تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3 نمايشگاه بين‌المللي صنعت، معدن و فلزات همزمان در مشهد افتتاح ‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: 3 نمايشگاه بين‌المللي صنعت، معدن و فلزات همزمان در مشهد افتتاح ‌شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: صنعت و معدن

دهمين نمايشگاه بين المللي صنعت و اولين نمايشگاه روغن‌ها و روانسازها، دومين نمايشگاه بين المللي فلزات، متالوژي، قالبسازي، ريخته گري و آهنگري و دومين نمايشگاه بين المللي معدن، ماشين آلات و صنايع وابسته و چهارمين نمايشگاه بين المللي سنگ‌هاي تزييني، نما، ماشين آلات و تجهيزات مربوطه عصر ديروز در مشهد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سيد محمد سيدي ـ مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد ـ در مراسم افتتاح اين نمايشگاه‌ها با بيان اينكه پيشقراول توسعه اقتصادي كشور بخش صنعت است و اين بخش را بايد با تدبير، مديريت و ميدان دادن به سرمايه‌هاي مردم پيش برد، گفت: بيش از300 شركت داخلي و خارجي در اين سه نمايشگاه در فضايي به مساحت 15 هزار متر مربع حضور يافتند.

وي در زمينه دهمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت و اولين نمايشگاه روغن‌ها و روان‌سازها، اظهار كرد: اين نمايشگاه با شركت بيش از110 شركت داخلي و خارجي و در فضايي به مساحت چهار هزار متر مربع گشايش يافته و عمده‌ترين زمينه‌هاي فعاليت آن، قطعه سازي مجموعه هاي فلزي، ماشين سازي، توليد ابزار و ادوات و تجهيزات صنعتي خطوط توليد و ماشين آلات صنعتي، توليدكنندگان روبات‌ها و سيستم‌هاي اتوماسيون صنعتي، دستگاه‌هاي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك، آزمايشگا‌هاي صنعتي، شركت‌هاي مشاوره و استاندارد، حفاظت محيط كار، بهداشت و ايمني كارگاه‌ها، صنايع شيميايي و شوينده‌هاي صنعتي، روغن‌ها و روانسازها، قالب سازان ماشين‌هاي ترزيق پلاستيك و صنايع وابسته است.

مديرعامل نمايشگاه بين المللي مشهد ادامه داد: علاوه بر مشاركت كنندگان داخلي، نمايندگي شركت‌هاي خارجي از كشورهاي تركيه، چين، امارات، آلمان، ايتاليا، سوئد، اسپانيا، مالزي و هند در اين نمايشگاه حضور دارند.

وي درباره دومين نمايشگاه بين‌المللي فلزات، متالوژي، قالبسازي، ريخته گري و آهنگري كه در فضايي به مساحت چهار هزار متر مربع و با حضور80 مشاركت كننده داخلي و خارجي برگزار شد، خاطرنشان كرد: شركت كنندگان خارجي از كشورهاي اتريش، آلمان، امارات، اسپانيا و ايتاليا در اين نمايشگاه حضور يافته‌اند.

سيدي زمينه فعاليت شركت كنندگان در اين نمايشگاه را ريخته گري و انجماد و فن‌آوري‌ها و روش‌هاي نو در زمينه ريخته‌گري، شكل دهي فلزات، نورد، جوشكاري و اتصال فلزات، متالوژي پودر، مهندسي سطح، توليد لوله، عمليات حرارتي، تكنولوژي كنترل و تنظيم كننده‌ها، تحقيق و توسعه و نوآوري اعلام كرد.

مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد گفت: دومين نمايشگاه بين المللي معدن، ماشين آلات و صنايع وابسته و چهارمين نمايشگاه بين المللي سنگ‌هاي تزييني، نما، ماشين آلات و تجهيزات مربوطه نيز فضايي به مساحت هفت هزار متر مربع را به خود اختصاص داده و بيش از 110 شركت داخلي و خارجي از كشورهاي سوئد، ژاپن، تركيه، چين، كره، ايتاليا، آمريكا و آلمان در آن حضور پيدا كرده‌اند.

وي ادامه داد: زمينه‌هاي فعاليت شركت كنندگان در اين نمايشگاه، شامل اكتشاف و استخراج، حفاري و معدن كاري، بهره‌برداري، سنگ‌هاي تزييني، نما، قيمتي و ساختماني، ماشين آلات و تجهيزات سنگ، ابزار آلات معدني و سنگبري، شركت‌هاي بازرگاني، تحقيقات و اكتشاف مواد معدني، خاك هاي صنعتي و نشريات مرتبط است.

وي در پايان افزود: در روزهاي اول و دوم تيرماه، اولين همايش بررسي چالش‌ها و چشم‌اندازهاي صنعت جوش و برش در قالب 14 كارگاه تخصصي و شش سخنراني در حاشيه نمايشگاه برگزار مي شود.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن