تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت‌بدني خراسان رضوي: ورزشگاه ثامن‌الائمه‌70 هزار نفري مي‌شود يك سري چالش‌ها در هيات كشتي وجود دارد كسي حق ندارد ابومسلم و پيام را از استان خارج كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل تربيت‌بدني خراسان رضوي: ورزشگاه ثامن‌الائمه‌70 هزار نفري مي‌شود يك سري چالش‌ها در هيات كشتي وجود دارد كسي حق ندارد ابومسلم و پيام را از استان خارج كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديركل تربيت‌بدني خراسان رضوي تاكيد كرد: ابومسلم و پيام متعلق به مردم خراسان هستند و كسي حق ندارد اين تيم‌ها را از استان خارج كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، افشين داوري درنشست خبري خود افزود: صعود تيم فوتبال پيام خراسان رضوي به ليگ برتر اتفاق مبارك و ميموني بود كه براي رسيدن به اين هدف يك مجموعه بزرگ تلاش كردند و تمام گذشتگان پيام هم در اين موضوع سهيم هستند.

وي ادامه داد: هنگامي كه سوت پايان بازي پيام خراسان و فولاد خوزستان زده شد از يك طرفي غم و غصه‌هاي ما زياد شد چرا كه حضور دو تيم در ليگ برتر مشكلات زيادي خواهد داشت ولي شيريني اين اتفاق اين مشكلات را از ياد مي‌برد.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي با اشاره به حضور دو نماينده از خراسان رضوي در ليگ برتر فوتبال از تشكيل ستادي در اداره كل تربيت بدني خراسان رضوي به منظور برگزاري هر چه بهتر مسابقات ليگ برتر فوتبال خبر داد.

** اعتبارات ملي و استاني ورزش استان افزايش چشمگيري داشته است

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه اعتبارات ملي و استاني براي ورزش استان در سال جاري افزايش چشمگيري داشته و به 33 ميليارد تومان رسيده است.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي ادامه داد: اين در حالي است كه اين اعتبارات در سال 85 معادل 24 ميليارد تومان و در سال گذشته 17 ميليارد تومان بوده است.

** ظرفيت ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به 70 هزار نفر افزايش پيدا مي‌كند

وي با اشاره به برگزاري مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي در سال 2009 در مشهد گفت: بعضي از رشته‌هاي اين مسابقات كه 46 كشور در آن حضور خواهند داشت در شهر مشهد برگزار خواهد شد كه پيش‌بيني‌هاي لازم براي آن صورت گرفت است.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي در اين راستا به افزايش ظرفيت ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به 70 هزار نفر اشاره كرد و گفت: ظرف چند ماه آينده عمليات اين كار اجرايي خواهد شد تا بتوانيم ورشگاه ثامن را گسترش دهيم.

وي از اختصاص اعتبار به منظور تكميل دهكده المپيك ثامن مشهد به عنوان يكي از مهمترين اتفاقات ورزش استان نام برد و گفت: 75 ميليارد تومان براي اين دهكده المپيك اعتبار در نظر گرفته شده است كه 12.5 ميليارد تومان آن تخصيص يافته است.

داوري ادامه داد: در اين دهكده المپيك به دنبال افزايش ظرفيت ورزشگاه فوتبال، احداث استخر قهرماني، احداث سالن 6 هزار نفري، راه‌اندازي مجموعه گلف و درياچه مصنوعي، اجرايي كردن عمليات پيست اسكيت و همچنين افتتاح يك استاديوم تنيس هستيم.

وي ادامه داد: علاوه بر اين موارد يك ديوار سنگ نوردي استاندارد جهت مسابقات مهم راه‌اندازي مي‌شود.

** ميزبان هندبال، واليبال و كانوپولو در المپياد ايرانيان

داوري همچنين به برگزاري مسابقات المپياد ايرانيان در كشور اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: يكي از اهداف برگزاري المپياد ايرانيان اين است كه توان استان‌ها در ميزباني مسابقات ارزيابي شود.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي ادامه داد: در سال گذشته 680 نفر از استان خراسان رضوي به اين مسابقات اعزام شدند ولي تا اين لحظه يك هزار و 500 نفر ورزشكار خراساني در مسابقات المپياد ايرانيان سال 87 حضور خواهند داشت كه 300 ميليون تومان براي اين كار اعتبار پيش‌بيني شده است.

وي اظهار داشت: استان خراسان رضوي در دومين دوره المپياد ايرانيان ميزباني رشته‌هاي هندبال، واليبال و كانوپولو را بر عهده دارد كه اين رشته‌ها در شهرستان‌هاي تربت حيدريه، سبزوار و مشهد برگزار مي‌شود.

داوري به مسابقات المپياد ايرانيان سال گذشته اشاره كرد و گفت: سال قبل بسيار ناگهاني تيم‌هايمان تشكيل شد و به همين دليل نتوانستيم خوب كار كنيم الان ديگر آن بهانه را نداريم اما متاسفانه امسال يك مشكلي پيش آمده است كه ممكن است برنامه‌هاي ما را دچار مشكل كند.

وي در رابطه با اين مشكل گفت: با توجه به نحوه‌ي برگزاري المپياد ايرانيان در سال گذشته، ما براي تيم‌هاي بزرگسالان خود برنامه‌ريزي كرده بوديم اما يكباره اعلام شد كه المپياد ايرانيان امسال در مقاطع نوجوانان، جوانان و اميد برگزار مي‌شود.

** اجراي اصل 44 باعث شكوفايي ورزش مي‌شود

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي اجراي اصل 44 در ورزش كشور را باعث شكوفايي ورزش دانست و گفت: خوشبختانه فوتبال خراسان در اين موضوع به خوبي فعال شده است.

وي به واگذاري مراكز ورزشي به بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: به طور قطع اين حركتي جديد در ورزش كشور بدون چالش نخواهد بود ولي كار پسنديده و خوبي است كه باعث ارتقاي ورزش مي‌شود.

داوري اظهار داشت: در اين واگذاري ورزشگاه‌هاي ثامن، بهشتي، مهران و تختي مشهد واگذار نشده و تحت مديريت تربيت بدني باقي مي‌مانند.

** 4 ميليارد تومان براي ورزش روستايي

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي ارتقاي ورزش روستايي را يكي ديگر از اهداف سازمان تربيت بدني عنوان كرد و افزود: براي اين موضوع اعتبار خاصي در نظر گرفته شده است كه اعتبار مورد نظر براي استان خراسان رضوي در سال جاري 4 ميليارد تومان است.

** 4 ورزشكار خراساني در المپيك پكن حضور دارند

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي به مقايسه سهميه كسب شده توسط ورزشكاران خراساني در المپيك 2004 آتن و 2008 پكن پرداخت و گفت: استان خراسان رضوي در المپيك گذشته سه سهميه كسب كرده بود كه مجيد خدايي در كشتي و مسعود حاجي آخوندزاده و عباس فلاح در جودو در المپيك شركت داشتند.

داوري خاطرنشان ساخت: در مسابقات 2008 پكن مسعود حاجي آخوندزاده و علي معلومات در جودو، احسان پيغمبري در ووشو و حامد آفاق در بسكتبال ورزشكاران خراساني هستند كه در مسابقات پكن شركت خواهند كرد كه البته جاي تاسف دارد كه نتوانستيم در تيم ملي كشتي سهميه‌اي داشته باشيم.

** يك سري چالش‌ها در هيات كشتي خراسان رضوي وجود دارد

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي در رابطه با وضعيت هيات كشتي اين استان گفت: كشتي در يك مقطعي زيرساخت‌هاي خود را از دست داد و از اهداف واقعي دور شد، هر چند اين خلا در كشور هم حس مي‌شود.

داوري افزود: يك سري چالش‌ها در هيات كشتي خراسان رضوي وجود دارد كه اميدوارم بعد از برگزاري مجمع روز دهم تير اين هيات، اين مشكلات مرتفع شود.

وي تاكيد كرد: تلاش‌هاي صورت گرفته در كشتي كافي نيست و اين رشته ورزشي نياز به دقت بيشتري دارد.

داوري به مراحل انتخاب رييس فعلي هيات كشتي اشاره كرد و گفت: در آن زمان جامعه كشتي خواستار تغيير بود كه انجام شد اما پس از مدتي اختلافات در اين هيات پديدار و باعث جدايي بعضي‌ها شد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري در رابطه با علت استقبال ضعيف از قبول پست رياست هيات‌هاي ورزشي گفت: يك سري شرايط براي رياست هيات‌ها در نظر گرفته شده است كه شايد از آن‌ها به عنوان موانع ياد مي‌شود و به همين دليل استقبال كمتري از شركت در انتخابات رياست هيات‌ها صورت مي‌گيرد.

داوري افزود: هزينه‌هاي بالا، توقعات زيادي موجود و گرايش به تخصصي بودن از ديگر عللي است كه در اين موضوع تاثيرگذار است.

** باشگاه علم و ادب يكي از جايگاه‌هاي برجسته فرهنگي در ورزش كشور است

داوري با اشاره به جايگاه مسائل فرهنگي در ورزش كشور گفت: به راستي باشگاه علم و ادب سايپا مشهد به عنوان يكي از جايگاه‌هاي برجسته فرهنگي در ورزش كشور شناخته شده و از بابت مسائل فرهنگي بارها مورد تشويق و تقدير قرار گرفته است.

وي افزود: خوشحاليم كه از اين باشگاه مشهدي در ورزش كشور به عنوان الگو ياد مي‌شود و از طرفي اميدواريم كه اين اتفاق براي تمام تيم‌هاي ورزشي استان رخ دهد.

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي خاطرنشان ساخت: در سازمان تربيت‌بدني هدف‌گذاري لازم براي بحث فرهنگي در ورزش انجام شده و برنامه‌هاي لازم ريخته شده است.

داوري ادامه داد: در اين راستا ستاد گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه در ورزش در استان خراسان رضوي تشكيل شده و شرايط خوبي براي اين ستاد در نظر گرفته شده است تا با استفاده از نخبگان و اهل فن اين ستاد بتواند به اهداف خود دست پيدا كند.

** براي سهميه ليگ‌برتري بسكتبال استان مشكلي داشته باشد

وي در رابطه با نماينده بسكتبال خراسان رضوي در ليگ برتر گفت: بعيد مي‌دانم از سوي فدراسيون مشكلي در اين رابطه وجود داشته باشد و تنها دغدغه اين است كه آيا در استان حامي مشخصي براي اين تيم وجود دارد يا خير.

داوري افزود: مديرعامل باشگاه ابومسلم حمايت از اين تيم را پذيرفته و اميدوارم اين اتفاق رخ داده و خراسان رضوي در ليگ برتر بسكتبال صاحب نماينده باشد.

** از شركت تيم بانك صادرات در ليگ برتر واليبال مطمئن هستم

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي در رابطه با وضعيت تيم بانك صادرات ايران به عنوان نماينده اين استان در ليگ برتر واليبال گفت: از شركت اين تيم در ليگ برتر واليبال مطمئن هستم و تا آنجايي كه خبر دارم آن‌ها در حال تشكيل تيم خود هستند.

وي افزود: تغيير و تحولاتي در مديريت بانك صادرات به وجود آمده كه باعث تاخير در اين موضوع شده است.

** نظارت جدي بر استخرها صورت مي‌گيرد

وي با توجه به فصل گرما از نظارت جدي بر استخرها خبر داد و گفت: از اداره كل تربيت بدني جدي‌تر اداره بهداشت است كه به طور جدي بر وضعيت بهداشتي استخرها نظارت دارند.

وي هم‌چنين گفت: در سفر دور دوم هيات دولت به استان خراسان رضوي تمام شهرستان‌هاي استان داراي استخر سرپوشيده شده‌اند و اين اتفاق بسيار مباركي است.

** به دنبال پخش مستقيم رقابت‌هاي ورزشي تيم‌هاي ليگ برتري استان هستيم

مديركل تربيت بدني خراسان رضوي در رابطه با پخش تلويزيوني رقابت‌هاي ورزشي تيم‌هاي ليگ برتري استان گفت: از بابت پخش مسابقات فوتبال مشكلي وجود ندارد و سعي كرده‌ايم از طريق نامه‌نگاري و برگزاري چند نشست با مديركل جديد صدا و سيماي خراسان رضوي، اين ارگان را مجاب به پخش زنده رويدادهاي ديگر رشته‌هاي ورزشي هم بكنيم كه اميدوارم اين موضوع محقق شود.

وي ادامه داد: معتقدم پخش مستقيم رقابت‌هاي ورزشي براي ورزشكار ايجاد انگيزه كرده و باعث معرفي بيشتر آن رشته ورزشي به جامعه مي‌شود.

** از اغلب هيات‌ها رضايت كامل ندارم

داوري در رابطه با ميزان رضايتش از هيات هاي ورزشي استان گفت: از اغلب هيات‌ها رضايت كامل ندارم چرا كه هنوز نتوانسته‌اند برنامه‌هاي سال 87 خود را ارائه دهند و همين جا به آن‌ها تذكر مي‌دهم كه هر چه سريعتر اين كار را انجام دهند.

وي ادامه داد: بعضي هيات‌هاي ورزشي هم با توجه به تغيير و تحولاتي كه در آن‌ها رخ داده است، نياز به زمان بيشتري دارند.

** ركود ورزش بانوان استان را به هيچ وجه قبول ندارم

وي با بيان اين مطلب كه ركود ورزش بانوان در استان خراسان رضوي را به هيچ وجه قبول ندارم، گفت: بانوان استان از نظر ورزشي بسيار موفق هستند و اين موضوع را در المپياد ايرانيان سال گذشته نشان دادند.

وي ادامه داد: با توجه به تلاش‌هاي صورت گرفته در حوزه ورزش بانوان شرايط خوب و مطلوبي داريم و حتي به دنبال فعاليت در ورزش‌هاي حرفه‌اي هستيم به گونه‌اي كه تيم‌هاي هندبال و واليبال بانوان استان به دنبال حضور در ليگ برتر هستند.

انتهاي پيام
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 573]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن