تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805573921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باقری، فکری، منصوریان و خطیبی به جام جهانی می روند


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: با دخالت دادکان و نوآموز باقری، فکری، منصوریان و خطیبی به جام جهانی می روند

نگران نباشید، تمام شایسته ها را به جام جهانی می بریم.ولی برانکو با برخی از این شایسته ها موافق نیست.مثلاً؟کریم باقری، محمود فکری، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و علی سامره.در کمیته فنی بحث این بازیکنان می شود و همه شایستگی آنها را قبول دارند.قبول داشتن با دعوت کردن فرق می کند. شما آنها را قبول دارید ولی برانکو نمی خواهد دعوتشان کند.اولاً زود قضاوت نکنید، ثانیاً...حتماً فدارسیون از حق وتوی خود استفاده می کند.صددرصد. در لیست 50 نفره، تمام شایسته ها را قرار می دهیم و پس از ارزیابی لیست نهایی را اعلام می کنیم.یعنی کریم باقری هم در این لیست 50 نفره حضور دارد؟اگر این روند را ادامه دهد، قطعاً حضور خواهد داشت.

و غیر از کریم...فکری، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، بهشاد یاورزاده و ...و سامره؟اگر خوب باشد، حتماً حضور خواهد داشت.آنچه خواندید، گفت و گوی دوستانه ای بود که چند روز پیش با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال داشتم و چون قرار بر مصاحبه نبود صرفاً بخشی از گفت و گو را نوشتم تا پاسخی باشد به دغدغه های دوستداران فوتبال و علاقمندان تیم ملی که نگران وضعیت تیم اول کشورشان هستند.برخلاف آنچه که در چند وقت گذشته از قول برانکو ایوانکوویچ مبنی بر عدم دعوت از کریم باقری مطرح شده، گویا فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که باید در برخی مسائل وارد شده و در کار سرمربی تیم ملی دخالت کند.

اگر چه شاید عده ای مخالف دخالت فدارسیون درخصوص بازیکنان باشند ولی واقعیت ین است که مسئولان ارشد فوتبال کشور مثل دادکان، نوآموز و ... از شخصیت های فنی این رشته ورزشی. و صاحب نظر در این خصوص هستند.آنها به این نتیجه رسیده اند که باید از حق وتوی خود استفاده کنند و تمام آماده ها را به جام جهانی بفرستند. این تصمیم می تواند یک حرکت عاقلانه و منطقی مبتنی بر منافع ملی باشد. در برخی مواقع که سرمربی تیم ملی شاید به بن بست برسد، یا در خصوص برخی بازیکنان تفکرات دیگر داشته باشد، این فدراسیون و مسئولان آن هستند که باید پیشقدم شوند و حق فوتبال ایران را تمام و کمال ادا کنند.

در چند وقت گذشته انتقادات زیادی از محمد دادکان و فدارسیون فوتبال داشتیم ولی در یک زمینه تمام اهالی مطبوعات هم نظر بودن و آن اقتدار رییس فدراسیون فوتبال است. گرچه شایداین اقتدار بیشتر حاکم بر جو مطبوعاتی و انتقادی بوده باشد ولی حالا نگرش دخالت منطقی در کار سرمربی خارجی تیم ملی نشان می دهد که دادکان از اقتدارش در راه تفکرات فنی منتقد نیز استفاده می کند. این دخالت به هیچ وجه بد نیست که اتفاقاً مفید هم است. دادکان که خود یک فوتبالی با سابقه است، باید جهت حضوری قدرتمند در جام جهانی برخی مواقع وظیفه ریاست تیم ملی فوتبال ایران را تمام و کمال ادا کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن