني (ره) بوشهر پس از تشرف به دين مبين اسلام، نام فاطمه (س) را براي خود برگزيد. فاطمه پس از تشرف به دين اسلام اظهار داشت: از دوران تحصيلات ابتدايي، پس از تحقيق در اديان مختلف آسماني، دين اسلام را كاملترين دين ها يافتم.

وي گفت: پس از شناخت مفاهيم اسلام، آشنايي با يك ايراني مسلمان بوشهري علت تشرف من به اين دين آسماني بود. بر پايه اين گزارش، "خانم «موناليزا مونانو" ساكن دبي و كارمند گمرك بود كه پس از پذيرش آيين اسلام با يك مرد بوشهري ازدواج كرد.

رسوائي اخلاقي رونالدو

مهاجم پرتغالي منچستر يونايتد در پي انتشار تصاويري افشا كننده، به شدت مورد نفرت مردم كشورش قرار گرفت. "كريستيانو رونالدو"، مهاجم اصلي رئال مادريد كه به زودي راهي اين باشگاه مي شود، در تصاوير منتشر شده از سوي نشريه" ماركا گازتا دلواسپورت" در كنار مدل اول شهر ليسبون و در ساحل "لانارو" ديده مي شود.

اين در حالي است كه بيشتر بازيكنان پرتغال به علت حذف در يورو 2008 به شدت افسرده شده و فدراسيون اين كشور هر روز براي آنها وقت مشاوره و روانشناسي مي گذارد. هواداران رئال مادريد با تجمع برابر دفتر نقل و انتقالات فوتبال، از اين اقدام رونالدو ابراز ناراحتي كرده اند.

رونالدو در اين مورد گفت: زندگي شخصي من به هيچ كس ربطي ندارد. قبول ندارم كه بازيكني بي تعصب هستم.

چه ابهتي داري ديكتاتور!

"سيلويو برلوسكني" نخست‌وزير ايتاليا كه براي ديداري كوتاه و چند ساعته به ليبي سفر كرده بود، نسبت به خوش‌لباسي و كاريزمايي سرهنگ "معمر قذافي" ابراز بهت و حيرت كرد.

برلوسكني" كاملا تحت تاثير جذبه و خوش‌لباسي "قذافي" قرار گرفت كه لباسي كاملا سفيد با عينكي تيره بر چشم داشت. "برلوسكني" به ميزبان خود گفته است: مي‌بينم كه خوش‌لباسي و جذبه شما از حد تصور ما بسيار بيشتر است. (!)

نفوذ صهيونيستي با جوجه كشي

رژيم صهيونيستي با راه اندازي صنعت جوجه كشي در كامرون و نفوذ در بازار اقتصادي اين كشور، قصد دارد بخشي از بازار اين كشور را در كنترل خود در آورد. "آبراهوم نير"سفير اين رژيم در كامرون پس از ديدار هفته گذشته خود با مقامهاي كامروني گفت كه اسرائيل به منظورشروع اوليه توانايي هاي توليد جوجه در كشورهاي آفريقاي مركزي قصد دارد دو ميليون جوجه مرغ به كامرون ارسال كند.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت‌نام كنيد: [email protected]

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//89 - 89 - 55//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن