تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819229954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهوري: درصدد اصلاح اشكالات ساختاري اقتصاد كشور هستيم‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: رئيس‌جمهوري: درصدد اصلاح اشكالات ساختاري اقتصاد كشور هستيم‌


سرويس سياسي - اجتماعي: در جلسه مشترك اعضاي هيات دولت با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ابعاد مختلف طرح بزرگ تحول اقتصادي تشريح شد.‌

در اين جلسه كه عصر ديروز در محل بهارستان با حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، دبير كارگروه تحولات اقتصادي جزئياتي از طرح بزرگ تحول اقتصادي را ارائه كرد.

احمدي‌نژاد در ابتداي اين نشست سخناني درباره اقدامات دولت نهم در عرصه‌هاي گوناگون سياسي، فرهنگي و اقتصادي بيان كرد.

احمدي‌ئژاد در ادامه اين نشست اتلاف وسيع منابع در بخشهاي انساني و مادي را از جمله مشكلات اصلي كشور دانست و خاطرنشان كرد: غير از اسراف در زندگي شخصي، در مديريت و برنامه‌ريزي كشور نيز اتلاف وسيع منابع به امري رايج تبديل شده و فاصله ميان دهكهاي برخوردار و نابرخوردار همچنان آزاردهنده است، درحالي كه يكي از آرمانهاي انقلاب اسلامي اجراي عدالت و كاهش فاصله‌ها بوده است.

رئيس قوه مجريه اضافه كرد: دولت برخي اشكالات ساختاري در اقتصاد را كه ريشه مشكلات حاكم بر كشور بوده، يافته است كه با اجراي طرح تحول اقتصادي و هدف‌گذاري مشخص درصدد اصلاح اين مشكلات برخواهد آمد.

رئيس مجلس نيز در پايان نشست مشترك نمايندگان مجلس و اعضاي هيأت دولت، گفت: مجلس، سازوكار تفاهم و وحدت فكري با دولت را به نحو تخصصي مهيا مي‌كند.

رئيس مجلس، افزود: بايد در فرصت مناسبي درباره موضوعاتي كه دغدغه دولت و مجلس است، انديشيد تا به يك نگاه واحد رسيد.

وي اضافه كرد: موضوعاتي كه در مجلس مطرح شد، موضوعات مهمي است اگر به نحو صحيحي انجام شود، مي‌تواند اثرات زيادي در كشور داشته باشد.

وي با بيان اين كه دو دغدغه مهم از مجموع اظهارات نمايندگان قابل كشف است، گفت:‌ دغدغه اول دوستان اين است كه آيا كارشناسي لازم در موضوعات مطرح شده انجام شده يا خير؟ و دغدغه دوم اين كه در خصوص اين موضوعات عجله صورت نگيرد كه البته حل اين دو دغدغه كار مشكلي نيست.

لاريجاني، تصريح كرد: ما مي‌توانيم در مجلس كميسيون ويژه‌اي تشكيل دهيم و يا از تلفيق چند كميسيون، كميسيوني بوجود بياوريم كه با كارشناسان دولت به بررسي اين موضوعات بپردازند.

وي در پايان ضمن تشكر از رئيس جمهوري و اعضاي هيأ‌ت دولت، خاطرنشان كرد: توجه دولت به اين موضوعات مهم براي كشور اثرات مفيدي خواهد داشت.

گفتني است: در جلسه مشترك ديشب هيأت دولت و مجلس، رئيس جمهوري توضيحاتي را در خصوص اصلاح برخي قوانين، تدوين قوانين و تصميمات مهم مربوط به يارانه‌ها، اصلاح سيستم بانكي و گمركي ارائه داد.




 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن