تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس شوراي اصناف كشور: هرحركتي در اقتصاد، نيازمند حمايت دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس شوراي اصناف كشور: هرحركتي در اقتصاد، نيازمند حمايت دولت است
نايب رييس شوراي اصناف كشور گفت: هرحركتي در بخش خصوصي و اقتصاد، نيازمند حمايت دولت است و دولت به عنوان عصاره ملت مي‌بايستي بزرگترين منبع خير و صلاح باشد.

به گزارش ايرنا، "جلال‌الدين محمد شكريه" روز يكشنبه در مراسم تجليل از اصناف كه در سالن سازمان بازرگاني گيلان برگزار شد، افزود: گرچه دولت تفكر خود را در نظارت بر بخش خصوصي و رفع مشكلات موجود آنها هدايت مي‌كند اما بايد باتوجه به نيازهاي بخش خصوصي، براي رفع مشكلات آنها اقدامات ساختاري را نيز انجام دهد.

وي با تاكيد بر حمايت دولت از بخش اصناف با هدف رشد و ارتقاي اين بخش، گفت: تاكنون ‪ ۲۰‬درصد از خواسته‌هاي نظام صنفي به دليل مشكلات و كافي نبودن توانايي مالي مجامع و اتحاديه‌هاي صنفي اجرايي نشده است.

نايب رييس شوراي اصناف كشور و رييس مجمع امورصنفي شهرستان رشت، با بيان اينكه نيازمند نوين‌سازي در بخش اصناف هستيم، گفت: بخشي از اين نوسازي مربوط به افزايش بهره‌وري است كه بايد با كمترين هزينه از ظرفيت‌هاي خالي موجود در بخش اصناف استفاده كنيم.

وي اصلاح ساختار نظام صنفي، راه‌اندازي هسته مطالعات و پژوهش در مجامع صنفي كشور، به روزرساني و لزوم ارايه آموزش‌هاي نوين به صنوف، را از ديگر نيازمندي‌هاي بخش اصناف برشمرد.

به گفته وي تكثر واحدهاي صنفي فاقد پروانه كسب معتبر يكي ديگر از مشكلات اساسي اين صنف است كه باعث شده تا امنيت اقتصادي ساير اصناف داراي پروانه كسب معتبر به مخاطره بيفتد.

" شكريه" ضمن تاكيد بر حفظ جايگاه اصناف و در نظر گرفتن آنان در جايگاه كلان اقتصادي، يادآور شد: درصورت اختصاص يارانه دولت براي بخش اصناف، اين صنف مي‌تواند با جذب نيروي بيشتر نقش مهمي را در ايجاد اشتغال فراهم كند.

به گزارش ايرنا، سرپرست سازمان بازرگاني گيلان نيز در اين مراسم ضمن تقدير از تلاش‌هاي اصناف استان، گفت: اصناف علاوه بر عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي،اجتماعي و سياسي نيز نقش موثري داشته و همچنان نقش‌آفريني مي‌كنند.

"علي عمويي"افزود: اصناف پس از انقلاب اسلامي تاكنون سير صعودي و تكميلي را طي كرده‌اند كه اميدواريم در كنار اين روند رو به رشد، نقش و جايگاه آنها در اقتصاد كشور نيز همچنان افزايش يابد.

وي توسعه را فرايندي همه جانبه عنوان كرد و گفت: همه كشورهاي پيشرفته، در حال پيشرفت و حتي كشورهاي عقب مانده نيز همواره به دنبال راهكارهايي براي دستيابي به توسعه متوازن هستند.

در پايان اين مراسم از ‪ ۱۱‬نفر از روساي اتحاديه‌هاي صنفي گيلان تقدير شد.

ك/‪۲‬
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن