تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت‌نام متقاضيان اعتكاف از فردا در حرم مطهر رضوي انجام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ثبت‌نام متقاضيان اعتكاف از فردا در حرم مطهر رضوي انجام مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: ثبت ‌نام متقاضيان حضور در مراسم روحاني اعتكاف مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوي از اول تير ماه آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي، اعلام كرد: جهت رفاه حال متقاضيان و تسريع در امور، امسال ثبت‌نام از متقاضيان تنها از طريق اينترنت امكان‌پذير خواهد بود و متقاضيان بايد در روزهاي يكم تا دهم تير ماه با مراجعه به سايت اينترنتي اعتكاف آستان قدس رضوي به آدرس www.etekaf.ir ثبت ‌نام كنند.

عباس ممتاز با بيان اينكه سال گذشته 28 هزار نفر متقاضي حضور در مراسم اعتكاف حرم مطهر رضوي بودند كه بيش از 20 هزار نفر آنها از طريق اينترنت ثبت ‌‌نام كردند، اعلام كرد: امسال پيش بيني مي‌شود بيش از 30 هزار متقاضي براي حضور در مراسم اعتكاف مسجد گوهرشاد ثبت‌ نام كنند.

آيين اعتكاف طي روزهاي 13 تا 15 ماه مبارك رجب، مصادف با 26 تا 28 تيرماه همزمان با سراسر كشور در جوار مضجع منور حضرت ثامن الحجج علي بن موسي الرضا(ع) برگزار مي‌شود.

همچنين در سايت آستان قدس رضوي به آدرس www.aqrazavi.org، لينك اعتكاف طراحي شده است كه متقاضيان از اين طريق نيز قادر به ثبت‌نام خواهند بود.

مسجد گوهرشاد در مجموعه اماكن متبركه رضوي، حدود پنج هزار نفر ظرفيت دارد كه معتكفين به قيد قرعه از بين متقاضيان انتخاب خواهند شد.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن