تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باهنر در جمع خبرنگاران :در پي تهيه مكانيزم واحد اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باهنر در جمع خبرنگاران :در پي تهيه مكانيزم واحد اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري هستيم
دبير كل جامعه اسلامي مهندسي بر رسيدن احزاب اصولگرا به كانديداي واحد براي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تاكيد كرد و خبر داد كه با توجه به رقابت هاي درون گروهي اصولگرايان تلاش مي شود با برطرف نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت مكانيزمي واحد براي انتخابات رياست جمهوري بدست آيد .

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر كه در حاشيه هشتمين كنگره جامعه اسلامي مهندسين در جمع خبرنگاران حضور يافته بود، در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص گلايه هاي اقليت مجلس از چيدمان كميسيون هاي تخصصي مجلس گفت: چيدن تركيب كميسيون هاي مجلس از كارهاي سخت و دشوار هر مجلسي است و حدود 30 تا 40 درصد از نمايندگان شايد توفيق پيدا نكنند دركميسيون هايي كه به عنوان اولويت اول خود انتخاب كرده اندحضور داشته باشند.

نايب رئيس دوم مجلس تصريح كرد: كميسيون هاي امنيت ملي و صنايع از جمله كميسيون هاي پر ازدحام بودند و انتخاب اعضاي آن مكانيزيم هاي خاص خود را دارد كه نهايتا با تصميم روساي شعب اعضاي آن انتخاب مي شوند.

باهنر با بيان اينكه "دوستان اقليت مي گويند ما را در كميسيون ها راه نداده اند، كم لطفي مي كنند" گفت: البته مي توانست انتخاب اعضاي كميسيون ها با دقت بيشتري انجام شود. ولي مثلا در كميسيون امنيت ملي 21 نفر از متقاضيان نتوانستند به آن راه پيدا كنند كه جمعي از آنها از اكثريت و تعدادي از اقليت بودند ولي در نهايت معتقديم مي توان به تعادل و تعامل برسيم.

محمدرضا باهنر درپاسخ به سئوال ديگري مبني بر احتمال رسيدن اصولگرايان به كانديداي واحد براي انتخابات رياست جمهوري آينده، گفت: تمام تلاش ما براي رسيدن به كانديداي واحد است البته اين به آن معنا نيست كه ديگران را ازرقابتهاي درون تشكيلاتي محروم كنيم آنها تلاش خود را آغاز كرده اند و اشكالي هم ندارد.

وي ادامه داد: همانطور كه در دور هشتم مجلس شوراي اسلامي جبهه متحد اصولگرايان توانست 85 درصد از كانديداهاي خود را به مجلس وارد كند به اميد خدا با ادامه اين روند به اهداف خود خواهد رسيد.

نايب رئيس مجلس در خصوص مكانيزم رسيدن به اين وحدت نيز گفت: رقابت درون جناحي نقدهايي را ايجاد مي كند ، تلاش مي كنيم با برطرف نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت به اين مكانيزم برسيم ولي هنوز ساختاري براي آن تعريف نكرده ايم.

باهنر در خصوص حزب فراگير جامعه اسلامي مهندسين نيز گفت: متاسفانه در حال حاضر در جامعه اسلامي مهندسين به علت محدوديت هاي اساسنامه اي ، اعضاي ما فقط مي توانند مهندس باشند. گرچه ما نخبگان خوبي را در مجموعه گردآورديم ولي فكر مي كنيم با تغيير اساسنامه فعاليت ها براي مجوز يك حزب فراگير در جامعه اسلامي مهندسين فراهم شود و ما با استقبالي كه از سوي اعضا داشتيم كار خود را شروع كرديم.

وي در پايان در پاسخ به سئوالي مبني بر كارآيي حزب فراگير مد نظر جامعه اسلامي مهندسين نيز گفت: تجربه نشان داده است در بسياري از انتخابات ها با اجماع اصولگرايان موفقيت هاي خوبي نصيب آنها شده است همانگونه كه در حال حاضر سه چهارم نمايندگان مجلس هشتم تحت حمايت جبهه متحد اصولگرايان هستند، بنابراين حزب فراگير قطعا مي تواند كارآيي زيادي داشته باشد.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن