تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي از ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه ورزشي از ايلام
خبرگزاري فارس: برگزاري مسابقات بومي و محلي قهرماني بانوان، استقبال از ورزشكاران مدال‌آور و دعوت از يك ورزشكار ايلامي به فدراسيون بسكتبال از مهم‌ترين عنوان‌هاي اخبار كوتاه ورزشي امروز در استان ايلام است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، تيم‌هاي برتر مسابقات ورزش‌هاي همگاني بانوان استان ايلام ظهر امروز در محل سالن ورزشي بانوان شهر ايلام شناخته شدند.
رئيس هيئت ورزش‌هاي همگاني استان ايلام گفت: در اين مسابقات 140 ورزشكار زن در قالب 14 تيم در دو رشته ورزشي داژبال و هفت سنگ از شهرستان‌هاي ايلام، چوار، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ايوان و شيروان چرداول با هم به رقابت پرداختند.
ابراهيم خسروي‌نژاد‍ ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ايلام افزود: در پايان اين رقابت‌ها و در رشته داژبال تيم‌هاي دره‌شهر، چوار و شيروان چرداول عنوان‌هاي اول تا سوم اين دوره از رقابت‌ها را كسب كردند.
وي ادامه داد: در رشته هفت سنگ نيز تيم‌هاي ايلام، دره‌شهر و دهلران عنوان‌هاي نخست تا سوم را از آن خود كردند.
اين مسئول اضافه كرد: نفرات برتر تيم‌هاي معرفي شده به مسابقات قهرمان كشوري ورزش‌هاي همگاني بانوان در رشته‌هاي ذكر شده اعزام مي‌شوند.

* استقبال از دو مدال آور ايلامي
قائم مقام تربيت بدني استان ايلام گفت: ظرفيت كسب مدال‌هاي قهرماني در اين استان در سال‌هاي اخير افزايش يافته است.
محسن زارعي ظهر امروز در آئين استقبال از مدال‌آوران قهرمان ايلامي افزود: اين مهم با سياست‌هاي جديد اداره تربيت‌بدني ايلام و جذب امكانات و تجهيزات لازم به وجود آمده است.
وي ادامه داد: افشين بختياري و فتح‌الله آقايي از جمله ورزشكاران قهرمان استان ايلام هستند كه اخيراً موفق به كسب دو مدال طلاي مسابقات باشگاه‌هاي پرس سينه كشور شده‌اند.
قائم مقام تربيت بدني استان ايلام افزود: اين ورزشكاران در مسابقات باشگاه‌هاي كشور كه هفته جاري در شهر رشت برگزار شد در وزن‌هاي 100 و 125+ كيلوگرم حائز عنوان‌هاي اول اين دوره از رقابت‌ها شده‌اند.

* دعوت بسكتباليست ايلامي به نخستين آزمون استعداديابي فدراسيون بسكتبال
رئيس هيئت بسكتبال استان ايلام گفت: يكي از ورزشكاران عضو اين هيئت ورزشي براي شركت در آزمون استعداديابي از سوي فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي دعوت شده است.
امير عزيزيان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ايلام افزود: رضا فيضي يكي از ورزشكاران مستعد اين هيئت ورزشي است كه براي شركت در اين آزمون دعوت شده است.
وي ادامه داد: اين آزمون هفتم تيرماه در فدراسيون بسكتبال جمهوري اسلامي برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام./ع
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن