تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813409259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - پليس‌ها عاشق مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سينما - پليس‌ها عاشق مي‌شوند


سينما - پليس‌ها عاشق مي‌شوند

ساسان گلفر Sasangolfar @yahoo.cam: يك درام انگليسي درباره مهاجران بنگلادشي لندن و چهار كمدي كه با سرمايه آمريكايي در كانادا توليد شده‌اند، پنج فيلم تازه اين هفته هستند كه از ديروز روي پرده رفته‌اند. اكثر آنها اقتباس از رمان‌هاي پرطرفدار يا سريال‌هاي تلويزيوني هستند و خانم‌هاي نويسنده و كارگردان نيز در آثار اكران شده اين هفته حرف اول را مي‌زنند.

باهوش باش Get Smart
مل بروكس و باك هنري در سال‌هاي دهه 1960 سريالي تلويزيوني به نام «باهوش باش» در هجو ژانر جاسوسي پديد آوردند كه بسيار پرطرفدار بود. شخصيت‌هاي آن سريال دستمايه فيلمي به همين نام قرار گرفته كه پيتر سگال كارگرداني كرده و استيو كارل، آن ‌هاتاوي، دوين جانسن، آلن آركين، ترنس استامپ، جيمز كان و بيل موري از جمله بازيگران آن هستند. مكسول اسمارت (استيو كارل) تحليلگر آژانس جاسوسي «كنترل» بعد از مورد حمله قرار گرفتن مقر فرماندهي آن سازمان به آرزوي ديرينه‌اش مي‌رسد و به عنوان مامور 86 در كنار مامور 23 (دوين جانسن) و مامور 99 (آن هاتاوي) به ميدان مي‌رود و تمام كوشش خود را در جهت خنثي ساختن توطئه جهاني سازمان «كائوس» به كار مي‌گيرد. فيلم محصول ايالات متحده است و با بودجه 80 ميليون دلار در لوكيشن‌هاي ايالت كبك كانادا توليد شده است. زمان نمايش فيلم «باهوش باش» 110 دقيقه و درجه‌بندي آن 13-PG است.
مرشد عشق The Love Guru
موريس پيتكا (مايك مايرز) كه بچه‌اي سر راهي بوده و پشت در يك معبد هندوها در هندوستان رها شده به ايالات متحده مي‌رود و سعي مي‌كند با آموزش روان‌شناسي و حكمت شرقي، شهرتي براي خود دست و پا كند. زماني كه سروكار او با يك مربي هاكي و زندگي آشفته او مي‌افتد، خودش و آموزه‌هايش به چالش كشيده مي‌‌شوند و البته سرنوشت يك ليگ ورزشي هم به او مربوط مي‌شود. اين كمدي را ماركو اشنابل كارگرداني كرده و علاوه بر مايك مايرز، جسيكا آلبا، جاستين تيمبرليك، بن كينگزلي، رامني مالكو، اميد جليلي و مگان گود در فيلم حضور دارند. فيلمنامه را مايك مايرز و گراهام گوردي نوشته‌اند و اين محصول مشترك آمريكا و كانادا در لوكيشن‌هاي تورنتو كانادا فيلمبرداري شده است. «مرشد عشق» درجه‌بندي 13-PG گرفته و با وجود اعتراض گروه‌هاي افراطي هندو، روي پرده رفته است.
كوچه آجري Brick Lane
رمان نامزد جايزه بوكر خانم مونيكا علي نويسنده بنگلادشي منبع اقتباس اين فيلم محصول كشور انگلستان قرارگرفته كه اولين تجربه كارگرداني خانم سارا گاورون است. نازنين (تانيشتا چترجي) يك زن جوان بنگلادشي است كه در دهه 1980 به لندن مي‌رود و در آنجا با جواني ياغي روبه‌رو مي‌شود كه فرصت‌هاي تازه‌اي را در زندگي براي او ايجاد مي‌كند. فيلمنامه را نويسنده همراه با لورا جونز نوشته است. در اين درام 102 دقيقه‌اي داراي درجه PG-13 ساتيش كاوشيك و كريستوفر سيمپسون ديگر نقش‌هاي اصلي را برعهده دارند. نام «كوچه آجري» از محله‌اي در شرق لندن گرفته شده كه لوكيشن اين فيلم نيز هست.
تاريخ گذشته Expired
كمدي- درام عاشقانه مستقلي كه گفته شده يادآور بهترين آثار برادران كوئن است، خبر از ظهور نويسنده كارگردان بااستعدادي به نام سسيليا مينيوچي مي‌دهد كه مسلما در آينده نام او را به عنوان سازنده آثار بزرگ و پرخرج هاليوودي بيشتر خواهيم شنيد. كلر (سامانتا مورتن) و جي (جيسون پاتريك) دو افسر راهنمايي و رانندگي مسوول پاركومترهاي لس‌آنجلس هستند كه اخلاق‌شان به كلي با هم مغاير است؛ اولي بسيار خوش‌برخورد و مهربان است و در هر فرصتي به رانندگان كمك مي‌كند و دومي ترشرو و بدقلق كه از هيچ فرصتي براي چزاندن رانندگان بخت‌برگشته فروگذار نمي‌كند و وقتي اين زن و مرد به ناچار همكار هم مي‌شوند و در ماجراهاي بامزه‌اي همديگر را تحمل مي‌كنند، علاقه‌اي ميان آنها شكل مي‌گيرد كه فضاي جهنمي محيط كارشان را تغيير مي‌دهد. تري گار در نقش مادر كلر و ايلنا داگلاس در نقش دوست و همسايه خوش‌قلب و پرانرژي كلر دو شخصيت فرعي به ياد ماندني اين فيلم كوچك، جذاب و نشاط‌آور خانم سسيليا مينيوچي هستند.
كيت كيتريج Kit Kittredge
فيلمنامه اين فيلم كمدي را آن پيكاك براساس مجموعه داستان‌هاي «كيت كيتريج» والري تريپ نوشته كه ماجراهاي زندگي دختري آمريكايي در دوران ركود بزرگ اقتصادي دهه‌هاي 1920 و 1930 را دنبال مي‌كند. در اين فيلم كه «كيت كيتريج: دختر آمريكايي» و «كيت كيتريج: معماي آمريكايي» نيز نام گرفته، ابيگيل برزلين (بازيگر خردسال «خورشيد خانم كوچك» و «جزيره نيم») نقش شخصيتي را دارد كه عنوان فيلم به نام اوست. اين دختر 10 ساله در دوران ركود اقتصادي در مدرسه‌اي شبانه‌روزي در سين سيناتي زندگي مي‌كند و آرزوي روزنامه‌نگار شدن را در سر مي‌پرورد. در ميان نقش‌هاي فرعي فيلم مي‌توان به جوآن كيوزاك، كريس اودانل، جوليا اورموند، استنلي توچي و ويلو اسميت اشاره كرد. كارگردان اين فيلم پاتريشيا رزما و زمان آن 101 است. اين فيلم كه با بودجه 10 ميليون دلاري در تورنتو كانادا توليد شده اولين قسمت از مجموعه داستان‌هاي شخصيت «كيت كيتريج» است كه بر پرده سينما مي‌رود و پيش‌ از اين سه فيلم تلويزيوني بر مبناي آن شخصيت ساخته شده است.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن