تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805543081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاملگي دستجمعي در امريكا و عذرخواهي به خاطر حجاب!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاملگي دستجمعي در امريكا و عذرخواهي به خاطر حجاب!
در اقدامي بي سابقه و عجيب 17 دختر شانزده ساله در يك دبيرستان آمريكايي با يكديگر عهد كرده اند كه خود را باردار كنند و سپس با يكديگر كودكانشان را تربيت كنند. همچنين يكي از شبكه هاي تلويزيوني بلژيك به دليل پخش تصاويري از يك زن محجبه مجبور به عذرخواهي از بينندگان خود شد. آمار و ارقام نشان مي دهد تعداد دختران باردار شده در اين مدرسه در سال تحصيلي 8 – 2007 چهار برابر آمار در تاريخ مشابه سال گذشته است.


باشگاه جواني برنا / فرشيد روحاني - چندين دختر در يك تصميم ناگهاني مبادرت به حاملگي دستجمعي كردند. يك مجري تلويزيون به خاطر حجاب مجبور به عذر خواهي شده است. خانم رايس شغل آينده خود را انتخاب كرده است. پسر ساركوزي با يك دختر يهودي قصد ازدواج دارد. بي سوادي در ميان فلسطيني ها كاهش يافته اما فقر آنها بيشتر شده است. مسئولان اسپانيايي قرار است از خودروهايي با سوخت ويژه استفاده كنند. بحث تله كابين در ماسوله جنجالي شده و مخالفتهايي را به همراه داشته است. نماينده پارلمان يك كشور مسلمان به خاطر رفتن به حج مورد تمسخر قرار گرفته است. مشروح اين خبرها در پي مي آيد.

عذر خواهي به خاطر حجاب!

يكي از شبكه هاي تلويزيوني بلژيك به دليل پخش تصاويري از يك زن محجبه مجبور به عذر خواهي از بينندگان خود شد! اين زن با پوشش كامل در مقابل دوربين برنامه هواشناسي شبكه تلويزيوني بلژيك ظاهر شد و گزارش هواشناسي را اعلام كرد. برنامه هواشناسي اين شبكه كه يكي از پربيننده ترين برنامه هاست هر روز توسط گزارشگري جديد پخش مي شود. در بلژيك حضور مسلمانان با پوشش اسلامي در دانشگاه ها و اماكن دولتي ممنوع است به همين دليل پخش تصاويري از يك زن محجبه از شبكه تلويزيوني جنجال برانگيخت.

شغل آينده رايس...

وزير امور خارجه آمريكا در گفتگو فاكس نيوز تصريح كرد: بعد از پايان دوره وزارت بار ديگر به دانشگاه باز مي گردد و به ادامه تدريس مشغول مي شود. رايس با رد شايعات در خصوص انتخاب وي به عنوان معاون اول مك كين در انتخابات رياست جمهوري آمريكا گفت: هشت سال زمان بسيار طولاني بود و حال زمان آن فرا رسيده است كه من به استانفورد بازگردم.

وي افزود: حضور در دولت بسيار دلچسب است ولي بايد درك كرد كه چه زمان عمر سياسي ما پايان مي گيرد و زمان واگذار كردن مقام به افراد تازه نفس فرا رسيده مي رسد. رايس گفت من اكنون شش ماه ديگر براي پايان دادن به ماموريتهايي كه دولت بوش به عهده ما گذاشته است فرصت دارم و بعد از آن بار ديگر به آموزش نسل جوان آمريكا در موضوعاتي مانند رقابت پذيري آمريكا كه بسيار هم به آن باور دارم مي پردازم.

پيوند عجيب ساركوزي ها با يهودي ها

ژان ساركوزي پسر "نيكولا ساركوزي" رئيس جمهور فرانسه پيش از برگزاري جشن نامزدي خود با يك دختري يهودي تبار، ماه گذشته به همراه وي از سرزمين هاي اشغالي ديدن كرد. منابع آگاه در سرزمين هاي اشغالي اعلام كردند "ژان ساركوزي" هفته گذشته مراسم نامزدي خود را با "جسيكا سبعون دارتي" دوست دختر دوران تحصيلي خود كه ميراث دار يك خانوداه يهودي و سهامدار فروشگاه "دارتي" يكي از بزرگرترين فروشگاه زنجيره اي كالاهاي الكترونيكي در فرانسه است جشن گرفت.

اين منابع آگاه در ادامه افزودند: "ژان" ماه گذشته براي آشنايي بيشتر با "فرهنگ يهودي" به همراه "جسيكا" به سرزمينهاي اشغالي رفته و از آنجا ديدن كرد. "نيكولا ساركوزي" نيز ريشه اي يهودي دارد و مادر وي در خانواده "معاله" يكي از قديمي ترين خانواده هاي يهودي "سالونيكا" در يونان متولد شده بود.

حاملگي دستجمعي!

در اقدامي بي سابقه و عجيب 17 دختر شانزده ساله در يك دبيرستان آمريكايي با يكديگر عهد كرده اند كه خود را باردار كنند و سپس با يكديگر كودكانشان را تربيت كنند. مجله "تايم" به نقل از "ژوزف سوليفن" مدير دبيرستان "گلوسيستر" در ايالت "ماساچوست" نوشت: پس از بررسي هاي انجام شده پي برديم كه اين "بارداري دسته جمعي" در پي يك عهد و پيمان كه ميان اين دختران شانزده ساله صورت گرفته، انجام شده است.

"تايم" در ادامه نوشت: آمار و ارقام نشان مي دهد تعداد دختران باردار شده در اين مدرسه در سال تحصيلي 8 – 2007 چهار برابر آمار در تاريخ مشابه سال گذشته است. مدير اين دبيرستان در ادامه سخنان خود افزود: پس از بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه پدران كودكاني كه قرار است تا چند ماه آينده به دنيا بيايند، نوجواناني هستند كه سن آنان از 24 سال فراتر نرفته و هيچ كدام خانه و كاشانه اي براي خود ندارند. هيچ يك از اين دختران باردار حاضر به گفتگو تايم در مورد اقدام خود نشدند.

كاهش بي سوادي در ميان فلسطينيان

بر اساس داده هاي آماري، ميزان بيسوادي در ميان پناهندگان فلسطيني پراكنده در جهان كاهش يافته ولي ميانگين فقر در ميان آنها كه شمارشان از 6 ميليون تن فراتر است، افزايش چشمگيري داشته است. بر اساس آمارهاي منتشر شده از سوي دستگاه مركزي سرشماري فلسطين ساكنان 58 اردوگاه فلسطيني خارج مناطق اشغالي امروز از هميشه با سواد تر و داراي مدارك علمي سطح بالاتري هستند ولي از لحاظ اقتصادي فقيرتر از هميشه بوده و در فعاليتهاي سودآور اقتصادي كمترين حضور را دارند و بيكاري بيش از همه دامان آنها را گرفته است.
براساس اين اطلاعات، اردوگاه هاي آوارگان فلسطيني در اراضي فلسطيني از بيشترين ميزان فقر در ميان تمام اردوگاه هاي فلسطيني رنج مي برند و حدود 38.6% از شديدترين درجات فقر به ستوه آمده و از كمترين امكانات اوليه زندگي نيز بهرمند نمي باشند.

سوخت خودروي مسئولان اسپانيايي

شهر مادريد اسپانيا از آلودگي شديد زيست محيطي رنج مي برد اما گويا مسئولان اين شهر براي نجات مادريد فكرهايي انديشيده اند. در پايتخت اسپانيا حدود 8/1 ميليون خودرو تردد و 75 درصد از آلودگي هاي اين شهر را توليد مي كنند. مقامات اين شهر تصميم گرفته اند با تغيير سوخت هاي كنوني خودروها و تبديل آنها به سوخت هايي نظير گاز طبيعي ،‌ سوخت هاي گياهي، ‌اتانول و خودروهاي الكتريكي شهرشان را از خطر تشديد آلودگي نجات دهند. همچنين خودروي تمام مقامات رسمي اين شهر بايد تا پايان سال 2011 با سوخت پاك حركت كند. تاكسي هاي اين شهر نيز در صورت بهره گيري از سوخت هاي پاك مي توانند تا 75 درصد از ماليات هاي دريافتي معاف شوند.

مخالفت با ساخت تله كابين در ماسوله

در حالي كه پايگاه ميراث فرهنگي بارها غيرقانوني بودن ساخت تله‌كابين ماسوله را اعلام كرده است، نماينده فومنات در مجلس شوراي اسلامي، همچنان در تلاش است تا با جذب سرمايه گذار، تله‌كابين ماسوله را راه اندازي كند. به گفته مدير پايگاه ميراث فرهنگي و گردشگري ماسوله احداث تله كابين باعث مخدوش شدن منظر فرهنگي اين شهر تاريخي مي شود و اين موضوع از نظر ضوابط ملي و بين الملي تخلف است.

همچنين عنوان شده احداث تله كابين در ماسوله به علت نداشتن بازده اقتصادي، سرمايه گذاري اشتباهي است. زيرا ماسوله در زمستان بسيار سرد است و امكان بهره برداري از تله‌كابين وجود ندارد. همچنين ماسوله در طول سال مه آلود مي شود كه اين موضوع نيز استفاده از تله كابين را بي‌مورد مي‌كند.

تمسخر به خاطر حج رفتن

در تركيه انتقادات گسترده اي نسبت به تمسخر گرفتن سفر مصطفي اينال از نمايندگان حزب جمهوريخواه خلق در مجلس تركيه به مكه از سوي اوندرساو تداوم يافت. " اوندرساو " در گذشته، سفر مصطفي اينال را به مكه مورد تمسخر و تحقير قرار داده و گفته بود كه چرا بايد وي به مكه سفر كند و جيب عربستان سعودي را پر كند و اعراب را ثروتمند كند!

وي گفته بود كه اگر" مصطفي اينال " از نمايندگان حزب جمهوريخواه خلق به سفر حج برود ، ممكن است كه محمد نگذارد كه وي به تركيه بازگردد كه در پي اين اظهارات تحقيرآميز انتقادات گسترده اي از سوي اغلب مقامات بلند پايه تركيه و سازمانهاي غيردولتي و احزاب سياسي در تركيه صورت گرفت. اغلب نمايندگان پارلمان تركيه هم سخنان تحقيرآميز و گستاخانه " اوندرساو " را مورد نكوهش قرار دادند و آنرا غيرقابل قبول تلقي كردند.

***

در باشگاه جواني برنا ثبت‌نام كنيد: [email protected]

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//89 - 89 - 55//www.BornaNews.ir
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن