تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804678807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگوي اعضاي هيأت‌ دولت با خبرنگاران‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گفتگوي اعضاي هيأت‌ دولت با خبرنگاران‌
سرويس سياسي - اجتماعي: اعضاي هيأت‌ دولت در پايان جلسه امروز در گفتگو با خبرنگاران ديدگاههاي خود را در مورد مسائل گوناگون مطرح كردند.

مبارزه با گرانفروشي‌

ميركاظمي، وزير بازرگاني نيز در حاشيه جلسه امروز هيأت دولت در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برخورد با گرانفروشان گفت: بازرسان اين وزارتخانه در سراسر كشور آماده رسيدگي به شكايات مردم هستند.

وي افزود: وزارت بازرگاني علاوه بر بازرسان خود از بازرسان افتخاري هم استفاده خواهد كرد.

وي در مورد طرح وزارت بازرگاني براي توزيع لبنيات در بين مردم گفت: در طرح جديد وزارت بازرگاني به شبكه توزيع توجه كرده است و از اول تيرماه تمام مراكز توزيع شير به سيستم شبكه متصل خواهند شد و توزيع شير براساس سيستم شبكه انجام خواهد شد. وي گفت: براساس اين طرح، يارانه‌ كارخانجات شير نيز براساس نظارت بر توزيع و كيفيت شير ارائه مي‌شود. ‌

وي در پاسخ به اين سؤال كه قرار بود يارانه مواد لبني به غير از شير 30 درصد افزايش يابد، اما اين اتفاق نيفتاده است، گفت: بودجه اين يارانه بايد به ما اختصاص يابد، در حالي كه اين مسأله اتفاق نيفتاده است و ما به همان اندازه كه يارانه صدا و سيما اضافه شده به لبنيات هم اضافه خواهيم كرد. ‌

مسأله فرابخشي مشكل نظام سلامت‌

وزير بهداشت نيز مورد مشكلات نظام سلامت گفت: موضوع نظام سلامت يك مسأله فرابخشي است و مشكل ما اين است كه هم‌اكنون بخش سلامت به صورت جزاير پراكنده اداره مي‌شود.

دكتر باقري لنكراني افزود: اگر تصميم‌گيري در خصوص مسأله سلامت به صورت متمركز انجام شود، بخش مهمي از مشكلات نظام سلامت مرتفع خواهد شد.

وي در خصوص كمك به بيماران نيازمند نيز گفت: وزارت بهداشت مانند سال گذشته مبلغ 50 ميليارد تومان براي درمان بيماران صعب‌العلاج مانند بيماران سرطاني اختصاص داده است.

وي در خصوص نظارت بر حسن انجام تعرفه‌ها نيز گفت: مصوبه دولت در خصوص تعرفه‌ها براساس قانون تعزيرات صورت گرفته است و با متخلفين اين مصوبه براساس ماده 11 قانون تعزيرات برخورد خواهد شد.

زمان‌ بهره‌برداري از فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي‌

وزير نفت نيز در حاشيه جلسه دولت گفت: فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي پائيز امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.نوذري با بيان اين كه پيشرفت كار در اين فازها خوب بوده است،‌ افزود: هم‌اكنون 10 هزار نفر در اين فاز مشغول به كار هستند.

وي همچنين گفت: فازهاي 6 ، 7 و 8 نيز امسال به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي اعلام كرد: با بهره‌برداري از فازهاي 9 و 10 ، 50 ميليون مترمكعب گاز به توليد كشور اضافه مي‌شود.

مشاركت 3 هزار ميليارد ريالي بخش خصوصي در اپراتور سوم‌

وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات نيز از يك ميليارد و نيم دلار سرمايه‌گذاري خارجي در بخش مخابرات در دو سال گذشته خبر داد. سليماني با بيان اين كه درحال واگذاري اپراتور سوم نيز هستيم، گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا سه هزار ميليارد تومان در اين بخش سرمايه‌گذاري خارجي داشته باشيم.وي افزود: بيش از 15 كشور از آسياي شرقي، خاورميانه، اروپا و آفريقا متقاضي سرمايه‌گذاري در اين بخش هستند.وي با بيان اين كه در حال حاضر شركت مخابرات بيش از 51 ميليون مشترك دارد،‌ گفت: سود شركت مخابرات نسبت به سال‌هاي گذشته 2 تا 3 برابر شده است.به گفته وي تعرفه پيام كوتاه فارسي كاهش يافته و به 9/8 ريال رسيده است.

كمك دولت به پرسپوليس‌

علي‌آبادي، معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني نيز در حاشيه جلسه هيأت دولت با تكذيب اين خبر كه سازمان تربيت بدني به باشگاه پرسپوليس كمك نكرده است، گفت: سازمان تربيت بدني طي دو سال گذشته بيش از 5/4 ميليارد تومان به باشگاه پرسپوليس كمك كرده است. از اول امسال تاكنون نيز مبلغ 750 ميليون تومان به اين باشگاه پرداخت كرده است.

وي با اعلام اين كه من با استعفاي كاشاني مخالف هستم، گفت:‌ من از ابتدا با استعفاي ايشان مخالف بودم و تمام تلاش ما اين است كه آقاي كاشاني بماند، ولي اگر بخواهند بروند هيأت مديره در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد كرد.

اجرايي شدن بيمه پايه‌

مصري، وزير رفاه نيز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اين مطلب كه پس از 13 سال از تصويب قانون بيمه همگاني، بيمه پايه از آخر فروردين امسال اجرايي شده است، گفت:‌ براساس بيمه پايه، تمام تعهدات سازمان‌هاي بيمه‌گر يكي شده است.

وي گفت: براساس بيمه پايه كه شامل تمام بيمه‌هاي تامين اجتماعي، خدمات‌ درماني، نيروهاي مسلح، كميته امداد و ... مي‌شود، 25 درصد حق بيمه را بيمه شده و 75 درصد توسط سازمان‌هاي بيمه‌گر پرداخت مي‌شود. در خدمات بستري نيز 10 درصد توسط بيمه شده و 90 درصد توسط سازمان‌هاي بيمه‌گر پرداخت مي شود.

وي افزود: افرادي كه فاقد بيمه هستند نيز تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرند و هزينه سرانه آنها 5 هزار و 500 تومان است كه 50درصد آن را دولت و 50درصد آن را بيمه شده پرداخت مي‌كند.وي در پايان گفت:‌ از امروز بيمه بستري كه بدترين نوع بيمه است لغو شد.

اجراي طرح جامع صنعتي و معدني‌

وزير صنايع گفت: وزارت صنايع پيش‌بيني كرده در طول سه سال آينده طرح جامع صنعتي و معدني براي كاهش فاصله توسعه‌يافتگي صنعتي به اجرا درمي‌آيد.

محرابيان با بيان اين كه در اين بخش 30 هزار ميليارد تومان سرمايه‌گذاري مي‌شود، گفت: پيش‌بيني مي‌شود با سرمايه‌گذاري هر صد ميليون تومان، يك شغل پايدار ايجاد شود.وي با اعلام اين كه امروز در كشور انحراف از معيار توسعه صنعتي عدد 18 است، گفت: با اجراي طرح آمايش صنعتي و معدني و چند طرح جانبي ديگر اين عدد تا 8 كاهش مي‌يابد.وي در خصوص توافق اين وزارتخانه با وزارت نيرو براي ساخت نيروگاههاي برق گفت: تلاش مي‌كنيم براي تأمين برق صنايع با وزارت نيرو همكاري كنيم.

وي با بيان اين كه قراردادهايي براي توليد سه هزار مگابايت برق بسته شده است، گفت: يكي از اين پروژه‌ها براي توليد 500 مگابايت برق در منطقه هرمزگان آغاز شده است.

ادامه سفرهاي استاني تا پايان سال‌

معان اجرايي رئيس‌جمهوري به سفرهاي استاني هيأت وزيران اشاره كرد و گفت: سفرهاي استاني تا پايان سال به صورت فشرده انجام خواهد شد. وي در خصوص جلسات ستاد خشكسالي با بيان اين كه جلسات اين ستاد به صورت دائمي ادامه دارد، گفت: منتظر تصويب لايحه‌اي هستيم كه به مجلس ارائه كرده‌ايم.

جهرمي، وزير كار نيز رونق بازار سرمايه، رفع موانع توليد و سرمايه‌گذاري در بخش توليد را از سياست‌هاي كاهش نرخ بيكاري عنوان كرد و گفت: در حال حاضر نرخ رشد توليد در كشور 5/6 درصد است كه بايد تلاش كنيم اين ميزان رشد افزايش يافته تا از اين طريق بتوانيم تورم را مهار كنيم.

وي با اشاره به برخي سياست‌هاي دولت در بخش مسكن و به اتمام رساندن طرح‌هاي نيمه‌كاره، اجراي اين برنامه‌ها را در جهت كاهش نرخ بيكاري مفيد دانست.

وي با بيان اين كه تا پايان سال 86، 23 هزار طرح نيمه‌كاره داشتيم كه امسال بايد به اتمام برسد، گفت: تاكنون بيش از 17 هزار طرح نيمه‌كاره به اتمام رسيده است.

ابلاغ سياست‌هاي اصل 44

وزير تعاون از ابلاغ سياست‌هاي اصل 44 جهت اجرا در روزهاي آينده خبر داد و گفت: بخش تعاون سال‌ها منتظر ابلاغ اين سياست‌ها بوده است.

عباسي در خصوص ثبت‌نام از متقاضيان دريافت زمين با بيان اين كه روند ثبت‌نام در كل كشور كاهش يافته است، گفت: اين امر مؤيد اين است كه همه داوطلبان فرصت ثبت‌نام داشته‌اند. ‌

تشكيل شوراي توسعه پايدار امنيت غرب و شرق كشور

معاون امنيتي وزارت كشور صبح امروز در حاشيه جلسه هيأت وزيران در گفتگو با خبرنگاران گفت: شوراي توسعه پايدار امنيت شرق و غرب كشور براي مقابله با ناامني‌‌ها تشكيل شده است.

او در پاسخ به سؤال خبرنگار ما كه از وي در باره وضع ناخوشايند امنيتي در شرق كشور پرسيد، گفت: اين شورا مجموع اقدامات امنيتي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي را براي مقابله با مشكلات منطقه شرق و غرب كشور در دستور كار خود قرار داده است. ‌

آقاي محتاج با اشاره به اين كه وضع امنيتي شرق كشور به مراتب نسبت به گذاشته بهتر شده است، در خصوص آزادي گروگان ژاپني گفت: آزادي گروگان ژاپني براي ايران هيچ هزينه‌اي نداشته و معامله‌اي نيز با تروريست‌ها انجام نشده است. ‌

وي در خصوص گروگان گرفتن 16 مامور نيروي انتظامي در منطقه سراوان گفت: گروگان گيران خواستار آزادي تعدادي از مجرمين هستند كه به حكم دادگاه محكوم شده‌اند.




 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 405]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن