تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812830971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انصاری فرد: مربی خارجی به زودی می پاید


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: انصاری فرد: مربی خارجی به زودی می پایدمخالف واگذاری پرسپولیس هستیم

محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به همراه رضا میرزاییان، مشاور مطبوعاتی و وادی خیل ، معاون ورزشی این باشگاه با حضور در محل خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ پاسخگوی سوالات متعددی بود.وی ضمن بیان این مطلب كه در پرسپولیس كار سختی در پیش داریم، آینده این تیم را امیدوار كننده توصیف كرد. انصاریفرد درخصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت: نمی خواهم در درون تیم تشنج ایجاد كنم اما به ذكر این نكته اكتفا می كنم كه ما گزینه های زیادی داشته ایم،‌اما با در نظر گرفتن شرایط فنی، مالی و ابعادی كه نمی توانیم در مورد آن به راحتی صحبت كنم با بعضی از گزینه ها كه دو، سه نفر هستند به توافق رسیده ایم. این ها افراد معروفی هستند، افرادی كه پس از معرفی مورد توجه همه به خصوص علاقه مندان به پرسپولیس واقع خواهند شد. البته در مورد ماتئوس باید بگویم او ایرادهایی داشت كه نمی توانستیم بدون در نظر گرفتن آن ها مذاكرات را ادامه دهیم. این مشكلات مالی نبود.وی در ادامه افزود: مشكل ما این است كه در اواسط فصل به سر می بریم خیلی از مربیان مطرح دنیا كه قصد جذبشان را داشتیم، در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند. اما قول می دهم در صورت نرسیدن سرمربی جدید به بازی اول پرسپولیس در جام حذفی در بازی دوم ما در این رقابت ها سرمربی جدید روی نیمكت پرسپولیس خواهد نشست.انصاریفرد در پاسخ به این سوال كه چرا مایلی كهن از هیات مدیره پرسپولیس جدا شد؟ تصریح كرد: تصمیم گیری مایلی كهن شخصی بود. این تصمیم هیچ ربطی به اختلاف و شایعاتی كه دیگران مطرح می كنند نداشته است. من با مایلی كهن هیچ مشكلی ندارم. در حال حاضر ما روابط خوبی با هم داریم. حتی رفت و آمد داریم. من نمی توانم در مورد چرایی جدایی مایلی كهن از هیات مدیره پرسپولیس حرفی بزنم اما باید تاكید كنم كه ما اختلافی با هم نداریم. اگرچه او به خانه من نیامده است اما من به خانه او رفته ام و با او حرف زده ام. در هر حال هیچ مشكلی نیست. او حتی در جشن پیشكسوتان باشگاه هم شركت كرد. در مورد علت جدایی اش از هیات مدیره هم از خود او بپرسید.مدیرعامل پرسپولیس تهران در مورد شایعه پیوستن پاشازاده به پرسپولیس ضمن تكذیب این خبر تاكید كرد: شایعه است. كذب محض است، ما هیچ مذاكره ای با پاشازاده نداشته ایم.وی راجع به راه حل مشكلات خط دفاعی و حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان كرد: گزینه های خوبی را مد نظر داریم. اما بعضی از این گزینه ها قرارداد دارند چون این مسئله در بحث گرفتن رضایت نامه هایشان برای ما هزینه بردار است، به همین دلیل از جذب آن ها صرف نظر كردیم. اما قصد داریم بازیكن های آزاد را از اروپا جذب كنیم. هم در دفاع و هم در خط حمله بازیكنانی را به تیم اضافه می كنیم كه این اتفاق در مسابقات جام حذفی رخ خواهد داد و به سال آینده هم موكول نمی شود.

مدیرعامل پرسپولیس در واكنش به بحث تحت پوشش قرار گرفتن این باشگاه و فروش كل سهام آن به یكی از وزارتخانه ها تصریح كرد: در این مورد به خصوص ما تصمیم گیرنده نیستیم. تصمیم گیرنده اصلی رئیس مجمع می باشد كه آیا بهتر است این اتفاق بیفتد یا خیر؟در واقع آقای علی آبادی در این خصوص تصمیم می گیرند. اما چون ما رابطه نزدیكی با یكدیگر داریم، شك نكنید كه قبل از هر گونه تصمیم گیری با اعضای هیات مدیره پرسپولیس مشورت صورت می گیرد. این بحث مطرح شده است. اما هنوز به جمع بندی قطعی دست نیافته ایم. یك مسئله دیگر هم هست. اگر قرار باشد صادقانه و بدون تعارف حرف بزنیم. باید بگویم با این بحث كه پرسپولیس تحت پوشش وزارتخانه ای قرار بگیرد موافق نیستیم .انصاریفرد درباره بحث موضع گیری پروین نسبت به حضور سرمربی جدید در پرسپولیس گفت: ما در این خصوص با خود پروین مشورت كردیم. راجع به كار خود پروین و حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس به توافق و تفاهم رسیده ایم. بدون شك جایگاه خوبی را برای پروین تعریف خواهیم كرد چون ما در پی حذف هیچ كس نیستیم.مدیرعامل پرسپولیس بحث كمك دو میلیاردی به پرسپولیس را شایعه ای بیش ندانست و گفت: رقمی كه به ما كمك شده و ما آن را دریافت كرده ایم بسیار كمتر از اعداد و ارقامی است كه این روزها مطرح می كنند.انصاریفرد در پاسخ به این سوال كه آیا عدم حضور دادكان در بازی پرسپولیس مقابل بایرن مونیخ و جشن پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس موجبات دلگیری شما را فراهم نیاورده است؟ تاكید كرد: آقای دادكان را در هر دو برنامه به طور رسمی دعوت كردیم. حتی روی پارچه ای بزرگ مقدم ایشان را گرامی داشتیم. من شخصا به دفتر دادكان رفتم تا از او دعوت كنم. ولی ایشان حضور نداشتند بنابراین یادداشتی گذاشتم و از خودشان و معاونین شان رسما دعوت كردم.وی افزود: بحث اختلاف من و دادكان را مطرح می كنند. باید بگویم ما اصلا همدیگر را ندیده ایم كه حالا ببینیم اختلافی داریم یا خیر. اما همین را بگویم كه از جانب باشگاه پرسپولیس هیچ گونه اختلافی وجود ندارد. در مورد عدم حضورشان در بازی پرسپولیس برابر بایرن گفتند آنفولانزا داشته اند. دیگر بقیه ماجرا را نمی دانم.

انصاریفرد در مورد این بحث كه حضور بایرن مونیخ در تهران فقط و فقط یك دور تبلیغاتی در جهت فرافكنی نسبت به مشكلات متعدد این تیم بوده است، تاكید كرد: بعد از 33 سال فرصتی دست داد تا یكی از بهترین تیم های اروپا را به تهران بیاوریم. این بازی به لحاظ روحی و فنی به بازیكنان و حتی هواداران كمك شایانی كرد. برگزاری این دیدار به نفع ما تمام شد. بازیكنان ما مشكل مالی دارند اما در مقابل بایرن خیلی خوب بازی كردند.وی در مواجهه با این پاسخ كه باالطبع بازیكنان پرسپولیس انگیزه های شخصی قوی مقابل بایرن داشتند گفت: قبول ندارم، بازیكنان ما همیشه انگیزه دارند چون هوادار دارند. در مورد پرداخت بدهی بازیكنان هم تاكید می كنم كه مطمئن باشید ما به تعهدات خود عمل می كنیم و پول بازیكنان را می دهیم.مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با بدهی های بیش از دو میلیارد این باشگاه و این كه گفته می شود بحران بی پولی در پرسپولیس دروغی بیش نیست گفت: بدهی یعنی ما بدهكاریم. مثلا ما چك چهل میلیونی به هتل داده ایم، یك میلیارد بابت پیش قرارداد بازیكنان بدهكار هستیم و همین طور بگیرید تا موارد متعددی كه باشگاه در بحث هزینه هایی كه شده است با آن دست به گریبان است. نمی خواهم در مورد دوره های گذشته و این كه لابد آن ها در بخش برنامه ریزی و هزینه هماهنگی ایجاد نكردند صحبت یا قضاوتی كنم. در هر حال مدیران قبلی هم زحمت كشیده اند. اما ما بیش از این ها بدهكار هستیم. اما اعتقاد من این است. ظرف یك ماه آینده هزینه های جاری و طی یك سال آینده این بدهی را پرداخت خواهیم كرد. پرسپولیس پتانسیل های زیادی در جهت درآمدزایی دارد.انصاریفرد در رابطه با ترانسفر مهرداد اولادی و این شایعه كه او به خاطر همین مسئله در بازی های اخیر پرسپولیس نمایش خوبی از خود نشان نداد، تصریح كرد: بعید می دانم. اگر مربیان او را بیرون می گذاشتند او اصلا ترانسفر نمی شد و مورد قبول باشگاه الشباب واقع نمی شد. اما خب اولادی مشكلاتی پیدا كرده بود و ما صلاح دیدیم این فرصت را به او بدهیم كه مدتی در یك باشگاه خارجی بازی كند. البته این را هم بگویم كه بحث درگیری او با محمد پروین علت این ترانسفر نبود. ما با كادر فنی مشورت كردیم و با توجه به مبلغ خوبی كه الشباب پیشنهاد كرده بود صلاح دیدیم او را ترانسفر كنیم.وی در ادامه راجع به این قضیه كه با رفتن اولادی پرسپولیس باالطبع در خط حمله حتی بیشتر از قبل دچار مشكلاتی خواهد شد، اذعان داشت: اولادی به طور ثابت در همه بازی های پرسپولیس حضور نداشت. از این گذشته كادر فنی از ما یك دفاع و یك فوروارد خواسته است كه ما این كار را برای تیم انجام می دهیم.انصاریفرد همچنین بحث رایزنی و مذاكره با دایی برای برگرداندن او به پرسپولیس را تكذیب كرد.انصاریفرد در پاسخ به این سوال كه چرا شما، دادكان و مایلی كهن دور هم جمع نمی شوید و در كنار هم كار نمی كنید، تصریح كرد: در جشن پیشكسوتان هم از این ها دعوت كردم. عملكرد من نشان می دهد كه قصد برقراری تعامل با همه را دارم. نیت من این است. اگر این ها هزار بار هم از ما دوری كنند، من باز هم طرف آن ها می روم. اصلا امروز بعد از ظهر دوباره به دفتر دادكان می روم تا ثابت كنم من با آنها هیچ مشكلی ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واكنش به این شائبه كه دادكان پس از پایان دوره ریاست خود در فدراسیون فوتبال قصد داردبه باشگاه پرسپولیس نزدیك شود گفت: هر كسی كه به پرسپولیس بهتر خدمت می كند، بیاید تا مدیریت این باشگاه را دو دستی تقدیمش كنم.وی همچنین تاكید كرد: ظرف دو ماه آینده برای دیگر رشته های باشگاه پرسپولیس خبرهای خوشی خواهیم داشت و سعی می كنیم تا قبل از عید حقوق دیگر رشته ها را پرداخت كنیم.انصاریفرد در پاسخ به این سوال كه آیا این قضیه كه شما به اتفاق یك شخص خاص هفته گذشته ضمن سفر به یك كشور خارجی سرمربی جدید پرسپولیس را انتخاب كرده اید صحت دارد یا خیر؟ تاكید كرد: من تنها مسافرت می كنم. هیچ كس هم نمی داند من كجا رفته ام و هیچ كس هم نمی داند كه من چه كار كرده ام. بحث انتخاب سرمربی جدید را هم از طریق كانال های مخصوص به خودش حل كرده ایم.مدیرعامل پرسپولیس از جهانی شدن نام پرسپولیس سخن گفت: درصدد هستیم كاری كنیم كه ظرف هشت ماه آینده پرسپولیس در جهان مطرح شود. شاید به لحاظ فنی كار سخت و درازمدتی در پیش داشته باشیم اما برنامه های مفصلی برای تقویت نقاط مثبت تیم داریم و مطمئن باشید از پتانسیل های موجود نهایت بهره را خواهیم برد.ظرف هشت ماه آینده همه مشكلات مالی پرسپولیس حل خواهد شد. ما آینده روشنی را برای پرسپولیس متصور هستیم. ضمن این كه تیم های مطرح دنیا را باز هم به تهران می آوریم.سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال كشورمان در پاسخ به این سوال كه اگر در حال حاضر بین سرمربیگری تیم فوتسال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حق انتخاب داشتید، كدام یك را ترجیح می دادید؟ تصریح كرد: باالطبع در هر مقطعی انتخاب ها فرق می كند. در فوتسال آن چه كه باید انجام می دادیم، انجام دادیم . دیگر انگیزه ای برای ادامه كار نبود. اما مشغله كمتری داشتیم. در حال حاضر باید خیلی دقیق باشیم و جریانات مختلف موجود را بشناسیم. كار سختی داریم.وی در رابطه با معرفی عضو پنجم هیات مدیره گفت: در این مورد هیچ عجله ای نداریم البته این بحث شب گذشته در جلسه هیات مدیره مطرح شد. اما فعلا تصمیمی در این خصوص نگرفته ایم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 493]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن