تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قديريان در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير: انديشه هاي شهيد بهشتي بايد به نسل امروز منتقل شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قديريان در مراسم بزرگداشت شهداي هفتم تير: انديشه هاي شهيد بهشتي بايد به نسل امروز منتقل شود
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت مديره بنياد فرهنگي هفتم تير گفت: افكار، انديشه و شخصيت برجسته شهداي مظلوم فاجعه تروريستي هفتم تير بايد با زيبايي و در قالب يك حركت فرهنگي كار‌آمد و مطلوب به جوانان معرفي و به نسل‌هاي آينده منتقل مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، احمد قديريان رئيس هيئت مديره بنياد فرهنگي هفتم تير در نخستين روز از مراسم گراميداشت ياد و خاطره هفتم تير كه در محل شهادت اين شهيدان در سرچشمه تهران برگزار شد، با بيان اينكه قربانيان مظلوم قتلگاه سرچشمه تهران شهداي عقيده و مقاومت در برابر افكار انحرافي و التقاطي هستند، گفت: فاجعه تروريستي هفتم تير سال 1360 از جمله طرح‌هاي شيطاني استكبار و ايادي داخلي آن براي متوقف ساختن حركت پويا و مقتدر نظام جمهوري اسلامي ايران بود و بايد از آن درس‌هاي فراواني گرفت.
وي با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ما تاكنون در برابر همه حملات ددمنشانه دشمنان بي‌هيچ خللي پابرجا مانده و روز به روز براقتدار آن افزوده مي‌شود، گفت: اين همه عزت و افتخار مديون خون شهداي انقلاب اسلامي و به ويژه خون پاك و بي‌گناه شهيد بهشتي و 72 تن از ياران انقلاب اسلامي است.
رئيس هيئت مديره بنياد فرهنگي هفتم تير گفت: رمز تعالي فرهنگ ايثار و شهادت در گرو همكاري و ارتباط دو نسل جديد و قديم است و به تعبير ديگر بايد دست در دست يكديگر دهيم و از ميراث گرانبهايي كه امام شهدا آن را احيا و در ميان ما به يادگار گذاشته‌اند، حراست كنيم.
قديريان شناسايي فرصت‌ها و چالش‌هاي پيش‌روي فرهنگ ايثار و شهادت و جلب توجه هنرمندان، محققان، پژوهشگران و دستگاه‌هاي مسئول در امر سياست‌گذاري و اجرا را يك اصل انكارناپذير در رسالت همه دستگاه‌هاي مسئول دانست و افزود: شايسته است در سال نوآوري و شكوفايي با طراحي و برنامه‌ريزي جامع و منسجم آن چنان كه زيبنده شهدا و فرهنگ ايثار و شهادت است، گام برداريم و در روز قيامت نزد آنان كه خون سرخ خود را در راه ارزش‌هاي والاي اسلامي و انقلابي فدا كردند و به مقام شهود و در پيشگاه الهي نائل آمدند شرمسار نشويم.
وي در ادامه به خباثت گروهك‌هاي ضد انقلابي و در رأس آنان فرقه تروريستي منافقين اشاره كرد و گفت: گمان نكنيد كه آنها دست از توطئه برداشته‌اند، بلكه هر آينه اگر بتوانند، در انديشه ضربه زدن به اسلام، ميهن و ملت هستند و براي آنان كارگر، كارمند، مسئول، زن، مرد، جوان و پير معنايي ندارد و براي رسيدن به اهداف تشكيلاتي خود به هر عمل زشت و ننگيني دست مي‌زنند.
رئيس هيئت مديره بنياد فرهنگي هفتم تير گفت: منافقين يك روز حادثه 30 خرداد و ششم و هفتم تير و هشتم شهريور سال 1360 را به بار آوردند و يك روز در جبهه‌هاي نور عليه ظلمت، در نهايت بيچارگي و پستي به عنوان مزدور ديكتاتور عراق، به سوي جوانان ما آتش گشودند.
وي افزود: امروز نيز آنان با توطئه‌اي جديد سعي در اغفال جوانان ما به ويژه در آنسوي مرزها دارند و مسئولين بايد هوشياري لازم را در قالب برنامه‌هاي تربيتي و ايدئولوژي به والدين و جوانان پاك‌سيرت آموزش دهند.
قديريان به برخورد دوگانه كشورهاي غربي با سازمان منافقين اشاره كرد و گفت: تلاش دولت انگليس براي حذف نام اين گروهك از فهرست سازمان‌هاي تروريستي، بيانگر دشمني ديرينه استكبار با ملت ايران اسلامي است و آنان مي‌خواهند از اين طريق ناكامي‌هاي خود را موفقيت‌هاي امروز كشورمان سرپوش بگذارند.
وي گفت:‌اما به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خون شهداي بي‌گناه ترور و به ‌ويژه شهيد بهشتي و 72 يار گلگون كفن هفتم تير، مناففين به ‌سزاي اعمالشان خواهند رسيد و روزي خواهد آمد كه مردم كشورهاي غربي بدون توجه به سياستهاي عوام‌فريبانه مسئولان خود، منافقين را از كشور خود اخراج نموده و ملت ايران اسلامي نيز تقاص خود را آنان بازپس بگيريد.
رئيس هيئت مديره بنياد فرهنگي هفتم تير با بيان اينكه كشورهاي استكباري با حيله و نيرنگ درصدد حذف نام اين گروهك از فهرست سازمان‌هاي تروريستي هستند تأكيد كرد؛ به حول و قوه الهي نه تنها اين توطئه به بار نخواهد نشست بلكه اين سازمان منحوس و جهنمي از صحنه جهان براي هميشه محو خواهد شد.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن