تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايش ۸۵ فيلم در نخستين روز جشنواره كودك


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايش ۸۵ فيلم در نخستين روز جشنواره كودك
در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان ۸۵ فيلم در شش سالن و شش سانس در شهر همدان به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي جشنواره اعلام كرد در اين روز ۱۱ فيلم در بخش‌هاي نقاشي‌هاي متحرك روز سينما، مسابقه بين‌الملل، رهاورد فجر و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ۲۰۰۰ اكران مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان به "لوك خوش‌شانس به غرب مي‌رود"، "قفل‌ساز"، "شهر مرزي"، "نشاني" و "آواز گنجشك‌ها" اشاره كرد.

در تالار فجر فيلم‌هايي در بخش مسابقه آثار ويدئويي كوتاه، بلند، نيمه‌بلند و با سينماگران همدان اكران مي‌شود كه از جمله آنها "روزنه‌اي به بهشت" و "بچه‌هاي كوچه دوازدهم" است و فيلم "شب‌پره كوچ" محصول كشور چين نيز به صورت همزمان دوبله مي‌شود.

سينما كانون دو سانس اول را به بخش ويژه كودك و نوجوان اختصاص داده كه "شادونه و شبح سياه" و "فضانوردان" در آن به نمايش درمي‌آيد. بخش مسابقه آثار ويدئويي بلند، بين‌الملل و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان نيز با نمايش "جعبه موسيقي"، "فضانوردان"، "بارون مياد جرجر"، "هامون و دريا"، "سفر به سرزمين اعداد" و "دانيل و سگ‌هاي برتر" دنبال مي‌شود.

در تالار معلم هفت فيلم در بخش‌هاي ويژه كودكان و نوجوانان، چشم‌انداز سينماي كودك و نوجوان هند، مسابقه سينماي ايران و گلچين آثار سينماي كودك و نوجوان جهان بعد از سال ۲۰۰۰ به روي پرده مي‌رود كه "كتوني سفيد"، "در جستجوي قلب" و "زمزمه بودا" از آن جمله است.

در تالار دانش آموزان نيز ۱۳ فيلم نمايش داده مي‌شود كه مي‌توان به فيلم ايراني "بچه‌هاي كوچه دوازدهم" و "به اسبم دست نزن" محصول كشور آلمان كه به صورت همزمان دوبله مي‌شود اشاره كرد. در مجتمع بوعلي سينا دو سانس اول به مصاحبه‌هاي مطبوعاتي اختصاص يافته و ۱۱ فيلم در چهار سانس باقيمانده در بخش‌هاي مسابقه بين‌الملل و سينماي ايران اكران مي‌شود.

تالار بسيج نيز شاهد اكران ۱۲ فيلم است و "قند تلخ" و "آلوين و موش خرماها" با دوبله همزمان از جمله آثار به نمايش درآمده در اين تالار خواهد بود. بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوان از فردا يكم تا پنجم تيرماه در همدان برگزار مي‌شود.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن