تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اردوي يك هفته‌اي مس در سرعين و سفر به آلمان پرويز مظلومي: با هانزاروستوك بازي مي‌كنيم در جمع 6 تيم اول ليگ هشتم خواهيم بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اردوي يك هفته‌اي مس در سرعين و سفر به آلمان پرويز مظلومي: با هانزاروستوك بازي مي‌كنيم در جمع 6 تيم اول ليگ هشتم خواهيم بود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

تيم فوتبال مس كرمان پس از اردوي يك هفته‌اي در سرعين اردبيل، قصد دارد در آلمان نيز اردويي را برپا كند.

پرويز مظلومي، سرمربي تيم مس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي برنامه‌هاي فصل آينده مس اظهار كرد: حدود دو هفته است كه مس، تمرينات بدنسازي خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز كرده و با 70 درصد نيروهايي كه در اختيار دارد تمرين مي كند و 30 درصد باقي مانده ديرتر به تيم ملحق مي شوند.

وي با بيان اين كه مس هفته‌ي آينده در اردبيل اردو مي‌زند، گفت: پس از آن براي انجام ديدار تداركاتي به آلمان سفر خواهيم كرد.

وي در خصوص تيم هايي كه مس در آلمان با آن‌ها ديدار تداركاتي برگزار خواهد كرد، گفت: فعلا وضعيت تيم هاي مقابل ما در آلمان مشخص نشده است. تيمي كه از ما دعوت كرده، قول داده است كه يكي از سه تيم مورد نظر، هانزاروستوك باشد.

مظلومي افزود: پس از بازگشت از آلمان، براي مسابقات ليگ برتر آماده مي شويم.

سرمربي تيم مس كرمان با اشاره به اين كه مس، نسبت به ساير تيم ها در زمينه جذب بازيكن جلوتر است، متذكر شد: نمي گويم از ساير تيم ها موفق تر هستيم؛ ولي جلوتريم. مس قصد دارد ظرف يكي، دو روز آينده با سه بازيكن قرارداد مالي امضا كند تا در ادروي اردبيل تمامي نفرات حاضر باشند.

مظلومي ادامه داد: تا كنون، كسي از تيم مس جدا نشده است حتي جلال اميديان كه قصد داشت به دليل علاقمندي به مربي خودش به تيم ذوب آهن برود، نتوانست به اين تيم ملحق شود. از آن جايي كه اين بازيكن فصل گذشته به صورت قرضي در اختيار مس قرار گرفته و رضايت نامه ي او به نام باشگاه مس است موفق نشد به تيم ذوب آهن بپيوندد.

وي قرار گرفتن در جمع 6 تيم اول را هدف مس در ليگ هشتم دانست و ياد‌آور شد: اميدوارم با تمرينات و اردوهايي كه براي مس در نظر گرفته شده است به اهداف خود در ليگ هشتم برسيم. رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست، از طرفي با توجه به هواداران خوبي كه مس دارد دست يابي به اين مهم امكان پذير است. معتقدم، مس مي تواند در جام حذفي و ليگ برتر مدعي باشد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 5 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن