تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان استانداردسازي كدهاي مخرب منتشر كرد؛فهرست جديدترين و مخرب‌ترين ويروس‌هاي پراكنده در اينترنت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سازمان استانداردسازي كدهاي مخرب منتشر كرد؛فهرست جديدترين و مخرب‌ترين ويروس‌هاي پراكنده در اينترنت


اعتماد ملي:‌ جديدترين فهرست از ويروس‌هاي ‌In-the-Wild كدهاي مخرب فعال و بسيار شايع در اينترنت منتشر شد.اين فهرست به صورت ماهانه توسط سازمان معتبر ‌WildList،‌مركز معرفي، نامگذاري و استانداردسازي كدهاي مخرب و با همكاري بيش از 80 شركت و سازمان مطرح امنيتي نظير‌Sophos، ‌Symantec، ‌Panda، ‌MessageLabs، ‌IBM و ‌Microsoft و... تهيه مي‌شود.

براساس اعلا‌م ‌WildList ، ويروس‌هايي كه حداقل توسط دو شركت امنيتي كشف و به اين سازمان معرفي مي‌شوند، با در نظر گرفتن ملا‌ك‌ها و استانداردهاي شيوع، اهميت، پراكندگي و نيز قدرت تخريبي در فهرست ‌ in-the-wild قرار مي‌گيرند و در نتيجه اين فهرست‌ها شامل شايع‌ترين و مهم‌ترين ويروس‌هاي پراكنده در اينترنت هستند.

در جديدترين فهرست ‌in-the-wild ، نام 2237 كد مخرب فعال به چشم مي‌خورد كه از اين بين 678 مورد در فهرست اصلي (ويروس‌هاي بسيار شايع) و 1559 مورد در فهرست جانبي (بدافزارهاي نسبتا شايع) قرار گرفته‌اند.

بنا بر گزارش ‌ WildList و از بين 678 ويروس استاندارد و تاييدشده توسط اين سازمان، شركت‌هاي ‌Panda Security، ‌ Microsoft و ‌ Sophos به ترتيب با كشف و معرفي 322، 243 و 230 كد مخرب، فعال‌ترين مراكز امنيتي در تكميل فهرست جديد ويروس‌هاي ‌ in-the-wild بوده‌اند.

همچنين شركت ‌ Eset با رديابي 202 و ‌ Symantec نيز با كشف حداقل 144 ويروس جديد، نقش عمده‌اي را در تعيين كدهاي مخرب شايع ايفا كرده‌اند.

علا‌وه بر اين بخش امنيتي شركت مايكروسافت، لا‌براتوارهاي امنيتي پاندا و سيمانتك هر كدام با كشف 47، 18 و 17 درصد از ويروس‌هاي موجود در فهرست جانبي‌in-the-wild ، موفق‌ترين مراكز امنيتي در رديابي بدافزارهاي رايانه‌اي بوده‌اند.

لا‌زم به ذكر است كه بسياري از مراكز معتبر تست و ارزيابي محصولا‌ت ضدويروس از كدهاي مخرب ‌ In-the-wild براي بررسي قدرت دفاعي نرم‌افزارهاي امنيتي استفاده مي‌كنند.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن