تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هيچ كس براي ماندنم در پرسپوليس اصرار نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هيچ كس براي ماندنم در پرسپوليس اصرار نكرد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران گفت : هيچ كس براي ماندنم در اين باشگاه اصراري نكرد.


حبيب كاشاني يكشنبه شب در حاشيه ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و كويت در گفت وگو با خبرنگاران افزود : بر خلاف تمامي اظهار نظرها، هيچ كس اصراري براي ماندنم در باشگاه نكرد.
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران در مورد اعضاي جديد هيات مديره اين باشگاه گفت : رييس سازمان تربيت بدني حتما افراد اصلحي را براي اين هيات مديره انتخاب كرده است . اميدوارم اين افراد بتوانند شرايط را براي موفقيت باشگاه پرسپوليس در آينده مهيا كنند.
* توصيه اي براي مصطفوي ندارم
وي با بيان اينكه هيچ توصيه اي براي مديرعامل جديد باشگاه پرسپوليس ندارد ، اظهار داشت : مصطفوي 17- 18 سال است كه در مديريت ورزش و به خصوص فوتبال حضور دارد . بدون شك تجربيات مديرعامل جديد مي تواند به پرسپوليس كمك كند تا اين تيم به روند موفقيت هاي خود ادامه دهد.
وي در مورد دلايل استعفاي خود از مدير عاملي باشگاه پرسپوليس تهران افزود : نشست اعضاي هيات مديره اين باشگاه سه روز بعد از قهرماني اين تيم در ليگ برتر با حضور رييس سازمان تربيت بدني انجام شد.
قرار بود در اين نشست در مورد جشن قهرماني تيم پرسپوليس و برنامه يك سال آينده باشگاه تدوين شود اما اعضا در نهايت به جمع بندي نهايي نرسيدند.
در اين نشست من درخصوص تخصيص بودجه به باشگاه اعتراض داشتم زيرا مداركي در باشگاه موجود است كه سازمان تربيت بدني در سال هاي گذشته سه ميليارد و 800 ميليون تومان به باشگاه كمك مالي كرده است اما با توجه به مشكلات فراوان مالي ، تنها 675 ميليون تومان در فصل گذشته ليگ برتر به اين باشگاه اختصاص داده شده بود و همين امر سبب كناره گيري ام شد.
البته پس از پايان اين جلسه رييس سازمان تربيت بدني 400 ميليون تومان ديگر به باشگاه پرسپوليس كمك كرد اما اين مبالغ براي رفع مشكلات مالي اين باشگاه كافي نيست .
* تجهيز ورزشگاه هاي درفشي فر و شركت نفت
برنامه هاي باشگاه پرسپوليس را به رغم ارائه استعفاي كتبي خود به رييس سازمان تربيت بدني انجام دادم به طوريكه با هزينه اي بالغ بر يك ميليارد تومان ورزشگاه درفشي فر را تجهيز، با هزينه اي بالغ بر 300 ميليون تومان ورزشگاه شركت نفت را نوسازي و قرارداد باشگاه را با شركت واحد منعقد كردم .
* مخالف حضور ساير اعضاي هيات مديره نبودم
كاشاني شايعه مخالفت با برخي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس را تكذيب كرد و گفت : اين موضوع در حيطه اختيارات مديرعامل باشگاه نيست بلكه رييس مجمع توانايي عزل و نصب اعضاي هيات مديره باشگاه را دارد.
وي با اشاره به اينكه اين گونه مسائل باعث استعفايش از باشگاه پرسپوليس نشده است ، افزود : هيچ نقشي در جدايي ام از باشگاه پرسپوليس نداشتم بلكه با صلاحديد رييس مجمع از باشگاه خارج شدم .
* هيات مديره ركورد تاريخ باشگاه پرسپوليس را شكست
كاشاني خاطر نشان كرد : بر اساس اسناد و مداركي كه در باشگاه پرسپوليس موجود است هشت بار تقاضاي برگزاري نشست هيات مديره باشگاه را از اعضا كردم اما اين تقاضاها بي نتيجه ماند.
اين در حالي است كه هيات مديره هفته گذشته براي نخستين بار در تاريخ باشگاه ، سه جلسه را بدون اطلاع و حضور مديرعامل برگزار كرد كه اين امر جاي بسي شگفتي است !
در آخرين نشست هيات مديره كه ماه گذشته با حضور من و براي انتخاب سرمربي آينده پرسپوليس برگزار شد ، حميد استيلي برنامه هاي خود را به هيات مديره ارائه داد اما اعضا در نهايت به جمع بندي لازم نرسيدند.
* مسائل سياسي نقشي در جدايي ام از باشگاه نداشت
وي با بيان اينكه هيچ گاه يك فرد سياسي نبوده و اين گونه مسائل دخالتي در جدايي اش از باشگاه پرسپوليس نداشته است ، افزود : پس از سالها معلمي در شوراي شهر تهران مشغول به كار شدم و تنها به دليل علاقه به فوتبال و باشگاه پرسپوليس به ورزش روي آوردم .
واقعيت اين است كه هيچگاه تصور نمي كردم كه در نخستين سال حضورم تيم پرسپوليس به مقام قهرماني ليگ برتر دست يابد اما تلاش بازيكنان و كادر فني ، حمايت تماشاگران ، توجهات الهي و اهل بيت (ع ) باعث شد تا به اين مهم دست يابيم .
* ارسال آخرين مسائل حقوقي به رييس مجمع
آخرين مسائل حقوقي باشگاه پرسپوليس را روز گذشته در شش صفحه به مهندس علي آبادي ارسال كردم و آمادگي ارائه هر گونه توضيحات در خصوص اين مسائل به رييس مجمع و مديرعامل جديد باشگاه را دارم .
كاشاني ارائه آخرين اقدامات در خصوص شركت آلفا، آري هان هلندي ، نوري حسن و كسر شش امتياز تيم فوتبال پرسپوليس را از مهم ترين مسائل حقوقي اين باشگاه اعلام كرد.
* شير زاد و منصوري در آستانه پيوستن به پرسپوليس
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران از موافقت جواد شيرزاد و محمد منصوري بازيكنان فصل گذشته تيم هاي پاس همدان و ابومسلم خراسان براي حضور در اين تيم خبر داد و گفت : مشكلي براي حضور اين دو بازيكن در پرسپوليس نيست .
وي با بيان اينكه قرارداد كريم باقري و مسعود زارعي با باشگاه پرسپوليس تمديد و عليرضا محمد و هاشم بيك زاده به اين تيم ملحق شدند، اظهار داشت : عباس آقايي و حسين بادامكي نيز خواهان تمديد قرارداد خود با باشگاه هستند.
* هواداران نگران نباشند
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه اين باشگاه بايد فصل آينده در سه جبهه (ليگ برتر ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا) حضور يابد، اظهار داشت : پس از استعفاي خود با تمامي بازيكنان صبحت كردم و موافقت اوليه آنان را براي ماندن در باشگاه انجام دادم .
براي اعتلاي باشگاه پرسپوليس حاضرم بار ديگر با تمامي بازيكنان گفت وگو و موافقت آنان را براي تمديد قراردادشان جلب كنم .
* باشگاه ها انگيزه اي براي قهرماني ندارند
كاشاني خاطر نشان كرد : متاسفانه در ايران بر خلاف ساير كشورها ، تيم ها انگيزه اي براي قهرماني در رقابت ها ندارند.
دركشورهاي اروپايي ، درآمدهاي زيادي پس از كسب عنوان قهرماني تيم ها ، عايد آنان مي شود اما در ايران چنين مسائلي وجود ندارد به طوريكه هيچ جايزه اي براي تيم قهرمان ليگ برتر در نظر گرفته نمي شود .
وي با بيان اينكه تيم پرسپوليس 17 بازي در ليگ برتر را در ورزشگاه آزادي تهران برگزار كرد ، اظهار داشت : تنها 15 ميليون تومان به اين باشگاه تعلق گرفت كه اين مبلغ بسيار بحث برانگيز است .
اين درحالي است كه قهرماني تيم پرسپوليس در ليگ برتر باعث شده است تا بازيكنان براي تمديد قرارداد و حضور در پرسپوليس ، خواهان دريافت مبالغ زيادي باشند.
* عدالت در ورزش رعايت نمي شود
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران با بيان اينكه براساس قانون بودجه بايد يك درصد بودجه تمام دستگاههاي دولتي به ورزش اختصاص يابد، گفت : بايد سالانه 1700 ميليارد تومان در ورزش هزينه شود اما سهم ورزش كشور تنها 10 درصد اين بودجه است .
وي با اشاره به اينكه عدالت در بودجه ورزش كشور رعايت نمي شود ، اظهار داشت : در صورتي كه تمامي اين بودجه در اختيار دست اندركاران ورزش قرار گيرد مي توان به تعالي و رشد ورزش كشور اميدوار شد.
كاشاني اجراي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي را راهكاري اصولي براي خصوص سازي باشگاه هاي دولتي اعلام كرد و گفت : دولت مي تواند همانند كشورهاي همسايه (تركيه و كشورهاي عربي ) به باشگاه ها وام دهد تا آنان بتوانند هر چه سريعتر راههاي خصوصي سازي را طي كنند.
* هدايتي به پرسپوليس نمي رود
وي پيشنهاد به "هدايتي " مديرعامل باشگاه استيل آذين براي حضور در هيات مديره باشگاه پرسپوليس تهران را تاييد كرد و گفت : اما يكي از دوستان مشترك ما، هدايتي را از اين كار منع كرده و تصور نمي كنم اين شخص به پرسپوليس بيايد.
* احتمال فسخ قرارداد با شركت آلفا
وي با بيان اينكه در يكي از بندهاي قرارداد باشگاه پرسپوليس با شركت آلفا آمده است كه در صورت صلاح ديد وزارت امور خارجه امكان فسخ اين قرارداد وجود دارد، اظهار داشت : تصور مي كنم كه پرسپوليس در اين خصوص متضرر نشود اما احتمال وارد شدن خسارت مالي به باشگاه استقلال تهران در صورت فسخ اين قرارداد وجود دارد.
* دلم براي پرسپوليس تنگ مي شود
كاشاني در پايان گفت وگوي خود با خبرنگاران در حالي كه بغضي در گلو داشت ، افزود : تمامي تلاش خود را براي اعتلاي اين باشگاه انجام داد اما ناگزيز به ترك باشگاه شدم . بدون شك دلم براي اين تيم تنگ خواهد شد.
ورزشي .9122 **
 دوشنبه 3 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن