تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814194049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز دغدغه اصلي جوانان و خانواده هادر كشور تامين مسكن است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: امروز دغدغه اصلي جوانان و خانواده هادر كشور تامين مسكن است
خبرگزاري موج - استاندار كردستان گفت: در حال حاضر تامين مسكن جزو دغدغه هاي اصلي جوانان و خانواده ها در كشور ما به حساب مي آيد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كردستان، اسماعيل نجار شب گذشته در مراسم كلنگ زني مسكن هنرمندان و خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در حال حاضرتامين مسكن به عنوان يكي از دغدغه هاي اصلي جوانان و خانواده ها در سطح كشور به شمار مي رود.
وي ادامه داد: در آموزه هاي ديني ما مسكن و سرپناه با نگاه غربي ها به آن كاملا متفاوت است چرا كه ما معتقديم مسكن و خانه مكاني است كه در آن عبادت و اطاعت خداوند متعال صورت مي گيرد و جايي مقدس است.
استاندار كردستان افزود: مسكن ازديدگاه اسلام جايي است كه يكي از بنيادي ترين نهاد هاي اجتماعي كه خانواده باشد شكل مي گيرد و با اين نگاه به مقوله حمايت از خانه دار شدن جوانان ،دولت نهم باجديت تلاش ميكند.
استاندار كردستان افزود: در استان كردستان نيز توجهي ويژه به طرح مسكن صورت گرفته و خوشبختانه در جريان دور اول سفر رياست محترم جمهور به استان كردستان ساخت 27 هزار واحد مسكوني مصوب گرديد كه با توجه به وضعيت ساخت و سازها اميدواريم تا پايان سال جاري بخش اعظمي از اين پروژه به بهره برداري برسد.
وي افزود: براي تسريع در روند اجراي اين پروژه بخش زيادي از اعتبارات عمراني استان به اين سمت سوق داده شده و باعث گرديد كه روند اجرا شدن آن تسريع يابد.
نجار در ادامه با اشاره به اجرايي شدن طرح مسكن مهر در استان كردستان خاطرنشان كرد: بحث طرح مسكن مهر نيز به جد در حال پيگيري است و افراد واجد شرايط و بدون سرپناه بدون هيچ گونه مشكلي ثبت نام و در قالب تعاوني هاي مختلف ساماندهي شده اند.
وي يادآور شد: سهميه استان كردستان در سال 86 بيش از20 هزار واحد مسكوني بود كه هم اكنون 27 هزار نفر در قالب تعاوني هاي جداگانه ساماندهي شده و زمين به آنها واگذار شده است.
استاندار كردستان گفت: به دليل همين توجه و نگاه ويژه مسئولان در استان تا كنون در ميان بررسي وضعيت استان هاي مختلف كشور در زمينه اجراي طرح مسكن مهر كه توسط وزارت خانه هاي تعاون و مسكن صورت گرفته استان كردستان سه بار رتبه هاي دوم و سوم كشوري را به خود اختصاص داده است.
نجار در ادامه با اشاره به ديگر برنامه هاي عمراني دولت نهم در استان كردستان افزود: خوشبختانه روند توسعه استان در همه زمينه ها بسيار مثبت است و اميدواريم سال هاي آينده كردستان جزو استان هاي توسعه يافته كشور خواهد بود.
وي جذب 99 درصدي اعتبارات عمراني استان در سال 85 را يكي از موفقيت هاي مهم ديگر در استان خواند و خاطرنشان كرد: استان كردستان با جذب اين ميزان از اعتبارات عمراني توانست مقام اول كشور را به دست آورد.
استاندار كردستان كاهش نرح بيكاري، پيشرفت در وضعيت اجراي طرح بنگاه هاي زودبازده، عملياتي كردن طرح سد آزاد و ... را از ديگر موفقيت هاي استان در طول سه سال گذشته خواند و از رسانه هاي جمعي فعال در استان خواست اين موفقيت ها را به نحوي قابل قبول اطلاع رساني نمايند.
وي در پايان گفت: ما از همه اصحاب جرايد و مطبوعات استان انتظار داريم كه در راستاي تنوير افكار عمومي گام برداشته و تلاش نمايند كه خدمات دولت نهم در استان به عينه به مردم منعكس شوند.
 پنجشنبه 6 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن