تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806940663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي‌وامنيتي استاندار مركزي: بايد براي شناخت ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زهراء(س) برنامه‌ريزي و تفكر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون سياسي‌وامنيتي استاندار مركزي: بايد براي شناخت ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زهراء(س) برنامه‌ريزي و تفكر كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: شهرستان‌ها

معاون سياسي امنيتي استانداري مركزي گفت: ابعاد شخصيتي حضرت زهرا(س) عمدتا ناشناخته است كه بايد براي شناخت آن، با برنامه‌ريزي و تفكر اقدام كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه مركزي، علي قرباني در جمع خبرنگاران افزود: براي معرفي اين ابعاد براي اولين بار اين كنگره به صورت بين‌المللي با حضور علماء و روحانيون و مراجع برجسته و مهمانان خارجي با مليت‌هاي مختلف از كشورهاي مختلف آمريكا، آفريقا و آسيا برگزار شد.

وي افزود: در استان در كنار كارهاي عمراني ، آباداني ، معيشتي و خدمات دهي به مردم بايد كارهاي فرهنگي نيز انجام شود كه مجموع كارهاي فرهنگي انجام شده در يك سال گذشته در سطح استان از روند روبه رشدي برخوردار بوده و اين كنگره سومين كنگره بين المللي در استان است.

قرباني تصريح كرد: كنگره فاطمه شناسي كه پس از كنگره بين‌المللي كربلايي كاظم و اجلاس سراسري نماز، سومين تجربه استان است با موضوع شناخت ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زهرا(س) و تبيين حدود و حقوق زنان در عرصه خانواده برگزار مي‌شود.

معاون استاندار مركزي با اشاره به تأثير اين كنگره در جامعه گفت: مهمانان خارجي هر كدام مي‌توانند يك پيام‌آور براي كشور و دانشگاه‌ها و جوامع علمي خودشان باشند و تاثيرات فرهنگي ، علمي ، معنوي و مذهبي اين كنگره را منعكس كنند.

قرباني افزود: اين سالن با برگزاري اين كنگره‌ها متبرك شده و اظهار اميدواري كرد كه هر سال يك كنگره فرهنگي، علمي و معنوي در معرفي شخصيت‌هاي علمي و مذهبي از استان و معصومين(ع) برگزار شود.

به گزارش ايسنا عذرا عابدي، دبير كنگره بين‌المللي فاطمه شناسي استان مركزي گفت: با فراخوان صورت گرفته در ارسال مقالات محققان و فاطمه شناسان ، در راستاي شناخت دقيق و عميق از آن بانوي مطهر مجموعه مقالات ارزشمند و ماندگار از شيفتگان آن حضرت در كسوت محقق، نويسنده ، استاد به دبيرخانه كنگره بين المللي فاطمه شناسي ارسال شده است كه پس از بررسي هاي صورت گرفته ، 25 مقاله برگزيده در كنگره بين المللي قرائت خواهد شد.

عابدي افزود: شش كميته علمي ، فرهنگي ، روابط عمومي، پشتيباني ، حفاظت و امنيت، برگزاري 24 كميسيون در سپاه ، نشست جلسات مشترك با علماء عظام، هماهنگي با مجمع جهاني اهل بيت، ايجاد پايگاه اطلاع رساني و پست الكترونيكي ، طراحي و فراخوان مقاله به تعداد 9 هزار برگ در سراسر كشور و برگزاري 36 نشست و گفتمان ديني در مدارس استان از جمله فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده در راستاي برگزاري كنگره است.

وي در ادامه افزود: براي ايجاد فضاي معنوي در سراسر استان نيز همزمان با برگزاري كنگره بزرگترين تالار اراك به نام كوثر نام گذاري و نيز مسجدي به همين نام در كوي علي بن ابي طالب (ع) كلنگ زني شده است.

ذولفقاري افزود: بررسي رويكردهاي محتوايي كنگره با پيشنهاد سپاه منطقه مركزي به بسيج اساتيد استان و با حضور 14 نفر از اعضاي علمي دانشگاه اراك، روحانيون، اساتيد دانشگاه و حوزه بررسي و 14 رويكرد اصلي به همراه 54 محور فرعي مورد ارزيابي قرار گرفت.

وي با اشاره به اينكه در كنگره هاي قبلي بسياري از ابعاد فاطمه زهرا (س) مورد توجه قرار نگرفته بود، توجه به اين ابعاد را از ويژگي هاي بارز اين كنگره دانست.

ذولفقاري توضح داد: داوري آثار پس از دريافت مقالات با همكاري اساتيد دانشگاه هاي اراك، اميركبير، پيام نور و پژوهشكده الهيات و معارف اسلامي آغاز و در داوري اوليه 100 مقاله برگزيد و به مرحله بعد ارجاع شد.

وي بررسي رويكردهاي جامعه شناسي، روان شناختي، ديدگاه هاي تربيتي سياسي، بحث هاي توصيفي و تاريخي، بحث هاي كلامي را از جمله موضوعات مقالات برشمرد كه توسط نويسندگان و محققان داخلي و خارجي در اين كنگره قرائت مي شود.

وي خاطر نشان كرد: اين كنگره در مقايسه با كنگره هاي موازي به خاطر داشتن كليد واژه هاي نقد و مقالات تحليلي از سطح علمي بالايي برخوردار است.

انتهاي پيام
 جمعه 7 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن