تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار لاريجاني به امريكا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هشدار لاريجاني به امريكا
به گزارش واحد مركزي خبر، علي لاريجاني در ديدار با اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي به مناسبت سالگرد شهادت شهداي موتلفه در مجلس گفت: با اشاره به گرفتاري امريكائي ها در كشورهاي منطقه و جنگ هايي كه مستقيم و غير مستقيم راه انداخته اند گفت: امريكائي ها مي خواهند از فرصت پيش آمده عليه ملت ايران استفاده كنند اما اگر مختصر عقلي داشته باشند بايد بدانند كه اگر بار دگر دچار اشتباهات محاسباتي شوند در چاهي مي افتند كه رهايي از آن ممكن نيست.

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود : ريكائي ها ادعا مي كردند در عراق برج دمكراسي ايجاد مي كنند كه در سوريه و لبنان نيز سايه داشته باشد اما استراتژي درست جمهوري اسلامي و بيداري ملت هاي منطقه باعث شد امريكائي ها امروز ندانند در عراق بايد به راست بروند يا به چپ.

وي با اشاره به اينكه مجاهدان حزب الله لبنان و حماس پيشروان تغييرات جهان امروز هستند افزود: متاسفانه امروز در حركت جمعي دنيا نفرت از بدي دچار شرايط متعارف شده است و از مجاهدت اسلامي به در زبان ديپلماسي به تروريسم ياد مي شود كه اين غفلت بزرگي است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: بعضي سفلگان سياسي وقتي به منطقه مي ايند به حماس و حزب الله لقب ترويسم مي دهند و اين نهايت غفلت امروز است انها به جايي كه چمشان را باز كنند و ببينند كه ا ينها اينده سياسي دنيا هستند فكر مي كنند مي توانند دو روزه اين گروه ها را ساكت كنند همانطور كه وزير خارجه امريكا به گروه 14 مارس گفته شما داخل لبنان را بر هم بزنيد ما هم كمك مي كنيم كه بساط حزب الله برچيده شود ولي اين اشتباه استراتژيك انها بود و براي برون رفت از چنين گرفتاري مجبور شدند دست به دامان كشور كوچكي مثل قطر شوند.

وي با حكيمانه دانستن مواضع سيدحسن نصرالله در مسائل اخير لبنان گفت: ملت لبنان در قالب حزب الله در مقابل ا مريكا و اسرائيل ايستاد و انها را شكست داد به طوري كه حتي دوستان انها نيز در كمال ناباوري شكستشان را پذيرفتند.

لاريجاني استقامت هوشمندانه براي حفظ انقلاب را اصل الاصول ايرانيان دانست و گفت: خوشبختانه نه تنها اصولگرايان بلكه امروز همه گروه هاي سياسي داخل كشور براي حفظ منافع ملي همراستا هستند.

وي با اشاره به ضرورت شكل گيري احزاب منظم و گسترده در كشور گفت:‌ برخي افراد سياسي در كشور با تشكيلات موافق نيستند و انرا اسلامي نمي دانند و گاهي هم نقدهايي دارند و از نظر تاريخي هم استدلال مي كنند احزاب در اين كشور قوام نداشته اند در حالي كه تاريخ ايران با احزاب همراه بوده و اين احزاب دوام و قوام هم داشته اند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: اگر احزاب استراتژي و برنامه درستي داشته باشند پايدار مي مانند اما اگر بخواهيم مردم سالاري ديني عميقي داشته باشيم بايد نهادهاي مردمي شكل بگيرد و اگر اين نظم مردمي براي حكومت با عمق فكري همراه باشد اداره كشور را تسهيل مي كند.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن