تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

27 ‬طرح صنعتي خاص در استان زنجان اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 27 ‬طرح صنعتي خاص در استان زنجان اجرا مي شود
زنجان - خبرگزاري مهر: قوام نوذري گفت: امسال 27 ‬طرح صنعتي خاص در استان زنجان اجرا مي شود.

نوذري در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان، افزود: اجراي اين طرحها فرصت مناسبي جهت توسعه بخش صنعت و به تبع آن رشد و پيشرفت استان در بخش‌هاي مختلف خواهدبود.

وي، هدف از اجراي طرح‌هاي صنعتي هدفمند درمناطق مختلف كشور به‌ خصوص نقاط محروم را برقراري عدالت ، تكامل زنجيره‌ توليد ، تكميل طرحهاي نيمه‌تمام، بازسازي و نوسازي واحدهاي توليدي و صنعتي و تامين سرمايه درگردش طرح‌هاي اولويت‌دار و مشكل‌دار عنوان كرد.

استاندار زنجان ادامه داد: از دو هزار ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته براي تقويت زيرساختهاي شهرك هاي صنعتي كشور 200‬ميليارد ريال در شهركهاي صنعتي اين استان هزينه خواهد شد.

نوذري شاره به ‌اينكه اعتبار اختصاص يافته براي شهركهاي صنعتي كشور اغلب در مناطق محروم و نيمه محروم صرف خواهد شد، افزود: ميزان اعتبار اختصاص يافته براي شهركهاي صنعتي اين استان نسبت به سال گذشته، بيش‌ از پنج برابر رشد يافته است.

وي ادامه داد: شهركهاي صنعتي مصوب استان زنجان 19 مورد است كه از اين‌ تعداد، هفت شهرك صنعتي در جريان سفر سال ‪85 ‬رئيس‌جمهوري و اعضاي هيئت دولت به ‌اين استان مصوب شده است.

استاندار زنجان، افزود: با راه اندازي اين تعداد شهرك صنعتي مساحت شهركهاي صنعتي استان زنجان از ‪ 500‬هكتار به دو هزار و ‪ 300‬هكتار افزايش يافت.

نوذري در ادامه از ساخت شهركهاي صنعتي تخصصي و اختصاصي در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر زميني به ‌وسعت دو هزار هكتار براي ايجاد شهرك تخصصي برق، شناسايي و كارشناسي شده است و دستگاههاي ذيربط كارهاي مقدماتي ساخت اين شهرك را انجام مي‌دهند.
 سه شنبه 4 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن