تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813211419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم مشايي: توسعه گردشگري از بنيان هاي منطق جهان آينده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رحيم مشايي: توسعه گردشگري از بنيان هاي منطق جهان آينده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: گردشگري به عنوان عاملي براي توسعه روابط بين ملت ها از بنيان هاي اصلي منطق جهان آينده است.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، "اسفنديار رحيم مشايي" در همايش گردشگري الكترونيك افزود: توسعه گردشگري موضوعي مهم و حياتي در دنياي امروز است و ضرورت هاي اين مهم براي تمامي دولت ها مشخص و ثابت شده است.
وي با اشاره به اينكه دولت ها و دستگاه حاكميت نقش مهمي در روند تحقق اين مهم ندارد ، اظهار داشت: دولت ها تنها مي توانند به عنوان عاملي براي تسريع و تضعيف اين جريان رو ربه رشد عمل كنند و نمي توانند به عنوان مانع يا مخالف با اين موضوع اساسي عمل كنند.
رحيم مشايي با اشاره به اينكه ضرورت ها و لزوم توسعه و رونق صنعت گردشگري امروز به خوبي در جامعه، دولت و بدنه حاكميت درك و ارزش گذاري شده، تصريح كرد: مجموعه حاكميت با سرعت مشغول اجراي برنامه و راهكارهاي لازم براي توسعه صنعت گردشگري است.
معاون رييس جمهور افزود: امروز دولت مي تواند مدعي باشد كه در مقايسه با گذشته گام هاي موثر و اساسي در توسعه و رونق صنعت گردشگري برداشته است.
وي با اشاره به لزوم استفاده از فناوري اطلاعات در اين حوزه، گفت: اگر از ظرفيت بزرگ فناوري اطلاعات براي توسعه هدفمند و علمي صنعت گردشگري استفاده نشود به واقع خيانتي به آيندگان جامعه است.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: حوزه گردشگري بايد با بهره مندي از فناوري هاي جديد علمي به ويژه در حوزه itدامنه توسعه خود را گسترش دهد.
رحيم مشايي تاكيد كرد: بايد با تعريف مكانيزم و راهكاري لازم، زمينه ارتباط موثر و تنگاتنگ حوزه گردشگري و فناوري اطلاعات را فراهم كنيم.
وي با اشاره به اينكه توسعه بهر گيري از ظرفيت هاي فناوري اطلاعات يكي از اولويت هاي اساسي حاكميت است ، اظهار داشت: دنياي آينده دنياي با افق هاي روشن و جديد براي زندگي است و itكمك موثري به حركت و گشايش فضاهاي جديد براي زندگي بشري است.
رييس مركز مطالعات جهاني شدن با بيان اينكه دنياي گذشته دنياي كوچ و پفكي است كه با فشار حجم خود را از دست مي دهد، تصريح كرد: دنياي آينده دنياي پررنگ است كه كمترين شباهت را به دنياي قديم دارد.
رحيم مشايي گفت: منطق جهان آينده با شبيه منطق حال نيست و درك آن جهان با ويژگي هاي اعجاب آور آن پيچيده خواهد بود.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن