تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819609057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگترين داد و ستد بورس ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بزرگترين داد و ستد بورس ايران
رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام كرد: بورس كشور روز شنبه با انجام بزرگترين داد و ستد شامل 30 و نيم درصد از سهام شركت فولاد خوزستان، آزمون موفقي را پشت سر گذاشت.

به گزارش رجانيوز،علي صالح آبادي درگفتگو با واحد مركزي خبر گفت: اين معامله محك خوبي براي ورود شركت هاي بزرگ به بازار سرمايه كشور است و خوشبختانه نشان داد بورس كشور از ظرفيت هاي لازم براي جذب شركت هاي بزرگ دولتي، برخوردار است.

وي افزود: ارزش كل سهام شركت فولاد خوزستان به پنج هزار ميليارد تومان مي رسد كه 30 و نيم درصد آن، امروز داد و ستد شد.

صالح ابادي گفت : موفقيت ديگر داد و ستد امروز واگذاري همه سهام مورد معامله به بخش خصوصي بود در حالي كه بخش هاي شبه دولتي هم در رقابت براي خريد قرار داشتند.

وي افزود: شركت فولاد خوزستان پس از دوره طولاني از رقابت ميان خريداران مورد معامله قرار گرفت و در اثر اين رقابت شفاف قيمت پايه سهام اين شركت بيش از سه برابر افزايش يافت.

صالح آبادي گفت: بورس اوراق بهادار كشور از آمادگي لازم براي جذب شركت هاي بزرگ دولتي در اجراي سياست هاي كلي اصل 44 برخوردار است و امروز بزرگترين داد و ستد در اين بازار از لحاظ ارزش انجام شد و ارزش سهام واگذار شده شركت فولاد خوزستان از ارزش سهام شركت هاي ملي صنايع مس و ساير شركت هاي فولادي بيشتر است.

وي گفت: شركت هاي واگذار شده در چارچوب قانون تجارت اداره مي شوند و از امكانات خوبي براي جذب سرمايه گذاري برخوردار هستند به طوري كه همه شركت هاي واگذار شده در چارچوب اصل 44، داراي طرح توسعه خوبي هستند.

صالح آبادي گفت: فولاد خوزستان رونق خوبي به بازار سرمايه كشور داد و زمينه جذب نقدينگي بيشتر در اين بازار فراهم شده است.

پس از 9 روز رقابت، تكليف بلوك عمده 30 و نيم درصدي فولاد خوزستان مشخص شد و 668 ميليون و 560 هزار سهم از سهام شركت فولاد خوزستان به صورت يكجاو با شرايط نقد و اقساط (20 درصد نقد و 80 درصد اقساط) طبق شرايط اعلامي در بازار سهام داد و ستد شد.

هر سهم اين بلوك با قيمت 20 هزار و 403 ريال معامله شد و ارزش كل اين معامله 13 هزار و 640 ميليارد ريال است.
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن