تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوال در مورد زبراش


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: the_god_of_3dsmax07-12-2007, 03:06 PMبروبکث چطورین ..آقا یه سوال راجع به زبراش داشتم از همه و مخصوصا امین خواهش می کنم کمکم کنین :41: این zsphere رو که باهاش حالا با هزار بدبختی یه کاراکتر رو طراحی می کنیم می دونم که تو محیط زبراش می شه ازش استفاده کرد و کااکتر رو اعضاشو تکون داد اما سوالم اینه که می شه این به اصطلاح bone ها رو تو برنامه های دیگه هم export کرد یعنی بعد از اکسپورت از زبراش تو مثلا مکس استخوان ها رو هم ایمپورت کرد ....آخه زبراش که حالت انیمیت نداره تا تو خودش متحرک سازی کرد امین یه خواهش دیگه هم ازت داشتم که یه تاپیک استیکی بزنی برای سوا و جواب نه این که خودت به همه جواب بدی هر کی سوال داشت اونجا مطرح کنه و هر کی بلد بود جواب بده . the_god_of_3dsmax07-12-2007, 06:03 PMآقا بابا فوری فوتیه کمک پیلیززززززززززززززز دارم رو یه کاراکتر کار می کنم موندم طبق معمول بایپد بزنم بره یا با zsphere هم راهی وجود داره ........ کمک ........ Aminzikzak07-12-2007, 07:00 PMسلام ... شرمنده دیر رسیدم ... خب تویه خود زیبراش نمیشه بن داد ... خب بذار اصول کار با زیبراشو بگم ... بعد از اینکه مدل رو ساختی حالا با زی اسفیر یا با مدلی که بیسش تو مکس بوده ... وقتی دیتیل دادی تو زیبراش ، از تویه geometry میتونی مدلت رو به لو ترین حالتا بر گردونی ... برای مثال اگه 8 بار از divide استفاده کردی مدلت خیلی سنگینه و نمیشه ببریش تویه مکس ... بهترین حالت اینه که بیای رویه لول 3 بعد از مدلت خروجی obj بگیری بعد تویه مکس بهش بن بدی و بعد برگردی به زیبراش ولول 5 رو اکسپورت کنی بعد ببری تویه مکس اونوقت بنهایی که رویه مدل قبلی درست کردی رو بهش نسبت بدی ... بعدش با زیبراش از های لول مدلت دیسپلیس بگیری بعد تویه مکس بهش متریال بدی به متریالش دیسپلیس بدی ... اونوقت هم مدلت سبکه ، هم زود رندر میشه ، هم میتونی بهش بن بدی. قربانت. the_god_of_3dsmax07-12-2007, 08:02 PMسلام ... شرمنده دیر رسیدم ... خب تویه خود زیبراش نمیشه بن داد ... خب بذار اصول کار با زیبراشو بگم ... بعد از اینکه مدل رو ساختی حالا با زی اسفیر یا با مدلی که بیسش تو مکس بوده ... وقتی دیتیل دادی تو زیبراش ، از تویه geometry میتونی مدلت رو به لو ترین حالتا بر گردونی ... برای مثال اگه 8 بار از divide استفاده کردی مدلت خیلی سنگینه و نمیشه ببریش تویه مکس ... بهترین حالت اینه که بیای رویه لول 3 بعد از مدلت خروجی obj بگیری بعد تویه مکس بهش بن بدی و بعد برگردی به زیبراش ولول 5 رو اکسپورت کنی بعد ببری تویه مکس اونوقت بنهایی که رویه مدل قبلی درست کردی رو بهش نسبت بدی ... بعدش با زیبراش از های لول مدلت دیسپلیس بگیری بعد تویه مکس بهش متریال بدی به متریالش دیسپلیس بدی ... اونوقت هم مدلت سبکه ، هم زود رندر میشه ، هم میتونی بهش بن بدی. قربانت. بابا ای ول:20: ........ خیلی خیلی دستت درد نکنه ........... از این بهتر نمیشد توضیح بدی ......... خیلی عالی بود ..........کاملا گرفتم ............بازم مرسی :11::11::11: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن