تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده‌اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزيده‌اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها
ايران دنبال ساخت سلاح هسته‌اي نيست‌

زنجان: امام جمعه زنجان گفت: ايران هرگز دنبال ساخت سلاح هسته‌اي نبوده و نيست بلكه هدف از انرژي هسته‌اي،‌ تنها استفاده صلح‌آميز است، لذا هياهوي دشمنان در اين خصوص بيهوده و تبليغاتي است.

حجت‌الاسلام واعظي افزود: اگر آژانس هسته‌اي نيز اجازه ساخت سلاح هسته‌اي را به ايران بدهد، شرع مقدس اسلام اجازه انجام چنين عملي را به مسلمانان نمي‌‌دهد.

وي همچنين ياد و خاطره شهداي هفتم تير را گرامي‌داشت و گفت: جامعه بايد با وجود تشكيلات قضايي، احساس آرامش و امنيت كند و مردم يقين داشته باشند كه اين تشكيلات مدافع حقوق قانوني آنها است.

توزيع و گسترش موادمخدر تهديد است‌

ساري: امام جمعه موقت ساري توزيع و گسترش موادمخدر در جامعه را تهديد جدي براي نظام اسلامي دانست.

حجت‌الاسلام يوسف‌پور افزود: البته نظام اسلامي تاكنون براي مبارزه با موادمخدر تلاش بسيار زيادي را چه در داخل و چه در صحنه‌هاي بين‌المللي انجام داده است.او در بخش ديگر خطبه‌ها با اشاره به سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 نفر از ياران باوفايش در حادثه هفتم تير، اظهارداشت: گرچه عمق اين فاجعه بسيار بود، اما چيز خاصي نصيب دشمنان نشد و پيروز واقعي اين ميدان، امام راحل و امت شهيدپور بودند.

ملت ايران از تحريم‌ها ضرر نمي‌بيند

سمنان: نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه سمنان گفت: جمهوري اسلامي ايران طي سه دهه اخير در تحريم بوده و از اين تحريم‌ها ضرر نديده و بلكه پيشرفت كرده است.

حجت‌الاسلام شاهچراغي با اشاره به همسويي كشورهاي اروپايي با آمريكا خطاب به آنها افزود: در اين بازيهاي سياسي بازنده اصلي شما هستيد و جمهوري اسلامي ايران برنده است.او به انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي و شهادت آيت‌الله بهشتي و 72 تن از يارانش بدست منافقين كوردل اشاره كرد و گفت: در حقيقت با اين انفجار، ريشه نفاق از كشور برچيده شد.

‌طرح اسلام و انقلاب به شيوه شهيدبهشتي‌

سنندج: امام جمعه موقت سنندج گفت: شهيدبهشتي اسلام و انقلاب اسلامي را به شيوه‌اي كارآمد و جذاب براي جهانيان مطرح مي‌كرد. لذا بايد اين شيوه تداوم يابد.

ماموستا محمدامين راستي، شهيدبهشتي را يكي از فيلسوفان، انديشمندان و متفكران بزرگ اسلامي دانست و افزود: اثربخشي وي برمعرفي دين مبين اسلام و انقلاب اسلامي به دنيا مشهود است.

وي اظهارداشت: ترور اين عالم بزرگ توسط دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامي ناشي از عدم تحمل منطق، دانش و ديانت آن شهيد بزرگوار از سوي دشمنان بود.

جامعه به نشاط نياز فراوان دارد

شيراز: امام جمعه شيراز گفت: امروز در جامعه بيش از هر زمان ديگري به شور و نشاط نياز فراوان داريم.

آيت‌الله حائري‌شيرازي افزود: افرادي هستند كه باني برگزاري مراسم عزاداري مي‌شوند. لذا كساني نيز بايد براي برگزاري برنامه‌هاي نشاط‌آور، باني شوند و از اين طريق جوانان را به دين جذب كنند.

وي اظهار داشت: بايد در كنار مساجد مهم و حساس، تالار عقد وعروسي پيش‌بيني شود و عقد و عروسيها در مجاورت خانه خدا متبرك شوند.

او همچنين با اشاره به فرارسيدن هفتم تير سالروز شهادت آيت‌الله شهيد دكتر بهشتي و 72 تن از ياران امام در انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي افزود: گروهك منافقين مي‌خواست از امام (ره) امتياز بگيرد اما امام هيچ امتيازي به آنها نداد، تهديد به مقابله كردند و امام مقاومت كرد و آنها در نهايت با بمبگذاري خود در سال 1360 در دفتر مركزي حزب جمهوري، چهره واقعي خود را نشان دادند.

شهيد بهشتي؛ چهره تابناك انقلاب اسلامي‌

شهركرد: امام جمعه شهركرد، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حادثه هفتم تير از شهيد بهشتي به عنوان چهره تابناك و خدمتگزار انقلاب اسلامي ياد كرد.

آيت‌الله ناصري‌يزدي افزود: دشمنان اسلام با ترور چهره‌هاي انقلابي سعي در ضربه‌زدن به نظام و دور كردن مردم از انقلاب اسلامي را داشتند كه در اين راه موفق نشدند.

مؤمنان با اجراي عدالت احساس امنيت مي‌كنند

قزوين: امام جمعه موقت قزوين گفت: با اجراي عدالت توسط قوه قضاييه بايد مؤمنان و حقمداران در جامعه اسلامي داراي امنيت بوده و متخلفان و ظالمان احساس ناامني كنند.

حجت‌الاسلام عابديني با اشاره به هفته قوه قضاييه و سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 تن از يارانش افزود: دستگاه قضايي در مسيري حركت كرده كه متجاوزان به حدود و حقوق مردم جرات تعدي به ديگران را ندارند.

آمادگي ارتش و سپاه به پاسخگويي هر گونه تجاوز

كرمان: امام جمعه كرمان گفت: هر كشوري كه قصد تجاوز به خاك كشور ما را داشته باشد فاتحه‌اش خوانده است.

حجت‌الاسلام جعفري افزود: امروز ارتش و سپاه قدرتمند ما آماده پاسخگويي به هرگونه تجاوز از ناحيه هر كشوري هستند.

هفتم تير، منافقين و غرب را شرمسار كرد

كرمانشاه: امام جمعه كرمانشاه گفت: حادثه هفتم تيرماه سال 1360، نقطه عطفي در تاريخ انقلاب بود، زيرا منافقين و دولت‌هاي غربي از جمله انگليس و آمريكا را شرمسار و روسياه كرد.

آيت‌الله علما ادامه داد: امروز دستگاه قضايي ما از صلابت لازم برخوردار است و همانطور كه مقام معظم رهبري بارها خواسته‌اند بايد به محل امني براي اعاده حقوق مردم تبديل شود و مردم احساس كنند كه به حقشان مي‌رسند.

توجه به توليد باعث كاهش بيكاري مي‌شود

گرگان: امام جمعه گرگان گفت: توجه به مسأله توليد داخلي مي‌تواند مشكل گراني و بيكاري نسل جوان جامعه را حل كند.

آيت‌الله نورمفيدي افزود: البته توجه به مسأله توليد بايد همه جانبه باشد، بطوري كه توليد در كشور رشد و رونق داشته باشد و در بازارهاي داخلي و خارجي فضاي رقابتي ايجاد كند.

امام جمعه گرگان در بخش ديگر خطبه‌ها به هفتم تيرماه سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 تن از يارانش اشاره كرد و افزود:دشمن و منافقان كوردل فكر مي‌كردند با اين جنايت ستون انقلاب را خواهند انداخت، اما تصور نمي‌كردند كه خون اين شهيدان و شهداي قبل و بعد انقلاب و همچنين شهداي جنگ تحميلي، استحكام و بقاي نظام و انقلاب را تضمين خواهد كرد.

لزوم هوشياري عمومي در برابر نفوذ فكري دشمنان‌

مشهد: امام جمعه موقت مشهد بر لزوم هوشياري عمومي مسئولان و آحاد مختلف جامعه در برابر ترفندها و نفوذ فكري دشمنان در جامعه اسلامي تأكيد كرد.

حجت‌الاسلام فرزانه افزود: نبايد از نفوذ فكري و فرهنگي معاندان غافل شد، چون دشمنان با غفلت ما اقدامات بسياري عليه انقلاب و ارزشهاي متعالي آن انجام مي‌دهند.

اصول قضايي برگرفته از اهل بيت (ع) است‌

همدان: امام جمعه همدان گفت: اصول قضايي كشور برگرفته از اهل بيت (ع) است و از اين رو قضات كشور وظيفه سنگيني بر دوش دارند.

آيت‌الله طه‌محمدي با گراميداشت هفته قوه قضائيه، افزود: رعايت عدالت و حقوق مردم جامعه مهمترين وظيفه قوه قضائيه به شمار مي‌رود.

او با ابراز خرسندي از شناسايي و رسيدگي به پرونده‌هاي بزرگ جرايم اقتصادي گفت: مجازات اين افراد موجب دلگرمي و اعتماد بيشتر مردم به دستگاه قضايي شده لذا بايد اين روند ادامه يابد.

ضرورت همكاري مردم با واحدهاي قضايي‌

ياسوج: امام جمعه ياسوج گفت: انتظار مي‌رود كه مردم و مسئولان اجرايي كهگيلويه و بويراحمد براي ترويج هر چه مطلوبتر نظم و امنيت در سطح جامعه بيش از پيش با واحدهاي قضايي در اين استان همكاري كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسيني افزود: مقام معظم رهبري در مورد اهميت چشمگير قوه قضائيه فرموده‌اند قوه قضائيه پناهگاه اصلي مردم است و قشرهاي مختلف مردم انتظار دارند كه اين قوه امنيت را تا حد امكان در سطح جامعه پياده كند.

وي از واحدهاي قضايي كهگيلويه و بويراحمد نيز خواست براي كاهش برخي از نابساماني‌هاي رايج در اين استان از قبيل گران‌فروشي و نزاع دسته جمعي بطور جدي‌تر و گسترده‌تري اقدام كنند.

ايجاد امنيت و ثبات اجتماعي؛ رسالت قوه قضائيه‌

يزد: امام جمعه يزد با تبريك هفته قوه قضائيه گفت: رسالت مهم اين دستگاه ايجاد امنيت و ثبات اجتماعي است.

حجت‌الاسلام والمسلمين صدوقي افزود: برپا داشتن عدالت و احقاق حقوق مردم از ديگر وظايف دستگاه قضايي است.

وي تصريح كرد: در جامعه جز از طريق اجراي احكام الهي و اسلامي، عدالت ايجاد نمي‌شود و همين امر از اهداف عمده مسئولان نظام است.




 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن