تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارسي آموزان تركمنستان ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) را گرامي داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فارسي آموزان تركمنستان ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س ) را گرامي داشتند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): عشق آباد ـ آيين گراميداشت ولادت دخت گرامي نبي اكرم پيامبراسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س ) روز پنچشنبه در سالن اجتماعات رايزني فرهنگي كشورمان در عشق آباد برگزار شد.


در اين آيين كه با حضور فارسي آموزان تركمنستاني و تعدادي از ايرانيان مقيم عشق آباد برگزار گرديد، برنامه هاي متنوع فرهنگي اجرا شد.
"مصطفي ناصر" رايزن فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در تركمنستان در اين آيين ضمن بيان گوشه هايي از شخصيت حضرت زهرا(س ) گفت كه زنان در جمهوري اسلامي ايران با حفظ حجاب و حدود الهي در تمامي فعاليت ها نقش موثري دارند.
ناصر افزود، اسلام براي حضور بانوان در صحنه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي هيچ محدوديتي قايل نيست فقط نظر دين مقدس اسلام از توصيه به حجاب حفظ حرمت و جايگاه زن مسلمان و جلوگيري از استفاده نامشروع انسان هاي هوسباز از وجود زنان است .
اجراي سرود، برگزاري مسابقه هاي فرهنگي و هنري و سرگرمي و نمايشنامه از سوي فارسي آموزان از ديگر برنامه هاي بزرگداشت مقام زن در اين آيين بود.
آساق **330
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن