تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816009030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي از سينماگران در گفتگو با فارس: همدان شايستگي ميزباني دائمي جشنواره را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جمعي از سينماگران در گفتگو با فارس: همدان شايستگي ميزباني دائمي جشنواره را دارد
خبرگزاري فارس: جمعي از كارگردان، تهيه كنندگان و بازيگران سينماي ايران با اشاره به ميزباني شايسته استان همدان در جشنواره فيلم كودك تأكيد كردند: همدان شايستگي ميزباني دائمي جشنواره را دارد.


علي شاه حاتمي كارگردان سينماي ايران در حاشيه برگزاري جشنواره فيلم كودك در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان گفت: سال‌هاي زيادي در جشنواره اصفهان حضور داشتم، اما تا كنون چنين استقبالي از مردم نديده بودم‌.
وي ادامه داد: به نظر من همدان در اكران فيلم يكي از موفق‌ترين ميزبان‌هاي جشنواره تا كنون بوده است چرا كه واقعاً مردم به خوبي استقبال مي‌كردند به طوري در بعضي از سالن‌ها جايي براي نشستن وجود نداشت.
شاه حاتمي مهمان نوازي مردم همدان را فوق العاده بيان كرد و افزود: واقعاً حق مردم همدان است تا ميزبان دائم جشنواره باشند چرا كه به خوبي قدر هنرمندان را مي‌دانند ومن به شخصه شيفته مردم همدان شدم.
شاپور قريب كه با فيلم بچه هاي كوچه دوازدهم به جشنواره همدان آمده بود گفت: وقتي خندهاي بچه‌ها را در سينما ديدم واز اينكه مردم به سينما آمده بودند وجايي براي نشستن نبود بسيار خوشحال شدم و احساس كردك جايي در كشور ما هست كه اينگونه به سينما علاقه مند باشند.
وي ادامه داد: من به شخصه موافق حضور جشنواره در همدان نبودم، اما وقتي شور و شوق مردم همدان را ديدم تأسف خوردم چرا جشنواره نبايد زودتر به همدان مي‌آمد.
وي با تقدير از فعاليت‌هاي مسئولان برگزاري جشنواره گفت: مسئولان همدان خيلي به جشنواره اهميت مي‌دادند و يكي از دغدغه‌هاي آنها بود كه اين امر بسيار ستودني است.
پوران درخشنده كارگردان سينماي ايران نيز گفت: استقبال مردم در سال گذشته از فيلم من و عوامل آن حيرت انگيز بود و همدان شايستگي ميزباني جشنواره را دارد.
وي ادامه داد: برپايي جشنواره در همدان و بازسازي سالن‌هاي اين شهر ثابت كرد امكان تغيير و ارتقاي وضعيت فرهنگي شهرها وجود دارد و با يك حركت عظيم فرهنگي مي‌توان كليه شهرهاي كشور را از نظر سينمايي مانند همدان پر رونق كرد.
درخشنده گفت: استاندارهمدان را بايد يك انسان واقعي دوستدار هنرمند و سينما دانست چرا كه در برگزاري مطلوب اين جشنواره از هيچ چيز كوتاهي نكرد.
امين تاريخ بازيگر تلويزيون و سينما در حاشيه مراسم اختتاميه جشنواره كودك تأكيد كرد: تا زماني كه جشنواره در همدان باشد به طور حتم سينماي كودك به جايگاه اصلي خود باز خواهد گشت.
وي ادامه داد: سال گذشته در همدان بودم و خودم به شخصه استقبال مردم را ديدم و امسال هم آنطور كه دوستان مي گويند استقبال مردم بي نظير بوده است و اميدوارم همدان سال‌هاي طولاني ميزبان اين جشنواره باشد.
مهتاب كرامتي هم از ميزباني همدان ابراز خوشحالي كرد و گفت: واقعاً خوشحالم كه مي‌بينم مردم همدان آنقدر به هنرمندان و سينما علاقه مند هستند و اميدوارريم اين جشنواره اثرات خوبي براي همدان داشته باشد.
داريوش ارجمند بازيگر كهنه كار سينما و تلوزيون كه در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم كودك حضور داشت گفت: از اينكه همدان اين شهر قديمي ايران ميزبان يك چنين جشنواره‌اي است بسيار خوشحالم و اميدوارم با تلاش و همراهي مردم اين جشنواره تا ساليان سال در همدان برگزار شود.
سيروس حسن پور عضو هيئت داوران سينماي ايران در اين جشنواره گفت: ميزباني همدان به نظر من كه در دوره‌هاي قبل هم حضور داشته‌ام بسيار مطلوب است و اميدواريم اين جشنواره زمينه را براي جهاني شدن اين استان فراهم كند.
محمد رضا طريقت تهيه كننده سينماي ايران نيز گفت: ميزباني همداني‌ها را نمي‌توان در چند جمله بيان كرد و فقط مي توان به اين جمله بسنده كرد كه سينماي كودك براي حركت به يك چنين استقبالي نياز داشت و اميدواريم اين جشنواره تا روزي در همدان باشد كه سينماي كودك به تعالي برسد.
رسول صدر عاملي كارگردان برجسته سينماي ايران تأكيد كرد: همدان به طور حتم توانايي برگزاري بهترين جشنواره آنهم در حد بين المللي را دارد و اگر ضعفي در سينماي كودك است بايد از جايي ديگر بررسي شود.
وي اظهار داشت: همداني آنقدر به سينما و هنرمندان علاقه مند هستند كه حاضرند براي برگزاري مطلوب اين جشنواره هر كاري كنند.
محمدرضا جعفري جلوه معاون سينمايي وزير ارشاد با اشاره به ميزباني خوب همداني‌ها گفت:جشنواره همدان به ما مديران، مسئولان سينمايي و هنرمندان و سينماگران سينماي كودك حقوق مخاطبان سينماي كودك و تكليف فعاليت در اين سينما را متذكر شد.
وي ادامه داد: اين حضور پرشكوه در ابعاد دو ماه تلاش خستگي ناپذير مردان راه به چشم آمد. پرشكوه در ابعاد اين روزها و شب‌هاي شهر حكمت،عشق،علم، شعر و شعور همدان و پراميد، در ابعاد بي شمار برق نگاه كودكان و نوجوانان اين كشور بزرگ چشم دوخته به چشم‌انداز چشم‌نواز فردا كه به همت امروز رقم خواهد خورد و الهام بخشي براي همه كه حقوقي داريم و تكاليفي.
انتهاي پيام/ب
 شنبه 8 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن