تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلنگ صندوق مسكن مهر امام رضا به زمين مي‌خورد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كلنگ صندوق مسكن مهر امام رضا به زمين مي‌خورد
معاون اجتماعي و سياسي استانداري تهران گفت: واگذاري مسكن هاي 99 ساله در قالب صندوق مسكن مهر امام رضا تا 10 روز آينده، كلنگش به زمين مي‌خورد.


صفر علي براتلو معاون اجتماعي و سياسي استانداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي برنا، با بيان اين كه در مجموعه شهرها و شهرستان ها پروژه هاي عمراني، فرهنگي و اجتماعي فراواني را در دسترس داريم، گفت: مقام معظم رهبري به طور قطع ضرورتي را احساس كردند كه امسال را به نام سال نو آوري و شكوفايي نام گذاي كرده اند به همين خاطر بايد همه تلاش خود را براي نوآوري و شكوفايي در عرصه هاي مختلف داشته باشيم.

وي در ادامه با بيان اينكه در صورتي كه فردي چهار ماشين بخرد و زير پاي خودش بيندازد فقط شكوفايي براي خودش است و براي مردم كاري نكرده است، ابراز داشت: مسئولان بايد چهار پروژه اي را به نتيجه برسانند كه نتيجه آن به طور مستقيم و غير مستقيم به مردم برسد.

براتلو با اشاره به پروژه هاي عمراني اذعان كرد: بسياري از پروژه هاي عمراني مانند سالن هاي ورزشي و كتابخانه كاركرد فرهنگي و اجتماعي نيز دارد.

معاون اجتماعي و سياسي استانداري تهران با اشاره به تحقق 80 درصد از پروژه هاي مصوب سفرهاي استاني ابراز داشت: پيشرفت پروژه هاي مصوب سفرهاي استاني در بعضي از شهرستان ها به بالاي 90 درصد رسيده است.

وي با اشاره به افتتاح پروژه هاي بخش خصوصي مانند بيمارستاني در نظر آباد اظهار داشت: افتتاح ده ها سالن ورزشي در مجموع شهرستان ها ، احداث جاده ها و تكميل و بهره برداري از پروژه هاي رملي مانند جاده ري – ورامين از برنامه هاي در دست امسال است.

براتلو در باره پروژه مسكن مهر امام رضا خاطر نشان كرد: زير ساخت هاي اين پروژه در تهران فراهم شده است و در بعضي از نقاط مانند شهر پرند فنداسيونش بسته شده است كه ظرف 10 روز آينده با حضور استاندار كلنگش به زمين مي خورد.

وي يادآور شد: در مسكن مهر امام رضا، دولت خانه هايي را به صورت رايگان در كل كشور به دست مردم مي دهد كه در استان تهران عمده تمركزش در شهر پرند و هشتگرد است.

معاون اجتماعي و سياسي استانداري تهران ذكر كرد: دولت به جاي دخالت در ساخت و ساز مسكن آن را پشتيباني مي كند و امكانات مورد نياز را در اختيار افراد مي گذارد.

وي با اشاره به توليد انبوه چهار هزار كارخانه گفت: يك هزار تن سيمان تا پايان سال تعهد هر كدام از كارخانه ها است كه مبلغ 150 ميليارد تومان براي هر كدام از كارخانه ها هزينه شده است.

براتلو با اشاره به 15 ميليون وام دولت به متقاضيان صندوق مسكن مهر رضا افزود: با پرداخت 30 درصدي مسكن، صاحب خانه مي شوند.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن