تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 23 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799833708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي وزارت رفاه: همه تحت پوشش بيمه خدمات درماني قرار مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سخنگوي وزارت رفاه: همه تحت پوشش بيمه خدمات درماني قرار مي‌گيرند
به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا به نقل از روابط عمومي وزارت رفاه و تامين اجتماي، محسن احمدي سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي اعلام كرد:
از هفته آينده همه كساني كه بيمه نيستند مي‌توانند به مراكز سازمان بيمه خدمات درماني سراسر كشور مراجعه و تقاضاي دفترچه بيمه خدمات درماني بكنند سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي گفت: اجراي طرح بيمه همگاني تحقق يكي از مهمترين آرزوهاي نظام در اجراي عدالت اجتماعي و از اهداف مهم دولت نهم است كه در سال نوآوري و شكوفايي با همت وزارت رفاه و تامين اجتماعي و سازمان بيمه خدمات درماني تحقق مي‌يابد.

وي هدف از اجراي اين طرح را بيمه كردن افراد در شهرهاي بالاي ‪ ۲۰‬هزار نفر جمعيت ذكر كرد و گفت: در اجراي مفاد اصل ‪ ۲۹‬قانون اساسي و نيز ماده چهار و بند پنج ماده ‪ ۱۳‬قانون بيمه همگاني خدمات درماني كشور انجام مي‌شود.

احمدي گفت: اين طرح با هدف دستيابي عادلانه اقشار مختلف جامعه به خدمات درماني انجام مي‌شود و سازمان بيمه خدمات درماني نسبت به بيمه ايرانيان متقاضي كه فاقد پوشش بيمه درماني هستند، با دريافت ‪ ۵۰‬درصد حق سرانه بيمه درمان كاركنان دولت معادل ‪ ۲۷‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ريال براي سال ‪ ۸۷‬اقدام خواهد كرد.

وي با بيان اينكه بر اساس اين مصوبه، همه افراد زير پوشش بيمه خدمات درماني قرار مي‌گيرند، گفت: پس از گذشته سه دهه از انقلاب اسلامي، با همت دولت نهم، اصل ‪ ۲۹‬قانون اساسي و اجراي بيمه پايه همگاني درمان در جامعه محقق مي‌شود.

سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي با بيان اينكه نيمي از حق بيمه خدمات درماني افراد بيمه نشده را دولت و بقيه را فرد مي‌پردازد، افزود: بر اساس آمار بانك اطلاعات ايرانيان، هم اينك شش ميليون نفر در كشور بيمه نيستند كه بيشتر اين افراد در شهرهاي بالاي ‪ ۲۰‬هزار نفر جمعيت قرار دارند.

احمدي افزود: روستاييان زير پوشش بيمه روستايي هستند و كاركنان دولت نيز از بيمه اجباري سازمان خدمات درماني استفاده مي‌كنند. بنابراين مخاطب و هدف اصلي اين طرح، افراد ساكن در شهرهاي بالاي ‪ ۲۰‬هزار نفر جمعيت است، البته احتمال دارد افراد ديگري هم در برخي از نقاط كشور باشند كه از بيمه خدمات درماني بهره مند نشده‌اند كه اين طرح آنها را نيز در بر مي‌گيرد.

وي درباره تامين اعتبارات طرح بيمه پايه همگاني درمان براي افراد بيمه نشده، گفت: دولت در بودجه كل سال ‪ ۸۷‬اعتباري بالغ بر دو هزار ميليارد ريال را براي اجراي بيمه پايه همگاني درمان اختصاص داده است كه علاوه بر آن از اعتبارات رديف بيمه بستري شهري و بيمه خويش فرما نيز براي اجراي طرح فوق استفاده خواهد شد.

به گفته سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، اعتبار بيمه بستري شهري بر اساس مصوبه دولت هزار و ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال است و اعتبار مربوط به بيمه خويش فرما ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريال در نظر گرفته شده است كه مجموع اين اعتبار براي اجراي طرح بيمه پايه همگاني درمان اختصاص داده خواهد شد.

احمدي در مورد نحوه صدور دفترچه افراد بيمه نشده گفت: براي اين افراد هم همانند افرادي كه از بيمه خويش فرما استفاده مي‌كنند، دفترچه بيمه صادر خواهد شد و در نظر داريم شرايطي را ايجاد كنيم كه فرد بيمه شده هزينه حق بيمه خود را طوري پرداخت كند كه بتواند از خدمات در نظر گرفته شده اعم از بستري، جراحي، خدمات پاراكلينيكي، خدمات دارويي و تشخيصي با تعرفه‌هاي دولتي و در مراكز درماني دولتي بهره مند شود.

به گفته سخنگوي وزارت رفاه و تامين اجتماعي، آيين نامه اين طرح در دولت تصويب و طي روزهاي آينده ابلاغ مي‌شود.

وي تاكيد كرد: مقدمات اجراي اين طرح آماده شده است و همه دفاتر و مراكز بيمه خدمات درماني در سراسر كشور آماده‌اند تا از هفته آينده افراد بيمه نشده را زير پوشش بيمه قرار داده و براي آنها دفترچه بيمه درماني صادر كنند.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن