تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشاگري حاميان كاشاني عليه علي‌آبادي!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افشاگري حاميان كاشاني عليه علي‌آبادي!
ضعف مديريتي مصداق‎هاي ديگري در ورزش دارد كه از اهم آنها مي‎توان به 2 سال تعليق فوتبال ايران توسط فيفا اشاره كرد كه به خاطر ندانم كاري‎ها و حب جاه برخي مقامات عالي رتبه ورزش كشور اتفاق افتاد و همچنين اشاره كرد به بلاتكليفي يكساله سرمربيگري تيم ملي و مديريت فدراسيون فوتبال
عباس عليپور گفت: «بي‎حرمتي‎ها و بي‎ادبي‎هاي آخوندي به آقاي كاشاني را به حساب آقاي علي آبادي نمي‎گذاريم اما از اين رويكرد متأسفم».

به نوشته سايت باشگاه، مدير مستعفي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص اظهارات روزهاي گذشته محمد آخوندي، مدير روابط عمومي سازمان تربيت بدني به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس گفت: «آقاي آخوندي در صحبت‎هاي اخيرشان گفته‎اند؛ آقاي كاشاني 55 دقيقه روي استعفا اصرار كرده‎اند و آقاي علي آبادي هم 55 دقيقه مخالفت مي كرده‎اند! اين در حالي است كه مجموع جلسه ايشان نهايتاً 45 دقيقه به طول انجاميد.

به هر حال سوال اينجاست كه چطور مديري كه پس از سالها، مقام قهرماني را براي باشگاه بزرگ پرسپوليس به ارمغان آورده و آقايان هم مدعي بودند كه براي سال آينده امكانات لازم را در اختيار وي قرار مي دهند، اصرار به استعفا دارد؟»

عباس عليپور در اين باره تاكيد كرد: «استعفاي آقاي كاشاني به دستور آقاي علي آبادي و با هماهنگي آقاي سعيدلو بوده و ايشان هم مثل يك كارمند، دستور رئيس خود را اجرا كرده‎اند».

مدير مستعفي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در خصوص بخش ديگري از صحبت‎هاي آخوندي كه مسائل اخير باشگاه پرسپوليس را نشان از ضعف مديريتي آقاي كاشاني عنوان كرده بود، گفت: «ضعف مديريتي مصداق‎هاي ديگري در ورزش دارد كه از اهم آنها مي‎توان به 2 سال تعليق فوتبال ايران توسط فيفا اشاره كرد كه به خاطر ندانم كاري‎ها و حب جاه برخي مقامات عالي رتبه ورزش كشور اتفاق افتاد و همچنين اشاره كرد به بلاتكليفي يكساله سرمربيگري تيم ملي و مديريت فدراسيون فوتبال.

ضعف مديريتي يعني فضاحت در انتخاب سرمربي براي تيم ملي كه بعد از صحبت با آقاي قطبي و قطعيت سرمربيگري ايشان اتفاقات ديگري مي‎افتد! وگرنه مديري مثل آقاي كاشاني كه يكسال از عمر مديريتش در ورزش مي‎گذرد و در اين مدت نيز بالاترين مقام ممكن يعني قهرماني در ليگ برتر را براي تيمي مثل پرسپوليس به ارمغان مي‎آورد به گواه مردم و كارشناسان مديري موفق بوده‎اند و نمي‎توان ضعف مديريتي را به ايشان نسبت داد».

عباس عليپور درباره بي‎احترامي‎هاي مدير روابط عمومي سازمان تربيت بدني در برنامه‎هاي تلويزيوني به مدير عامل مستعفي پرسپوليس گفت: «ما گمان مي‎كرديم با توجه به نسبت فاميلي آقاي آخوندي با آقاي علي آبادي، ما ادب و احترامي را كه در وجود آقاي علي آبادي سراغ داريم را در وجود ايشان هم خواهيم ديد كه متاسفانه اينگونه نيست.

بهتر بود شأن مديري كه بهترين دستاورد را براي مجموعه تحت امرش كه همانا قهرماني پس از 6 سال بود و كسي كه بيش از 50 ماه سابقه جنگ و دفاع از ناموس و شرف ملت ايران را دارد و مدال پر افتخار جانبازي و برادر شهيدي را به گردن دارند توسط يك فرد كم سن و سال و بي‎تجربه نگه داشته مي‎شد. از اينكه رعايت اخلاق و حرمت افراد و ارزش‎ها كمترين جايگاه را در نظر برخي افراد دارد متاسفم».

مدير مستعفي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره بخش ديگري از اظهارات آخوندي كه گفته بود؛ «مگر با رفتن پروين اتفاق بدي افتاد و آقاي كاشاني مسبب اصلي ناكامي احتمالي پرسپوليس در فصل آتي است»، تصريح كرد: «جداي از تناقض در صحبت‎هاي مدير روابط عمومي سازمان، بايد تاسف خورد كه حد و حريم و خط قرمزي براي برخي دوستان وجود ندارد و حرمت پيشكسوت و اسطوره‎اي چون آقاي پروين نيز رعايت نمي‎شود»!

از طرفي، صحبت از ناكامي احتمالي پرسپوليس در فصل آينده جاي تأمل فراوان دارد و «سوال برانگيز» است! بهر حال مسئوليت چنين احتمال عجيبي نيز بر عهده كساني است كه آقاي كاشاني را وادار به استعفا كردند. بركناركنندگان كاشاني بايد پاسخگوي مردم باشند».

عباس عليپور درباره بخش ديگري از اظهارات آخوندي كه گفته بود: «مديراني كه استعفا داده‎اند چطور مي‎خواهند جشن قهرماني را برگزار كنند؟»، تصريح كرد: «جداي از اينكه گويا آقايان علاقه‎اي به برگزاري اين جشن نداشتند و در نهايت هم از برگزاري آن جلوگيري كردند، آقاي كاشاني دستور داده بودند، مديران باشگاه تا پس از برگزاري جشن و كارهاي مرتبط با آن به فعاليت خود ادامه دهند. البته در نهايت نيز آقايان دست به كار شدند و طبق نامه‎اي كه از استانداري به دست ما رسيد، اين برنامه به دستور مستقيم سازمان تربيت بدني لغو شد».
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن