تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان شرقي خواستار تقسيم عادلانه اعتبارات در حوزه گردشگري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربايجان شرقي خواستار تقسيم عادلانه اعتبارات در حوزه گردشگري شد
خبرگزاري فارس: استاندار آذربايجان شرقي گفت:‌ رشد صنعت گردشگري در كشور موجب سرافرازي كشورمان است به همين دليل خواستار تقسيم عادلانه اعتبارات اين حوزه در كشور هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدكاظم معمارزاده عصر امروز در مراسم معارفه رئيس جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي افزود: اميدواريم با اختصاص اعتبارات بيشتر تبريز را همانند ساير كلانشهرها در عرصه بين‌المللي مطرح كنيم تا زمينه حضور گردشگران خارجي و داخلي در اين استان زرخيز فراهم شود.
وي با انتقاد از ضعف زيرساخت‌هاي موجود در حوزه گردشگري آذربايجان شرقي اظهار داشت: اگر چه اين استان مملو از ظرفيت‌هاي بالقوه گردشگري و ميراث فرهنگي است ولي متأسفانه جايگاه توسعه زيرساخت‌هاي موجود در شأن آذربايجان نيست.
معمارزاده سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را يكي از سازمان‌هاي پراهميت نظام جمهوري اسلامي خواند و افزود: در طول سه سال گذشته ما شاهد دميده شدن روح تازه‌اي در اين سازمان بوده‌ايم كه اميدواريم تداوم يابد.
وي توسعه صنعت گردشگري در كشور را زمينه‌ساز توسعه اقتصادي و سياسي خواند و تصريح كرد: با توسعه اين بخش، شاهد كاهش بزه‌ها و پديده‌هاي نامطلوب اجتماعي خواهيم بود.
استاندار آذربايجان شرقي اين استان را يكي از تأثيرگذارترين استان‌هاي كشور خواند و گفت: از نظر گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي آذربايجان شرقي در بين ساير استان‌هاي كشور و منطقه جايگاه ممتازي دارد.
وي در پايان به انتصاب تراب محمدي به سمت رئيس جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي اشاره كرد و افزود: مديريت جديد سازمان وظيفه خطيري دارد و مردم آذربايجان توقع دارند بعد از اين شاهد توسعه در تمامي زمينه‌ها باشند.
گزارش خبرنگار فارس مي‌افزايد، خداوردي كريمي‌نژاد، سرپرست سابق سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم گزارشي از مراسم عملكرد يكساله خود ارائه داد.
وي گفت:‌ ثبت 300 اثر تاريخي در فهرست آثار ملي، تكميل پرونده ثبت جهاني بازار تبريز و كليساهاي اين استان و تكميل فاز اول و دوم طرح مطالعات مناطق نوزده‌گانه نمونه گردشگري استان از جمله اقدامات يكسال گذشته به شمار مي‌رود.
كريمي‌نژاد تصريح كرد: در طول يكسال گذشته 10 ميليارد ريال صرف حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري استان شد كه اين رقم معادل اعتبارات هزينه شده در طول سالهاي 84 و 85 است.
وي به افزايش 45 درصدي بازديد از موزه‌هاي آذربايجان شرقي اشاره كرد و گفت: بازسازي خانه‌هاي قديمي، حمام‌ها، بازارها و غيره همچنين افتتاح موزه‌هاي جديد از ديگر اقدامات اين سازمان بوده است.
اين گزارش حاكي است، تراب محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم اولويت‌هاي كاري خود را تبيين كرد.
وي بكارگيري مديريت سيستماتيك را اولويت مديريتي خود خواند و گفت:هدفمند كردن ذخاير ميراث فرهنگي و اتخاذ تدابير لازم براي توسعه گردشگري مذهبي، ورزشي و سلامت در استان از جمله اولويت‌هاي مديريتي خواهد بود.
اين گزارش مي‌‌افزايد، در پايان مراسم، تراب محمدي با حكم اسفنديار رحيم‌مشائي، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به عنوان رئيس جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي منصوب شد.
انتهاي پيام/ع
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن