واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Pejvak6116-10-2007, 09:25 AMدر V-Ray و تنظيمات اوليه اون در موردي مثل كف سالن يا هرچيزي وقتي كه ماده اي اعمال ميشه و وقتي رندري از يك نماي Prespective گرفته ميشه اگه دقت كرده باشين مناطق نزديك به دوربين مجازي يا همون ديدمون تر و تميز و كاملاً دقيق ميشه خطوط رو تشحيص داد ولي هرچي از اون دورتر ميشيم تصوير يك مقدار تار ميشه. البته دوستان بدونن در مورد FOV حرف نمي زنم! در دوربين معمولي ما وقتي پارامتر Focus رو به بينهايت تغيير ميديم بايد صحنه اي رو شاهد باشيم كه وضعيت وضوح اجسام جلوي دوربين با اجسام دورتر يكيه حالا من تصور ميكنم وقتي از FOV استفاده نميشه يعني اينكه Focus اون بينهايته و بايد تصويري واضح از اجسام دوردست رو نشون بده مثلاً نقش و نگار هاي حك شده رو ديوار بصورت گچبري. من اينو تو رندرهاي هنرمندان خارجي ديدم ولي نميدونم كدوم قسمت از تنظيمات V-Ray اين كارو انجام ميده. اگه لطف كنين بگين ممنون ميشم.:11: vrb_3d16-10-2007, 12:36 PMببخشید میشه نمونه عکس بزاری Pejvak6116-10-2007, 06:59 PMمثلاً كف سالن رو ببينين. http://i23.tinypic.com/w7zvhv.jpg Aminzikzak16-10-2007, 10:52 PMخب این عادیه ، تویه دنیای واقعی هم هرچیزی که از چشم ما فاصله میگیره تار به نظر میرسه ... Pejvak6117-10-2007, 07:59 AMاين مفهوم Fov هستش دوست من. ولي من از اون استفاده نكردم. TT-Graphic18-10-2007, 01:47 PMاگر میخای عمق میدان و کم کنی یه راه عالی و معقول وجود دارهکه به کمک photoshop هم نیازه . تو Rendering>Render>Render elements رو دکمه add کلیک کن و Vray Zdepth رو انتخاب کن و ok کن و بزن render شه . بعد از اتمام هر 2تا تصویرو save سیو کن و برو تو فوتوشاپ بازشون کن . تصویری که از سیاه و خاکستری تشکیل شده رو کپی کن . تصویر اصلی رو انتخاب کن و رو Channels کلیک کن یه چنل جدید بسازو paste کن اون خاکستری رو . و حتمان حتمان بعد از paste شدن روی چنل RGB کلیک کن و برو تو Layers و مطمعن شو که لیر اصلیت انتخاب شده . حالا برو تو Filter>Blur>Lens Blur از تو قسمت surce روی alpha 1 کلیک کن . حالا با کلیک کردن رو هر قسمت خود بخود رو اون قسمت فکوس میشه !!! [email protected] این ای میل منه میتونید از این طریق هم باهام در تماس باشید ... TT-Graphic18-10-2007, 02:02 PMدر ضمن بستگی به indirect illumination م میشه . تو irradience map تصویر نهایی شاپتره .تو quasi monte carlo هم تصویر نقطه نقطه رندر میشه . تنظیمات image sampler هم تو خروجی خیلی مهمه Pejvak6118-10-2007, 08:47 PMمتشكرم. امتحانش ميكنم. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 387]