تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816679403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشمعاون وزير صنايع و معادن خبر داد:افتتاح 471 طرح صنعتي با سرمايه گذاري 2هزار ميلياردي/ معرفي 64 برگزيده بخش صنعت در روز صنعت و معدن


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشمعاون وزير صنايع و معادن خبر داد:افتتاح 471 طرح صنعتي با سرمايه گذاري 2هزار ميلياردي/ معرفي 64 برگزيده بخش صنعت در روز صنعت و معدن
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني در سالجاري بيش از 471 واحد صنعتي و معدني در 30 استان كشور به بهره برداري خواهد رسيد.


به گزارش خبرنگار موج، حسن شيخ نيا معاون مالي و اداري وزارت صنايع و معادن، در نشست خبري با اعلام اين مطلب افزود: براي اين طرح ها بيش از 20 هزار ميليارد ريال و برابر 700 ميليون دلار و هشت ميليون يورو سرمايه گذاري شده است.
وي اظهار داشت: با افتتاح اين طرح ها در كشور بيش از 22 هزار فرصت شغلي ايجاد خواهد شد.
شيخ نيا اظهار داشت: استان كرمان با 35 طرح، آذربايجان شرقي با 33 طرح، ايلام 32 طرح، قزوين 30 طرح و استان اصفهان با 29 طرح در ميان استان هاي كشور رتبه اول تا پنجم را به جهت اختصاص بيشترين طرح صنعتي به خود را كسب كرده اند.
معاون وزير صنايع و معادن با اشاره به اجراي طرح آمايش صنعتي اذعان داشت: بر اساس اين طرح در 30 استان كشور بيش از 800 طرح شناسايي شده اند تا بتوانند از تسهيلات و مشوق هاي صادراتي بهره مند شوند.
وي تكميل و راه اندازي طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام صنعتي را از ديگر برنامه هاي اين وزارتخانه برشمرد و گفت: طرح هاي نميه تمام در كشور فقط موجب جذب سرمايه مي شوند كه اين امر بار سنگيني را بر عهده دولت و بخش خصوصي مي گذارد به همين جهت قصد داريم با هدايت بودجه و برنامه ريزي سرمايه گذاري ها در اين بخش زمينه افزايش صادرات و اشتغال را فراهم نماييم.
شيخ نيا متذكر شد: از ابتداي سالجاري تاكنون طرح هاي متعددي در بخش سيمان، فولاد، مس و آلومينيوم در كشور در راستاي تكميل طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام صنعتي افتتاح شده است.
وي از ساخت يك نرم افزار در وزارت صنايع و معادن خبرداد و تصريح كرد : اين نرم افزار با هدف كنترل توليد ساخته شده است .
معاون مالي و اداري وزارت صنايع ادامه داد:در توليد برنامه ريزي و داشتن آمار دقيق از اركان اصلي اين فرايند محسوب مي شود كه با ساخت چنين نرم افزاري آمار و اطلاعات توليد در كشور به روز مي شود .
شيخ نيا توسعه و تحكيم روابط را از ديگر اهداف وزارت صنايع و معادن برشمرد و اذعان داشت: در شرايطي كه ايران از سوي برخي كشورها تحت فشار و تحريم است توسعه و تحكيم روابط سياسي و اقتصادي ايران با ساير كشورها از اهميت ويژه اي براي ما برخوردار است.
وي اعتماد سازي براي بخش خصوصي در فضاي كسب و كار را از ديگر برنامه هاي اين وزارتخانه دانست و گفت: ايجاد فضاي كسب و كار برعهده دولت و انجام كار بر عهده بخش خصوصي است كه رابطه ميان بخش خصوصي و دولتي در فضاي كسب وكار مكمل يكديگر است.
معاون وزير صنايع و معادن ادامه داد: جلب مشاركت بخش خصوصي در تصميم گيري ها به ويژه در سطح بين الملل از جمله طرح هايي است كه در دست بررسي داريم و با اجراي اين طرح گام بلندي در راستاي تعامل بخش خصوصي و وزارت صنايع ومعادن ايجاد مي شود .
شيخ نيا با اشاره به اينكه تامين نقدينگي يكي از دغدغه هاي اصلي بخش صنعت است، گفت: براي تامين نقدينگي بخش صنعت تصميم بر تجميع نقدينگي واحدهاي صنعتي در بانك صنعت و معدن گرفتيم تا بدين طريق بتوانيم علاوه بر تقويت بانك صنعت ومعدن به عنوان بانك تخصصي وزارت صنايع ومعادن نقدينگي مورد نياز واحدهاي صنعتي را نيز به سهولت تامين كنيم.
معاون وزير صنايع با اشاره به نام گذاري دهم تير به عنوان روز صنعت ومعدن اظهار داشت: براي اين روز مراسم تجليل از صنعتگران سخت كوش و ارائه عمل كردشان براي ترغيب ديگر واحدهاي صنعتي، تحريك بنگاه هاي توليدي براي تلاش به سمت وضع مطلوب، معرفي الگوي برتر، گسترش و پرورش مديران بخش صنعت و معدن، معرفي واحدهاي صنعتي نمونه با هدف نشان دادن امنيت سرمايه گذاري و خلق ثروت ملي و پاسداشت تلاشگران بخش صنعت ومعدن را خواهيم داشت.
وي تصريح كرد:در روز صنعت ومعدن از 64 نفر به عنوان برگزيدگان بخش صنعت و معدن تقدير مي شود كه از اين تعداد 27 واحد صنعتي نمونه، 20 واحد معدني نمونه، چهار پيشكسوت صنعتي ومعدني، سه پيشكسوت در بخش معدن، سه طرح نمونه مركز تحقيقاتي نمونه، يك مركز پژوهشي، يك مركز فني، يك خوشه صنعتي، يك شهرك، يك ناحيه و يك منطقه كارگاهي نمونه معرفي خواهند شد.
شيخ نيا در پايان خاطر نشان كرد: در ميان واحدهاي نمونه صنعتي، 10 واحد از بخش صنعتي فلزي، پنج واحد نساجي، پنج واحد ماشين سازي و هفت واحد صنعتي فلزي، برق و الكترونيك به عنوان واحدهاي نمونه برگزيده شده اند.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن