تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بردي محمداف: مرزهاي تركمنستان مرزهاي دوستي و برادري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بردي محمداف: مرزهاي تركمنستان مرزهاي دوستي و برادري است
تلويزيون تركمنستان روز جمعه به نقل از بردي محمداف در نشست شوراي امنيت ملي اين كشور گزارش داد كه عشق آباد همواره سياست احترام متقابل با همسايگان و گسترش روابط با آنها را در سياست اصلي خود دارد.

رييس جمهوري تركمنستان گفت كه اين كشور در تلاش براي گسترش روابط با همسايگان خود در بخش‌هاي تجاري ، فرهنگي ، علمي ، حمل و نقل و اقتصادي است .

تركمنستان با كشورهاي جمهوري اسلامي ايران ، افغانستان ، ازبكستان ، قزاقستان و از طريق درياي خزر نيز با جمهوري آذربايجان همسايه است .

بردي محمداف همچنين در اين نشست گفت كه عشق آباد در آينده براي افزايش قدرت توان دفاعي خود خريد تجهيزات نظامي پيشرفته را مد نظر دارد.

رييس جمهوري تركمنستان خواستار ارتقا سطح زندگي نظاميان اين كشور شش ميليون نفري شد و گفت كه در اين زمينه بايد شرايط لازم مهيا شود.

بردي محمداف از فرمانده هان نظامي و انتظامي تركمنستان خواست تا تدوين دكترين جديد نظامي اين كشور را كه از موضوع اصل بيطرفي پيروي مي‌كند در اولويت كاري خود قرار دهند.

در اين نشست در زمينه تدارك برگزاري همايش بين‌المللي مبارزه با مواد مخدر در بنادر كه در چارچوب اقدامات مبارزه با قاچاق مواد مخدر بين كشورهاي ساحلي درياي خزر برگزار مي‌شود، بحث و بررسي شد.

اين همايش قرار است از ‪ ۲۴‬ژوئن (‪ ۶ ۴‬تير) سالجاري ميلادي به مدت سه روز با حضور نمايندگان كشورهاي ساحلي خزر و برخي سازمان‌هاي بين‌المللي در تركمنستان برگزار شود.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن